bike-discount.de/enReviews

: 32,044Excellent

4.79

Trustmark
Valid

with Buyer Protection

Trustmark
Valid

with Buyer Protection

certified since: Jun 7, 2022
updated on: Feb 6, 2023
bike-discount.de/en is checked and certified according to the Trusted Shops quality criteria
  • Verified identity
  • Protection of personal data
  • Clear ordering process

Secured by a guarantee

At bike-discount.de/en, you can use the guarantee from Trusted Shops and protect up to €20,000. Find out more


certified since: Jun 7, 2022
updated on: Feb 6, 2023
bike-discount.de/en is checked and certified according to the Trusted Shops quality criteria
  • Verified identity
  • Protection of personal data
  • Clear ordering process

Secured by a guarantee

At bike-discount.de/en, you can use the guarantee from Trusted Shops and protect up to €20,000. Find out more

Reviews for bike-discount.de/en

9,498 verified reviews in the last 12 months

32,044 total reviews
This is how we ensure that reviews come from real consumers.

the most relevant positive review


Jan 17, 2023
I have used Bike-discount a few times.. at first I wasn't sure if it was a scam because they were a lot cheaper but the delivery to UK is always really fast with great comms.. I have never had any issues and now happily recommend to friends.. the only issue for some might be the 150Euro minimum spend.. for me it just means I buy more..
Report review

Show all positive reviews

the most relevant critical review


Dec 16, 2022
Ordered a saddle with carbon rails and received another model with manganese rails; after 3 weeks that item appears as out of stock even though they stated that after I will send back the wrong saddle they will replace it. If they won't solve this in a reasonable way I will file a ECCNET complaint and never order again from them.
Report review

Show all critical reviews

Reviews for bike-discount.de/en

 Sort by Relevance 
(163)
 Verified review
Jan 13, 2023
I have been waiting for my shipment for more than a month, after several phone calls and emails i have to keep waiting for an inquiry of the shipment
Report review
Answer by bike-discount.de/en
Jan 13, 2023
Dear customer, thank you for your feedback and we must apologize for our internal communication error, our messages to you unfortunately overlapped! As we have informed you, unfortunately your package has been lost in transit by our logistics partner. We are truly sorry for this. Of course, we will immediately refund you the amount in the selected payment method.
 Verified review
14 hours ago
Problems start only if you need to return something. I ordered a defective item and needed to return it. First of all, you need to cover the costs of shipping in my case it was 30 EUR. The item itself costs 60 EUR. Then they did not contact me just send me back the same item which is still not usable. It is not possible to contact customer service. They are not responding to emails.
Report review
Answer by bike-discount.de/en
8 hours ago
Dear customer, thank you for your feedback. We are sorry that you were not satisfied with the items. I have checked your case. Unfortunately, your first email request was classified as spam, we are very sorry for that. You have already been able to speak to a member of staff on the phone today and are in E-Mail communication. We are of course extremely sorry for the difficulties that occurred! I am sure that we will find a good solution. Thank you very much for your understanding and patience!
 Verified review
Jan 22, 2023
No real possibility to return items for free. It says that you may return your purchase for free if the value is above 50€. Purchased item was too small even the size was selected correctly according to description
Report review
Answer by bike-discount.de/en
Jan 23, 2023
Dear customer, Thank you for your feedback. Our return conditions for your country of delivery can be viewed transparently on our website before the purchase. We therefore ask for your understanding for our procedure.
 Verified review
2 days ago
What can they do to improve? They must return the money for the services which was not provided. Worst experience ever. If they did it once how can I be sure that it won't happen again...
Report review
Answer by bike-discount.de/en
8 hours ago
Dear customer, thank you for your feedback. We are sorry that you were not satisfied. I have checked your case. According to our information, the order has been delivered to you as requested. Unfortunately, we cannot find any contact in our system. Is there anything else we can do to help you? Feel free to contact us via our contact form.
 Verified review
6 days ago
Never buy anything from this site if you are in UK, I ordered a month ago and it still hasn't arrived. And the shop does not take the responsibility!!
Report review
Answer by bike-discount.de/en
6 days ago
Dear customer, thank you for your review. We are really sorry for the inconvenience. I have reviewed your case. In your delivery country, customs processing is required before delivery. Our staff is already in contact with you and informed them that the package is now waiting for your payment at customs. We have provided you with the necessary contact information so that you can take action accordingly. If you continue to experience difficulties, please feel free to contact us again.
 Verified review
3 days ago
Package not been delivered, been waiting for 2 weeks to get a answer's
Report review
Answer by bike-discount.de/en
11 hours ago
Dear customer, thank you for your review. I have reviewed your case. We quickly packed your order and handed it over to our logistics partner. Unfortunately, there then seems to have been irregularities in the delivery, for which we are very sorry. We are already in contact with you and will of course find a good solution to the problem. Thank you for your patience and understanding.
 Verified review
9 days ago
Two orders that were poorly packed so the goods came scratched.
Report review
Answer by bike-discount.de/en
8 days ago
Dear customer, thank you for your review. We are really very sorry for the inconvenience! Our customer contact has already contacted you and we will offer a solution to the problem. Thank you for your understanding.
 Verified review
13 days ago
i didn't received my orders order 04012302652 order 10122202287
Report review
Answer by bike-discount.de/en
12 days ago
Dear customer, thank you for your review! I have checked your case. Unfortunately, I could not find any contact from your side in our system. Unfortunately, delivery to your country of delivery takes a little more time. I have checked the tracking. One order is already in your delivery country and is at customs, the other is in customs clearance at the airport. You are very welcome to contact us at any time via our contact form so that we can help you. Thank you for your understanding.
 Verified review
Jan 17, 2023
I received a broken product a they will not refund or replace,
Report review
Answer by bike-discount.de/en
Jan 17, 2023
Dear customer, thank you for your feedback. I have reviewed your case. A staff member will get back to you as this was not handled appropriately on our part. Of course, you can return the item to us and we will refund it or send you a replacement item. We apologize for the inconvenience and kindly ask for your understanding!
 Verified review
Jan 17, 2023
Aún no he recibido el pedido! Casi un mes esperando!🤬
Report review
Answer by bike-discount.de/en
Jan 18, 2023
Estimado cliente, gracias por su valoración, lamentablemente el paquete no pudo serle entregado debido a una información de dirección aparentemente incorrecta. A continuación, se entregó en una paquetería de su ciudad. La dirección de esta tienda de paquetería era visible en el seguimiento del envío. Lamentablemente, no recogió el paquete allí. Póngase en contacto con nosotros a través de nuestro formulario de contacto para que podamos ayudarle. Muchas gracias.
 Verified review
4 days ago
I did not receive my order
Report review
Answer by bike-discount.de/en
4 days ago
Gentile cliente, grazie mille per la sua valutazione. Ho esaminato il suo caso. Ci dispiace che ci siano ritardi nella spedizione. Contattateci tramite il nostro modulo di contatto, in modo da potervi aiutare rapidamente. Grazie per la vostra comprensione.
 Verified review
7 days ago
Noone reads returns
Report review
Answer by bike-discount.de/en
6 days ago
Dear customer, thank you for your feedback. We are sorry that you were not satisfied. Unfortunately, we can't find any request from your side in our system. Can we help you? Feel free to contact us via our contact form.
 Verified review
Jan 11, 2023
Report review
Answer by bike-discount.de/en
Jan 12, 2023
Dear customer, thank you for your feedback. We are sorry that you were not satisfied. Unfortunately, we can't find any contact in our system. Can we help you? Feel free to contact us via our contact form or email.
 Verified review
12 hours ago
Report review
Answer by bike-discount.de/en
8 hours ago
Dear customer, thank you very much for your evaluation! I have reviewed your case. We quickly packed your order and also handed it over to our logistics partner. Unfortunately, the transport to your delivery country takes a little longer. In the shipment tracking I could see that there was an unsuccessful delivery attempt. Unfortunately, I can't see any contact in our system from your side. Please contact us via our contact form so that we can help you. Thank you for your understanding and patience.
 Verified review
7 days ago
Report review
Answer by bike-discount.de/en
6 days ago
Dear customer, thank you for your feedback. I have reviewed your case. Apparently, there are difficulties in the delivery of the order by the local freight post. We are really sorry for that even though unfortunately we have no control over it. We are already in exchange with you and will continue to take care of the matter. We will definitely find a satisfactory solution to the problem! Thank you very much for your understanding.
 Verified review
8 days ago
Report review
Answer by bike-discount.de/en
8 days ago
Dear customer, thank you for your comment. We are sorry to hear that you were not comletely satisfied. Unfortunately, we cannot find a contact in our system, how can we help you? Please do not hesitate to contact us through our contact form.
 Verified review
13 days ago
Report review
Answer by bike-discount.de/en
12 days ago
Dear customer, thank you for your review. We can understand your displeasure because you are eagerly waiting for your order. We packed the package within one business day and handed it over to our logistics partner. Unfortunately, the transportation time of the shipments to your delivery country take a little longer and we have no control over it. We kindly ask for your understanding, thank you.
 Verified review
13 days ago
Report review
Answer by bike-discount.de/en
12 days ago
Dear customer, thank you for your feedback. We are sorry that it seems you were not completely satisfied. Unfortunately, we can't find any contact in our system. Can we help you? Please feel free to contact us via our contact form or by e-mail.
 Verified review
Jan 19, 2023
Report review
Answer by bike-discount.de/en
Jan 20, 2023
Dear customer, thank you for your review. Unfortunately, it seems that your order could not be fulfilled, we are sorry. Can we help you in any way? You are welcome to contact us via our contact form.
 Verified review
Jan 9, 2023
Report review
Answer by bike-discount.de/en
Jan 9, 2023
Dear customer, thank you for your review. Unfortunately, I cannot find a contact in our system for your order. Can we help you? Please feel free to contact us at any time via our contact form or by e-mail, thank you.