VONROC België- Logo - reviews

VONROC BelgiëReviews

: 273Excellent

certified since: Sep 16, 2022
updated on: Feb 1, 2023
VONROC België is checked and certified according to the Trusted Shops quality criteria

At VONROC België, you can use the guarantee from Trusted Shops and protect up to €2,500. Find out more

certified since: Sep 16, 2022
updated on: Feb 1, 2023

Reviews for VONROC België

Oct 28, 2022
Snelle levering, alles in top conditie thuis aangekomen. Bij eerste testing lijkt alles tiptop te werken. Ik begrijp dat het de bedoeling is om de ecologische voetafdruk zo klein mogelijk te houden, maar ik ben zelf geen fan van de zakjes om de gereedschappen in te steken, persoonlijk heb ik dan liever een plastic doos. Misschien toch overwegen deze (los)(tegen meerprijs) aan te bieden? Mvg, Koen

Nov 8, 2022
Op maandag 31/10 heb ik naar aanleiding van een bestelling een mail gedaan en tot op heden heb ik hierop geen antwoord gekregen. Een negatief antwoord is nog altijd beleefder dan geen antwoord. Kopie van mijn mail hieronder. Ik kan geen foto toevoegen doch hij werd reeds toegevoegd aan mijn mail van 31/10 goede middag, afgelopen zaterdag heb ik een compacte alleszuiger bij jullie besteld voor 94,95 euro. Ik heb hiervan een bestelbevestiging en ook een bevestiging van betaling ontvangen, zie bijlage vonroc 1. Nu krijg ik hedenmiddag een mail van jullie dat er nog een bestelling in mijn winkelkarretje zit. Ik open het document en zie nog een exemplaar van de compacte alleszuiger, maar ditmaal voor de prijs van 82,60 euro. Zie bijlage vonroc 2. Het is nu wel zo dat ik blijkbaar 2 accounts heb bij jullie, maar tijdens een vorig telefonisch onderhoud zou dit door jullie in orde worden gebracht. Ik heb inmiddels talloze van jullie artikels in mijn bezit, allemaal via vonroc besteld op 1 uitzondering na (die bestelling werd verwerkt door bol.com). Het betreft: van het V power 20V platform: haakse slijper, boormachine, boorhamer, werklamp, compressor, multischuurmachine en een steelstofzuiger. Verder nog een roterende multitool en een dompelpomp. Heb ik die voordelige prijs van 82,60 euro als trouwe klant? Ik heb dus evenwel 94,95 euro betaald voor de alleszuiger. Kunnen jullie mij uitsluitsel geven? Met vriendelijke groeten, Francis DERWAEL

Reviews for VONROC België

Sort by Latest first
10 hours ago
Product voldoet aan de beschrijving en zeer vlotte levering!
15 hours ago
Snelle levering, prima materiaal.
16 hours ago
super materiaal voor een zeer goede prijs kwaliteit verhouding!
17 hours ago
Snelle levering en value for money !
18 hours ago

Prijs-kwaliteit is zeer goed. Aanbod wordt regelmatig uitgebreid. Levering gaat snel.
Bijzonder snel geleverd, =uitstekend . het aangekocht materiaal =goed, werkt zoals de beschrijving. groeten Erwin
Zeer snel antwoord via mail en whatsapp.
Goeie kwaliteit en top service

goede producten & vlugge levering
Iets besteld en het was stuk, zonder probleem mijn geld terug gekregen
Ik heb mijn artikel beschadigd toe gekregen en heb mijn geld teruggestort gekregen.snelle en correcte service.
Product geverifieerd en werkt zoals verwacht.
Werfstofzuiger zeer tevreden van