eQuipIT.se- Logo - reviews

eQuipIT.se

May 7, 2023
Mycket bra att 2 Torx-mejslar samt en Spatel (Menda Chinon CA 35622) följde med. Gick därför lätt att byta batteri, tog max 20 minuter. Det nya batteriet specifierades för 7000 mAh, originalet 7150 mAh. Efter montage laddades datorn till 100 % på 2 timmar. En sak som borde upplysas om i förpackningen, är att inte glömma ta bort skyddstejpen på de 4 cellerna i nya batteriet, innan montage. Mycket nöjd än så länge. Hoppas att batteriet håller i längden också. eQuipIT har dessutom en föredömlig websida.

May 5, 2023
Det är inget fel på eQuiIT. Bra hemsida, brett utbud, bra priser och snabb hantering i att packa och sånda. Felet är att eQuipIT använder Postnord som leverantör. Jag har fortfarande inte fått det jag har beställt, trots att eQuipIT skickade omgående. Det är ju knepigt när man ombeds recensera något man ännu inte har fått. Byt ut Postnord till annan leverantör är mitt tips.

Reviews for eQuipIT.se

Jun 4, 2023
Otroligt snabb leverans. Aldrig att jag har fått någonting så här snabbt. Full funktionalitet på artikeln.
Nov 9, 2023
Snabb leverans samt väldigt bra kvalite på deras produkter till ett väldigt bra pris Rekomenderas varmt
Nov 13, 2023
Jättesnabb service!! Jag lade en beställning på fredagen och paketet fanns att hämta ut på lördagen!
Sep 18, 2023
Omgående leverans, smidig betalning, bra pris dessutom ingick verktyg (nytt batteri till Macbook Air)
Jun 18, 2023
Tydlig beskrivning av produkten på hemsidan och snabb leverans. Som bonus ett bra pris. Klart värt!
May 11, 2023
Det var den snabbaste leverans jag varit med om tack så mycket för eran service. Mvh peter verrone
Oct 6, 2023
Funkade som förväntat, köpte en adapter så man kan ha på två ställen och slippa släpa på den iaf
Aug 16, 2023
Very fast delivery (arrived to PostNords ombud next day) and item works perfectly fine!
Nov 2, 2023
Stabil och snabb leverans, väl förpackad produkt och (hittills) fläckfri funktion!
Oct 5, 2023
Varorna motsvarade perfekt vad jag behövde. Och förvånande snabb leverans. Toppen!
Sep 12, 2023
Produkten var framme redan dagen efter att jag beatällde. Inget att anmärka på.
Sep 15, 2023
Helt perfekt Jätte snabbt och funkar perfekt. (Har beställt två gånger)
Dec 9, 2023
Väldigt bra kundservice jag har fått jättemycket hjälp snabbt leverans
Dec 3, 2023
Snabb leverans och en vara jag inte trodde jag skulle lyckas att hitta.
May 19, 2023
Kanon! Super snabb leverans och jätte bra grejer. Rekommenderas varmt
Oct 1, 2023
Ganska snabb leverans. Inte erat fel att produkten inte va perfekt
Jul 14, 2023
Mycket tydlig hemsida. Snabb leverans. Invändningsfri produkt. Tack
Sep 11, 2023
Jag bitaade som mike fron post som til boka Ladare komer fel tak
Nov 2, 2023
Leverans dagen efter beställning och bra produkter! Bara bra!
Aug 26, 2023
Väldigt snabba och det jag beställde var bra kvalite. Ok pris