eQuipIT.se- Logo - reviews

eQuipIT.se

May 7, 2023
Mycket bra att 2 Torx-mejslar samt en Spatel (Menda Chinon CA 35622) följde med. Gick därför lätt att byta batteri, tog max 20 minuter. Det nya batteriet specifierades för 7000 mAh, originalet 7150 mAh. Efter montage laddades datorn till 100 % på 2 timmar. En sak som borde upplysas om i förpackningen, är att inte glömma ta bort skyddstejpen på de 4 cellerna i nya batteriet, innan montage. Mycket nöjd än så länge. Hoppas att batteriet håller i längden också. eQuipIT har dessutom en föredömlig websida.

May 5, 2023
Det är inget fel på eQuiIT. Bra hemsida, brett utbud, bra priser och snabb hantering i att packa och sånda. Felet är att eQuipIT använder Postnord som leverantör. Jag har fortfarande inte fått det jag har beställt, trots att eQuipIT skickade omgående. Det är ju knepigt när man ombeds recensera något man ännu inte har fått. Byt ut Postnord till annan leverantör är mitt tips.

Reviews for eQuipIT.se

Jun 30, 2023
Snabb och pålitlig. Vet man bara precis vad man eftersöker kommer grejerna snabbt. Har en äldre läsplatta Samsung Galaxy Note 10.1, (N 8000) som behövde en laddkabel. Det var på denna sajt jag hittade en recension om att just här fanns den! Perfekt!
Apr 20, 2023
Bekvämt att enkelt och få leveransen till egen brevlåda. Reservdelar till äldre datorer och laptops en bristvara. Speciellt till MacBook Pro modeller vilket jag beställt från er. Är värt en hel del m.t.p. Nypris på liknande modeller.
Jul 27, 2023
Beställde nytt batteri till min MacBook då det börjat svälla! Snabb leverans, jag bytte själv på 30 min! Perfekt kundservice! Trevlig personal! Kan bara rekommendera! Datorn fungerar perfekt! Tack!
Oct 28, 2023
Det var enkelt att hitta vara på webben, finns bra info, mycket snabb leverans och säker webbplats. Om jag behöver nåt mer tillbehör så beställer jag absolut från er site. Tack snälla ni 🙏🤩
Jun 29, 2023

Toppen!!

Supersnabb leverans! Min gamla laddare till min antika Sony Ericson slutade fungera, på två dagar hade jag en ny fungerande laddare :) suveränt, toppen och till ett riktigt bra pris, tack!
Aug 25, 2023
Lätt att beställa! Hittade snabbt och lätt det jag behövde. Bra pris och kvalitet och bra omdömen. Snabb leverans och låga leveranskostnader. Lätt att beställa. Rekommenderas!
Dec 7, 2023
Jag hade beställt fel laddare men kunde byta på ett för mig smidigt sätt. Service på hög nivå. Här kommer jag att handla igen och rekommendera till mina vänner. Tack snälla!
Jul 29, 2023

Räkna med en fight

Det är inte lätt att få av skalet, och batteriet sitter riktigt hårt så räkna med en rejäl fight för att få loss det. Men blev hur bra som helst när det väl var gjort!
Jul 30, 2023
9mm Luger Well built and fitting is perfect Design A more moderate font and logo size have been apreciated This will give the box a more professional look
Jun 16, 2023
Eftersom ni tillhandahåller varor från en annan tid så behövde vi inte köpa en ny HDD kamera + att ni har stort sortiment Mvh nöjd kund
Jun 8, 2023
Fick snabbt svar från kundtjänst när jag behövde hjälp med en beställning av darorladdare. Snabb leverans och laddaren fungerar utmärkt.
Jun 4, 2023
Blixtsnabbt! Gick förvånade snabbt att få leverans. Bra informativ sida, som hjälpte mig hitta rätt produkt, vilket annars blivit fel.
Sep 24, 2023
Bra förklaringar av det man sökte (Var ute efter en äldre laddare där det fanns många versioner på kontakter) - Supersnabb leverans
Aug 26, 2023
Kanonkvalitet på ersättningstangentbordet (Macbook PRO A1502) Men vilket jobb för att byta det, dock inte eQuipIT:s fel så klart.
Jul 14, 2023
Snabb leverans precis som utlovat, vilket var anledningen till att jag beställde hos er. Kommer alltid välja er för framtida köp!
Sep 2, 2023
Köpte MacBook batteri. Montera det det själv och det funkar galant. Parar mycket pengar på att slippa lämna in på service.
Aug 27, 2023

Snabb leverans

Jag skickade en fråga och fick snabbt svar som visade sig vara rätt. Beställde varan som kom som utlovat dagen efter.
Jun 1, 2023
Det utlovades snabb leverans, och det stämde utmärkt. Beställde på söndag, grejerna i postlådan på tisdag förmiddag.
Sep 2, 2023
Gick snabbt och smidigt att beställa laddare till min dator. Enda som saknades var ett sätt att spåra försändelsen.
Jul 23, 2023
Det var den snabbaste och bästa leveransen av min produkt allt var helt ok och kan verkligen rekommendera dom.