VONROC België- Logo - reviews

VONROC BelgiëReviews

: 273Excellent

certified since: Sep 16, 2022
updated on: Feb 1, 2023
VONROC België is checked and certified according to the Trusted Shops quality criteria

At VONROC België, you can use the guarantee from Trusted Shops and protect up to €2,500. Find out more

certified since: Sep 16, 2022
updated on: Feb 1, 2023

Reviews for VONROC België

Oct 28, 2022
Snelle levering, alles in top conditie thuis aangekomen. Bij eerste testing lijkt alles tiptop te werken. Ik begrijp dat het de bedoeling is om de ecologische voetafdruk zo klein mogelijk te houden, maar ik ben zelf geen fan van de zakjes om de gereedschappen in te steken, persoonlijk heb ik dan liever een plastic doos. Misschien toch overwegen deze (los)(tegen meerprijs) aan te bieden? Mvg, Koen

Nov 8, 2022
Op maandag 31/10 heb ik naar aanleiding van een bestelling een mail gedaan en tot op heden heb ik hierop geen antwoord gekregen. Een negatief antwoord is nog altijd beleefder dan geen antwoord. Kopie van mijn mail hieronder. Ik kan geen foto toevoegen doch hij werd reeds toegevoegd aan mijn mail van 31/10 goede middag, afgelopen zaterdag heb ik een compacte alleszuiger bij jullie besteld voor 94,95 euro. Ik heb hiervan een bestelbevestiging en ook een bevestiging van betaling ontvangen, zie bijlage vonroc 1. Nu krijg ik hedenmiddag een mail van jullie dat er nog een bestelling in mijn winkelkarretje zit. Ik open het document en zie nog een exemplaar van de compacte alleszuiger, maar ditmaal voor de prijs van 82,60 euro. Zie bijlage vonroc 2. Het is nu wel zo dat ik blijkbaar 2 accounts heb bij jullie, maar tijdens een vorig telefonisch onderhoud zou dit door jullie in orde worden gebracht. Ik heb inmiddels talloze van jullie artikels in mijn bezit, allemaal via vonroc besteld op 1 uitzondering na (die bestelling werd verwerkt door bol.com). Het betreft: van het V power 20V platform: haakse slijper, boormachine, boorhamer, werklamp, compressor, multischuurmachine en een steelstofzuiger. Verder nog een roterende multitool en een dompelpomp. Heb ik die voordelige prijs van 82,60 euro als trouwe klant? Ik heb dus evenwel 94,95 euro betaald voor de alleszuiger. Kunnen jullie mij uitsluitsel geven? Met vriendelijke groeten, Francis DERWAEL

Reviews for VONROC België

Eerste pomp geschonden ok direct vervangen door andere ...stukken voor aansluiting kapot ok wij konden de eerste gebruiken Na 4uur 2de pomp reeds kapot en wekt niet meer gewoon water uit kelder... Weggegooid geld... Kris 0475854600 en zie ook onze mails met foto s
Jan 7, 2023
pakket van mijn levering was beschadigd .en bij uitnemen van de dompelpomp zag ik ook een beschadiging onderaan bij de het toestel er was een stuk afgebroken onderaan de floder
Jan 3, 2023
Luchtdruk op ventiel is weg na 3 dagen waardoor de pomp steeds aan en af slaat bij de minste waterafname.
Dec 2, 2022
Een maand of 4 geleden een afkortzaag gekocht 3 x gebruikt en de klem om een stukje hout vast te spannen is al afgebroken jammer
Dec 7, 2022
Jamer kan geen ster meer geven want pakje is niet toe gekomen werd verzonden met corierdienst dus nog altijd niet in orde
Dec 23, 2022
Nov 25, 2022
Ik heb een muurfrees besteld op 3/11 en na een paar dagen ontvangen. De machine en een van de bijgeleverde schijven hadden gebruikssporen en krassen. Ik heb ze teruggestuurd. Dan heb ik enkel de 2 pakjes schijven ontvangen. Na meer dan 3 weken later heb ik de machine nog niet ontvangen. Mijn mails worden ook niet of niet deftig geantwoord.