VONROC België- Logo - reviews

VONROC BelgiëReviews

: 137Excellent

certified since: Sep 16, 2022
updated on: Dec 5, 2022
VONROC België is checked and certified according to the Trusted Shops quality criteria

At VONROC België, you can use the guarantee from Trusted Shops and protect up to €2,500. Find out more

certified since: Sep 16, 2022
updated on: Dec 5, 2022

Reviews for VONROC België

Oct 28, 2022
Snelle levering, alles in top conditie thuis aangekomen. Bij eerste testing lijkt alles tiptop te werken. Ik begrijp dat het de bedoeling is om de ecologische voetafdruk zo klein mogelijk te houden, maar ik ben zelf geen fan van de zakjes om de gereedschappen in te steken, persoonlijk heb ik dan liever een plastic doos. Misschien toch overwegen deze (los)(tegen meerprijs) aan te bieden? Mvg, Koen

Nov 8, 2022
Op maandag 31/10 heb ik naar aanleiding van een bestelling een mail gedaan en tot op heden heb ik hierop geen antwoord gekregen. Een negatief antwoord is nog altijd beleefder dan geen antwoord. Kopie van mijn mail hieronder. Ik kan geen foto toevoegen doch hij werd reeds toegevoegd aan mijn mail van 31/10 goede middag, afgelopen zaterdag heb ik een compacte alleszuiger bij jullie besteld voor 94,95 euro. Ik heb hiervan een bestelbevestiging en ook een bevestiging van betaling ontvangen, zie bijlage vonroc 1. Nu krijg ik hedenmiddag een mail van jullie dat er nog een bestelling in mijn winkelkarretje zit. Ik open het document en zie nog een exemplaar van de compacte alleszuiger, maar ditmaal voor de prijs van 82,60 euro. Zie bijlage vonroc 2. Het is nu wel zo dat ik blijkbaar 2 accounts heb bij jullie, maar tijdens een vorig telefonisch onderhoud zou dit door jullie in orde worden gebracht. Ik heb inmiddels talloze van jullie artikels in mijn bezit, allemaal via vonroc besteld op 1 uitzondering na (die bestelling werd verwerkt door bol.com). Het betreft: van het V power 20V platform: haakse slijper, boormachine, boorhamer, werklamp, compressor, multischuurmachine en een steelstofzuiger. Verder nog een roterende multitool en een dompelpomp. Heb ik die voordelige prijs van 82,60 euro als trouwe klant? Ik heb dus evenwel 94,95 euro betaald voor de alleszuiger. Kunnen jullie mij uitsluitsel geven? Met vriendelijke groeten, Francis DERWAEL

Reviews for VONROC België

Nov 5, 2022
Snel geleverd, goed verpakt. goede kwaliteit. Enkel jammer dat alle elektrische toestellen geen hard cover bescherming hebben (plastic beschermdoos), ik steek het materiaal liever niet in de bijgaande tasjes.
Nov 20, 2022
Ideaal voor het doorslijpen en afschuren van lichte metalen constructies in de tuin en buitenshuis waar geen stopcontact in de buurt is. Vlot en snel geleverd in een bruine doos.
Nov 19, 2022
Ongelooflijk snelle levering!! Zeer goede prijs ><kwaliteit!! Motor maakt wel véél lawaai?? Staat wel aangegeven in technische info. LIEVEN
Nov 10, 2022
goede kwaliteit, uitstekende levering. Net enkele niet elektronische tools ontbreken nog (schroevendraaier, tang, zaag...)
Nov 10, 2022
eerlijke prijs voor degelijk materiaal. verzending met dpd durft mank te lopen maar wordt correct opgelost door vonroc.
Nov 12, 2022
Uitgebreide keuze. Interessante prijzen. Supersnelle levering.
Nov 12, 2022
Een prima bedrijf, de levering was binnen de afgesproken tijd
Nov 20, 2022
Correcte en snelle levering Product voldoet aan verwachting
Nov 13, 2022
Zeer goed en vertrouwenswaardig in alles. Snel verstuurd
Nov 11, 2022
Verkeerde zending gekregen, maar heel correct opgelost
Zeer snel geleverd, goed verpakt. Toestel werkt prima
Gewoon goed en goedkoop en ook nog eens vlug geleverd
Om 20,30 uur besteld, dag erna om 11,00 uur geleverd.
Nov 16, 2022
kwaliteit van het materiaal en snelheid van levering
Een goede keus voor de doehetzelver, niet te duur.
snelle levering, degelijk product en goede prijs
Prijs kwaliteit heel sterk. Correct en stipt.
Nov 9, 2022
Zeer goed materiaal kwa prijs en kwaliteit
Heel vlotte afhandeling met prima product.
Nov 13, 2022
Prima tools aan heel redelijke prijzen!!