Lavenus- Logo - reviews

Certified since: Oct 7, 2022
Lavenus fulfils all Trusted Shops quality criteria, including

Reviews for Lavenus

Jun 1, 2023
Er was wat mis gegaan doordat er door post nl een pakketje was kwijtgeraakt maar ik ben uitstekend en heel vriendelijk geholpen en het probleem was snel opgelost goeie service en mooie kwaliteit broekjes !!
Apr 16, 2023

Aanwinst!

Artikelen zien er mooi en kwalitatief goed uit. Snel geleverd. De modellen (m) dragen allemaal medium maten op de site. Daardoor kon ik de maat large niet goed inschatten.
Apr 27, 2023
We zijn ontzettend dankbaar dat u de tijd heeft genomen om uw feedback en foto met Lavenus te delen. Uw feedback is belangrijk voor ons en zullen wij meenemen in de volgende fotoshoots.
Apr 27, 2023
Goede en snelle levering. Mooi product
Apr 27, 2023
We zijn ontzettend dankbaar dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met Lavenus te delen. Klanttevredenheid is onze topprioriteit en we zijn heel blij dat u genoten heeft van uw ervaring - het betekent de wereld voor ons hele team!
Apr 24, 2023
Goede levering van een leuke zwembroek
Jun 2, 2023
Mooie kleur en kwaliteit
May 18, 2023
May 7, 2023
May 7, 2023
Apr 20, 2023
Apr 27, 2023
Bedankt voor uw bestelling bij Lavenus en de 5 sterren! We zijn heel blij om te zien dat u tevreden bent over onze kleding 😊