VONROC België- Logo - reviews

VONROC België

Certified since: Sep 16, 2022
VONROC België fulfils all Trusted Shops quality criteria, including

This company offers Trusted Shops’ buyer protection up to €2,500. Find out how this secures your transaction.

Sep 4, 2023
Het is heel fijn om met de toestellen te werken ,ook omdat er overal dezelfde accu in kan we hebben de bladblazer,die is echt geweldig !! Ook de kantmaaieren de heggenschaar zijn een aanrader ,de steelstofzuiger werkt heel goed maar de steel is 30 cm te kort ,het is niet handig om ermee te werken wat heel jammer is want ik heb 2 kortharige honden en hij zuigt alles perfect op ,maar ik krijg pijn in mijn rug om steeds zo gebukt te moeten staan ....hopelijk kan ik in de toekomst een langere steel bestellen dat zou heel fijn zijn .

May 23, 2023
Ik heb al enkele keren een poging gedaan om een openstaande factuur te betalen .Uw firma verwijst heel vriendelijk naar KLARNA - maar het telefoonnr is volgens de telefoonmaatschappij onbestaande... Alle andere pogingen van mijzelf tot betaling zijn mislukt... Naam: Rabijns Bestelling hakselaar + 2 messen BE00177011 Een overschrijving online zou het probleem al lang hebben opgelost... maar zonder rekeningnr kan dat niet. Ik wacht dus op uw reactie... overigens is het toestel zelf netjes afgeleverd...
MV
Magda V.
Hofstade

Reviews for VONROC België

13 days ago
Ik heb redelijk veel gereedschap van Vonroc, 12 stuks ongeveer. Ik ben er mee tevreden. Voelt niet aan als een goedkoop chinees bron, mooi geluid van de motortjes. Ik ben er mee tevreden, en heb redelijk wat gereedschap achter de rug. Met een beetje stuin en ontwikkeling kan Vonroc een topmerk worden. Ik hoop dan dat de prijzen dan ook niet de lucht in schieten. Vonroc

Perfect !

Goed materiaal en een goeie prijs,snelle levering en een heel goede dienst na verkoop. Er was iets defect (gebroken) bij de levering en na melding kreeg ik direct bericht dat er een nieuw stuk opgestuurd werd.De dag erna had ik het al ontvangen, bedankt !
Feb 24, 2024

opmerking

vlotte levering in België, alleen werken met 'klarna' , moeilijk om factuur op te sporen. Ik had liever dat Klarna zelf factuur met betalingsmodaliteiten opstuurde (Ik denk dat wij in België niet zo vertrouwd zijn met dat systeem....)
8 days ago
Er was een probleem met de baterijen van reciprozaag. Ik heb de kantendienst gecontacteerd en de volgende dag werden nieuwe batterijen verzonden. Zeer degelijke service van de medewerkers van de klantendienst.
LE
Linda E.
België
8 days ago
Heb div. Apparaten en elke x weer van zeer goede kwaliteit, doet voor andere duurdere Merken niet onder en de accu's zijn onderling te gebruiken. Zeker aan te bevelen!
Feb 27, 2024
Degelijk materiaal, scherpe prijs! Goeie service, snelle levering. Heb al meerdere vonroc machines en ik ben zeer tevreden!
Mar 3, 2024
Op tijd geleverd en vriendelijke chauffeur. Het toestel heb ik nog niet gebruikt wegens mediche reden
8 days ago
Bestellen, betalen, levering binnen de 48 uur, volgens mij kan het niet beter, dus gewoon verder doen
5 days ago
A qualidade das ferramentas, rapidez na entrega e preços bons são excelentes. Grande abraço.
Mar 4, 2024
Perfecte afhandeling van de bestelling. Product voldoet aan beschrijving. Snelle levering.
4 days ago
Snelle levering en goede service . Hopelijk gaat het materiaal lang maae!
WC
Wout C.
Aarschot
11 days ago

TOP tools

Vonroc levert echt goede en handige tools om je projecten ten realiseren.
Mar 5, 2024

CHOP SAW CS505AC

Het product voldoet aan de beschrijving en werkt volgens die beschrijving.
Mar 3, 2024
Super produit. Petit format et petit prix avec un bon rendu technique.
11 days ago
Prijs kwaliteit uitstekend. Zeer tevreden over. Levering binnen 48h.
8 days ago
Toestel doet het zoals beschreven. Supper snelle verzending
5 days ago
voldoet perfect aan de verwachting. Correcte afhandeling
LS
Luc S.
Schriek
Feb 29, 2024
Goede webshop eerlijke prijzen en heel goede kwaliteit
5 days ago
levering is super! kwaliteit van de machines ook top!
FS
Freddy S.
Hooglede
13 days ago

Reciprozaag

Fijn toestel om mee te werken doet wat het moet doen