VONROC België- Logo - reviews

VONROC België

Certified since: Sep 16, 2022
VONROC België fulfils all Trusted Shops quality criteria, including

This company offers Trusted Shops’ buyer protection up to €2,500. Find out how this secures your transaction.

Sep 4, 2023
Het is heel fijn om met de toestellen te werken ,ook omdat er overal dezelfde accu in kan we hebben de bladblazer,die is echt geweldig !! Ook de kantmaaieren de heggenschaar zijn een aanrader ,de steelstofzuiger werkt heel goed maar de steel is 30 cm te kort ,het is niet handig om ermee te werken wat heel jammer is want ik heb 2 kortharige honden en hij zuigt alles perfect op ,maar ik krijg pijn in mijn rug om steeds zo gebukt te moeten staan ....hopelijk kan ik in de toekomst een langere steel bestellen dat zou heel fijn zijn .

May 23, 2023
Ik heb al enkele keren een poging gedaan om een openstaande factuur te betalen .Uw firma verwijst heel vriendelijk naar KLARNA - maar het telefoonnr is volgens de telefoonmaatschappij onbestaande... Alle andere pogingen van mijzelf tot betaling zijn mislukt... Naam: Rabijns Bestelling hakselaar + 2 messen BE00177011 Een overschrijving online zou het probleem al lang hebben opgelost... maar zonder rekeningnr kan dat niet. Ik wacht dus op uw reactie... overigens is het toestel zelf netjes afgeleverd...
MV
Magda V.
Hofstade

Reviews for VONROC België

7 days ago
Deze keer niet tevreden Heg is niet mijn gewoonte om te klagen maar dit omdat u zelf mijn lening vraagt Bij vvavestelling van mijn nieten van 25mm waren tijdens transport de doosjes opengegaan in de enveloppe waarbij de helft van de rijen nietjes in stukjes gebroken zijn,dit geeft dat de nietmachine vaak dubbele nieten afschiet en dit is niet de bedoeling Dit is in de toekomst eenvoudig op te lossen door wat tape rond de doosjes te draaien,de doosjes zijn van origine vrij zwak Mvg
11 days ago
Er is geen veiligheidskap op en zonder de steel niet gebruiken zeer spijtig
5 days ago
Mindere kwaliteit dan gardena
Feb 24, 2024

opmerking

vlotte levering in België, alleen werken met 'klarna' , moeilijk om factuur op te sporen. Ik had liever dat Klarna zelf factuur met betalingsmodaliteiten opstuurde (Ik denk dat wij in België niet zo vertrouwd zijn met dat systeem....)
IK
Ivo K.
Brasschaat
Feb 12, 2024
Goedkoop voor wat je zoekt , de degelijkheid moet zich nog bewijzen . Ik heb het net aangekocht . Wel voor 21u bestellen , anders geen levering op de dag nadien
Feb 5, 2024
Perfecte voor en na-service. Vriendelijke hulp aan de telefoon.het materiaal is van degelijke kwaliteit. Nog niks gekocht wat niet de moeite waard is.
Feb 15, 2024

Takkenschaar

Zeer goede snoeischaar met dubbel scharnier voor een goede prijs. je moet veel minder kracht zetten.
Feb 15, 2024
Zeer snelle levering en wat je besteld is in orde.
Feb 13, 2024
Het bestelde materiaal was zeker in orde. Levering was 4dagen later dan beloofd.
Feb 3, 2024
Geen idee, voor mij was alles ok. Van bestelling tot aflevering.
Feb 1, 2024
Snelle levering, product voldoet aan verwachting. Erg tevreden !
Feb 17, 2024
Zeer goede service niet lang op gewacht geen verbetering nodig
JD
Johan D.
Diepenbeek
Jan 28, 2024
Binnen redelijke tijdsspanne en vlot gekeverd aan de voordeur
Feb 10, 2024

prijs / kwaliteit

uitstekende prijs / kwaliteit pomp doe wat ze moet doen 👌
Feb 3, 2024
snelle, correcte manier om n superproduct te leveren
Feb 27, 2024
Mooi product, en snelle correcte levering. bedankt
JC
Jean Luc C.
Vlamertinge
Feb 11, 2024
vlugge levering , goed product voor juiste prijs
Feb 20, 2024
Degelijk materiaal en een goede prijs kwaliteit
Feb 11, 2024
Snelle verzending moet de pistool nog gebruiken

Prima materiaal en levering

Goed materiaal en snelle en korrekte levering