FixPart.fi/fi- Logo - reviews

FixPart.fi/fiReviews

: 231Good

Reviews for FixPart.fi/fi

Olen todella kokematon netin käyttäjä, ja uuden laturin tilaaminen kadonneen tilalle oli tosi haasteellista. Vasta neljäs yhteydenottotaho, eli FIXPART , toi tuloksen. Viestittelyssä Ykkös- Kakkos- ja Kolmostahon kanssa olin kyllä jäljentänyt monta numeroriviä, oletin niiden olevan riittäviä tunnisteita, mutta väärin oletin. FixPart:n ohjeistamana otin kuvan koko tunnistelevystä, ja siinähän oli tämä QR-koodi. Loppu onkin sitten hyvää historiaa - Räjäytyskuva, (minulle uusi käsite) Sitten neuvo: Poimi sieltä oikea osa ja tilaa. Kiitos! Laturi oli viikossa minulla.

Sain ilmoituksen noin viiden päivän jälkeen, että paketti toimitetaan maanantaina 2.5. Vanhankylän postiin. Vastasin että asia on OK. Pari tuntia sen jälkeen tuli puhelinsoitto lähetiltä, joka oli tuomassa pakettia kotiini. Siinä vaiheessa en ollut enää kotona, ja kaveri siis lähetti oli kovin hämmästynyt siitä, että toimitus oli ilmoitettu vietäväksi postiin. No sieltä sen hain sitten maanantaina. Fixpart tarjosi 10% alennusta seuraavasta tilauksesta, kun sitten yritin avata sitä postia, niin ei ollut enää voimassa eikä uutta kutsua tullut vaikka kone lupasi. Sotkua oli liikenteessä

Reviews for FixPart.fi/fi