VONROC België- Logo - reviews

VONROC BelgiëReviews

: 273Excellent

certified since: Sep 16, 2022
updated on: Feb 1, 2023
VONROC België is checked and certified according to the Trusted Shops quality criteria

At VONROC België, you can use the guarantee from Trusted Shops and protect up to €2,500. Find out more

certified since: Sep 16, 2022
updated on: Feb 1, 2023

Reviews for VONROC België

Oct 28, 2022
Snelle levering, alles in top conditie thuis aangekomen. Bij eerste testing lijkt alles tiptop te werken. Ik begrijp dat het de bedoeling is om de ecologische voetafdruk zo klein mogelijk te houden, maar ik ben zelf geen fan van de zakjes om de gereedschappen in te steken, persoonlijk heb ik dan liever een plastic doos. Misschien toch overwegen deze (los)(tegen meerprijs) aan te bieden? Mvg, Koen

Nov 8, 2022
Op maandag 31/10 heb ik naar aanleiding van een bestelling een mail gedaan en tot op heden heb ik hierop geen antwoord gekregen. Een negatief antwoord is nog altijd beleefder dan geen antwoord. Kopie van mijn mail hieronder. Ik kan geen foto toevoegen doch hij werd reeds toegevoegd aan mijn mail van 31/10 goede middag, afgelopen zaterdag heb ik een compacte alleszuiger bij jullie besteld voor 94,95 euro. Ik heb hiervan een bestelbevestiging en ook een bevestiging van betaling ontvangen, zie bijlage vonroc 1. Nu krijg ik hedenmiddag een mail van jullie dat er nog een bestelling in mijn winkelkarretje zit. Ik open het document en zie nog een exemplaar van de compacte alleszuiger, maar ditmaal voor de prijs van 82,60 euro. Zie bijlage vonroc 2. Het is nu wel zo dat ik blijkbaar 2 accounts heb bij jullie, maar tijdens een vorig telefonisch onderhoud zou dit door jullie in orde worden gebracht. Ik heb inmiddels talloze van jullie artikels in mijn bezit, allemaal via vonroc besteld op 1 uitzondering na (die bestelling werd verwerkt door bol.com). Het betreft: van het V power 20V platform: haakse slijper, boormachine, boorhamer, werklamp, compressor, multischuurmachine en een steelstofzuiger. Verder nog een roterende multitool en een dompelpomp. Heb ik die voordelige prijs van 82,60 euro als trouwe klant? Ik heb dus evenwel 94,95 euro betaald voor de alleszuiger. Kunnen jullie mij uitsluitsel geven? Met vriendelijke groeten, Francis DERWAEL

Reviews for VONROC België

Dec 19, 2022
Slagmoersleutel zeer goede prijs/kwaliteit. Het had echter wat beter verpakt kunnen zijn bij de verzending i.p.v. los in de doos.
Dec 27, 2022
Vlotte levering. Wel een deuk in de stofzuiger. Zelf heb ik niet gereclameerd omwille ik de stofzuiger dringend nodig had.
Dec 24, 2022
Goed materiaal voor een goede prijs. Heb hier al heeeeel veel van gekocht en zeer tevreden, en heel goede service.
Dec 19, 2022
Heel goede prijs /kwaliteit. Voor mij, m'n favoriete merk! Alleen jammer dat je er geen koffertjes voor krijgt...
Dec 15, 2022
Meerdere dingen van Vonroc, de tools zelf zijn gaaf. De prijs is zeker altijd goed. Goede service. Aanrader
Dec 21, 2022
Product zoals beschreven. Alleen spijtig van de plastieken moeren die lekken na 2 keer los te draaien.
Dec 8, 2022
De kwaliteit is heel goed. Communicatie over de leveringsdatum/moment was er niet spijtig genoeg.
Dec 8, 2022
Goeie basiskwaliteit materiaal aan scherpe prijs. Service en ondersteuning is perfect.
Dec 5, 2022

Alles OK zoals beschreven en besteld, snelle levering, geen toestanden. Prettig.
Dec 14, 2022
Tijdens garantie, toestel defect en direct nieuw gekregen, dat is service!
Dec 14, 2022

Aszuiger draadloos perfect voor pelletkachel,en houtstoof supertevreden
Dec 16, 2022
De werkelijke totale prijs vermelden bij de aangeboden artikelen.@
Dec 23, 2022
Uitstekende en snelle service en het bijzonderste: goed materiaal
Dec 12, 2022
Zeer snelle levering. Produkt voldoet volledig aan verwachting
Dec 30, 2022
Snelle levering en op gestelde vragen kwam snel een antwoord.
Dec 2, 2022
Zeer snel geleverd, goed verpakt. Toestel werkt prima
Dec 24, 2022
Goed materiaal maar verbetering kan voor verzending
Dec 26, 2022

by S V.
Zoals verwacht,tip top in orde en snelle levering
Dec 28, 2022
snelle levering . kwaliteitsvolle materialen .
Dec 24, 2022
Top ! Snelle levering ! Zeer goed materiaal !!