bike-discount.de/enReviews

: 23,932Excellent

4.78

Trustmark
Valid

with Buyer Protection

Trustmark
Valid

with Buyer Protection

certified since: 6/7/2022
updated on: 8/8/2022
bike-discount.de/en is checked and certified according to the Trusted Shops quality criteria
  • Verified identity
  • Protection of personal data
  • Clear ordering process

Secured by a guarantee

At bike-discount.de/en, you can use the guarantee from Trusted Shops and protect up to €20,000. Find out more


certified since: 6/7/2022
updated on: 8/8/2022
bike-discount.de/en is checked and certified according to the Trusted Shops quality criteria
  • Verified identity
  • Protection of personal data
  • Clear ordering process

Secured by a guarantee

At bike-discount.de/en, you can use the guarantee from Trusted Shops and protect up to €20,000. Find out more

Reviews for bike-discount.de/en

2,022 verified reviews in the last 12 months

23,932 total reviews
This is how we ensure that reviews come from real consumers.

the most relevant positive review


1 year ago
I was shopping at bike-discount for the first time and I liked the quick answers to my questions and the support seems to be very good overall. The delivery time was relatively quick despite difficulties caused by the flooding. The information about the order status and the tracking information was also helpful. I also think the prices are competitive and the selection of goods is huge, but well categorized and everything is easy to find. Overall, I would recommend the shop to anyone. Regarding improvements, I would only suggest to send an information about possible delay in delivery in advance without waiting for customers to ask if their order is going to be sent in time. But I also understand that it is not always possible to inform everyone about unexpected delays in advance.
Report review

Show all positive reviews

the most relevant critical review


10 months ago
There was a delay delivering the bike, which is OK. The bike arrived with the packaging very severely damaged and as such the bike was also damaged. They offered me 200 euro's compensation which is OK, but it was the rude way in which their staff spoke to me on email that wasn't OK. As if i had done something wrong or as if they found me an annoyance, as if they were bargaining and negotiating and playing games with me, when i was the customer and they should have been as polite and helpful as they could be. Their attitudes stank! Appalling customer service.
Report review

Show all critical reviews

Reviews for bike-discount.de/en

Filter 
Sort by Latest first 
(30)
(23)
 Verified review
18 days ago
Great experienc and price, but tires are little bit uneaven and wobly.
Report review
Answer by bike-discount.de/en
18 days ago
Thank you for the feedback. Unfortunately, we can't find any communication from you. If you have a problem with the tire, please feel free to contact us at reklamation@bike-discount.de.
 Verified review
19 days ago
Products not according to description and return not free.
Report review
Answer by bike-discount.de/en
19 days ago
we can not find any contact from you. If something had been wrong with the description and you had contacted, you would have been helped. The return costs under 50, - € freight limit are described in our terms and conditions, you have agreed to these when buying.
 Verified review
20 days ago
On the top of the price have to pay taxes and wasn't advised how much. Have to cancel the order. Staff wasn't too helpful
Report review
Answer by bike-discount.de/en
20 days ago
It is a pity that the customer gives us a bad rating for this, although we are not responsible for this. UK customers also have to pay import taxes since Brexit, just like any other customer from a third country. These are laws that we cannot circumvent. The customer has ordered under these conditions. We explicitly point this out for UK customers !!!! That's all we can do.
 Verified review
22 days ago
Package was lost by DPD. Bring back the DHL that has been working fine for years.
Report review
Answer by bike-discount.de/en
21 days ago
According to DPD tracking, you have arranged a new delivery date with the parcel service, on 7/5/22. Since 7/7/22, the package is ready for pickup at a pickup parcel store. You should hurry before the package is returned to us.
 Verified review
1 month ago 
1 juist en 1 verkeerd artikel gestuurd
Report review
 Verified review
1 month ago
Very poor communication from support side. Delivery time is way higher than indicated MAX delivery time on the page when I purchased the items
Report review
Answer by bike-discount.de/en
24 days ago
Yes, shipments to Lithuania take a little longer than within Germany.
 Verified review
1 month ago
Report review
Answer by bike-discount.de/en
1 month ago
We are sorry that the item you purchased was defective. We have offered to return the item to you free of charge. But you did not want that. We could have sent a replacement.
 Verified review
1 month ago
I like the site, but the HS site was one of the best about 3-4 years ago, now there are others with the same cheaper products, although it continues to be one of the best products
Report review
 Verified review
1 month ago
Report review
Answer by bike-discount.de/en
1 month ago
We do not offer free returns in all countries without restrictions.
 Verified review
1 month ago 
faster delivery
Report review
Answer by bike-discount.de/en
1 month ago
Ordered on 7.6.22 and handed over to DPD on 9.6.22. Then the parcel service has actually needed times 5 days to delivery to Belgium. Basically (98% of orders) is faster. We are sorry that you had to wait a few days.
 Verified review
1 month ago
I shopped from Greece and they don't support free return if a product doesn't respond to clients demands. In my case I bought elbow protectors and they ware small
Report review
Answer by bike-discount.de/en
1 month ago
It's a pity that this well-known rule upsets you so much that we only got two stars from you.
 Verified review
1 month ago
I have previous good experience with bikediscont.de. But this time it seemed that they had forgotten my order. I wrote to inquire about the progress, and an hour later I got an email saying that my bike was just shipped. After that everything went relatively smooth
Report review
Answer by bike-discount.de/en
1 month ago
Thanks for the feedback. We have not forgotten about the order. Since it was a bike, still had to do final assembly. Now the bike is with you and we hope you have fun with it.
 Verified review
1 month ago 
The shop is super, but this time send me the wrong frame size!?
Report review
Answer by bike-discount.de/en
1 month ago
Please contact our service department: reklamation@bike-discount.de
 Verified review
1 month ago
Aweful customer support. Sent the package late and contacting support didn't help either bc the support kept saying we will send it but they didn't even care to update the status to me. Very disappointed.
Report review
Answer by bike-discount.de/en
1 month ago
The package took 5-6 days to be delivered. A day after the customer contacted us, a link for tracking the shipment was indeed made available. Sorry for delay.
 Verified review
7 months ago
There are product and order complaint inquiry, but it didn't seem to be a form for web questions, so I'll comment here. I have cookies set to OK, but the language reverts to German every time, which is really bad. Even if I am logged in, the language and currency is not set to what I have changed before, which frustrates me. so please improve this. It's the same in Chrome on Win and Safari on Mac.
Report review
 Verified review
7 months ago
I am dissatisfied with my warranty claim. I sent item back for replacement, but got a refund - claiming the product was not in stock at the time. I was instructed to reorder the item, but at much higher price.
Report review
 Verified review
8 months ago
Report review
 Verified review
9 months ago 
Niet aan Cube bikes te geraken, de situatie lijkt hopeloos.
Report review
Answer by bike-discount.de/en
9 months ago
Wij begrijpen deze opmerking niet. Er staan tientallen Cube fietsen op onze site.
 Verified review
10 months ago
Report review
 Verified review
10 months ago 
Report review