eQuipIT.se- Logo - reviews

eQuipIT.se

May 7, 2023
Mycket bra att 2 Torx-mejslar samt en Spatel (Menda Chinon CA 35622) följde med. Gick därför lätt att byta batteri, tog max 20 minuter. Det nya batteriet specifierades för 7000 mAh, originalet 7150 mAh. Efter montage laddades datorn till 100 % på 2 timmar. En sak som borde upplysas om i förpackningen, är att inte glömma ta bort skyddstejpen på de 4 cellerna i nya batteriet, innan montage. Mycket nöjd än så länge. Hoppas att batteriet håller i längden också. eQuipIT har dessutom en föredömlig websida.

May 5, 2023
Det är inget fel på eQuiIT. Bra hemsida, brett utbud, bra priser och snabb hantering i att packa och sånda. Felet är att eQuipIT använder Postnord som leverantör. Jag har fortfarande inte fått det jag har beställt, trots att eQuipIT skickade omgående. Det är ju knepigt när man ombeds recensera något man ännu inte har fått. Byt ut Postnord till annan leverantör är mitt tips.

Reviews for eQuipIT.se

May 25, 2023

Här var det bråttom med recension!

Ingen aning om produkten är rätt eller fungerar. Tydligen bråttom med omdöme så jag får väl skriva något. Produkten dök upp i brevlådan och ser ut att vara det jag beställt. Kan inte testa då jag inte fått produkten den ska användas ihop med.
Nov 2, 2023
Tyvärr stämde inte det med batteriet. Ni skrev att ni var duktiga på laddare men detta var inte rätt. Som tur är hade jag en laddare som var rätt till min Sony.
Aug 25, 2023

Dåligt batteri

Snabb och smidig leverans. Men batteriet var inte superbra. Det funkade okej men inte som ett helt nytt batteri.
Jun 3, 2023
Filamentrullen fick lindas på en annan a spole för hålet var för stort.
Nov 13, 2023
Batteriet fungerar utmärkt men dess livslängd är inte helt ok (2 år)
Jun 7, 2023
May 18, 2023