VONROC België- Logo - reviews

VONROC België

792 reviews in the last 12 months1,130 total reviews

Includes Buyer Protection

Certified since: Sep 16, 2022
The Trustmark indicates trustworthy online retailers.
VONROC België fulfils all Trusted Shops quality criteria, including
  • Encrypted data transfer

Trusted Shops Buyer Protection

This company offers Trusted Shops’ buyer protection up to €2,500. Find out how this secures your transaction.

Sep 4, 2023
Het is heel fijn om met de toestellen te werken ,ook omdat er overal dezelfde accu in kan we hebben de bladblazer,die is echt geweldig !! Ook de kantmaaieren de heggenschaar zijn een aanrader ,de steelstofzuiger werkt heel goed maar de steel is 30 cm te kort ,het is niet handig om ermee te werken wat heel jammer is want ik heb 2 kortharige honden en hij zuigt alles perfect op ,maar ik krijg pijn in mijn rug om steeds zo gebukt te moeten staan ....hopelijk kan ik in de toekomst een langere steel bestellen dat zou heel fijn zijn .

May 23, 2023
Ik heb al enkele keren een poging gedaan om een openstaande factuur te betalen .Uw firma verwijst heel vriendelijk naar KLARNA - maar het telefoonnr is volgens de telefoonmaatschappij onbestaande... Alle andere pogingen van mijzelf tot betaling zijn mislukt... Naam: Rabijns Bestelling hakselaar + 2 messen BE00177011 Een overschrijving online zou het probleem al lang hebben opgelost... maar zonder rekeningnr kan dat niet. Ik wacht dus op uw reactie... overigens is het toestel zelf netjes afgeleverd...
MV
Magda V.
Hofstade

Reviews for VONROC België

Feb 8, 2024
De bijgeleverde bit houder bij een klop schroef machientje heeft een zodanige lage kwaliteit dat het steeds klem komt te zitten in de kop van het machientje, resulterend in een verder onmogelijk verwijderen van de bit houder uit de kop. Ik heb 3 gelijkaardige toestellen aangekocht en steeds hetzelfde probleem. Verder: de klopboormachine waarvan ik 1 stuk had aangekocht heeft het vervelende probleem dat de boren steeds loskomen daar de vergrendeling steeds het af last weten, én dít tíjdens het boren, helemaal niet goed. Vont oC geeft wel garantie maar dat veranderd niets aan de zaak want dan kamp je met een toestel wanneer je het hardste nodig hebt.
Feb 14, 2024
Zeer slechte kwaliteit van de waterdarm die laatst geleverd is , heb reeds de helft moeten wegwerpen.
Feb 7, 2024
Geleverde materialen zijn zeer slechte kwaliteit ,het gaat hierover een darm
Jan 9, 2024
Handleiding klopt niet, bepaalde onderdelen die nodig zijn zitten er niet bij. Dit zou zijn omdat de handleiding niet klopt en als enige feedback krijg ik “we zullen de handleiding aanpassen en je moet het maar doen met war er bij zit
Jan 5, 2024
de verwarming van 3000W geeft nog geen warmte af om 1m2 te verwarmen, heel heel zwak.. op de eerste stand voel je al helemaal niks, ik kan er zelfs mijn hand tegen houden. Het toestel hangt in mijn schuur die volledig winddicht is.
Dec 23, 2023

Wasborstel

Snelle levering maar product vertoont gebreken, schroefdraad in wasborstel is niet volledig correct.
Dec 22, 2023
snelle verzending maar geen antwoord door klantenservice
Nov 1, 2023

kapot toestel - slechte klantenservice

het toestel dat me werd toegestuurd is defect. Er ligt geen informatie bij over hoe het kan geretourneerd worden. ook de 'klantendienst' ketst de vraag voor retourzending en vergoeding van het bedrag af. 'stuur ons eens een filmpje van wat er fout is' - dit is geen antwoord. Als het toestel niet werkt hoor ik geen filmpjes in het rond te sturen. Ik wil het toestel retourneren en gewoon mijn geld terug. Echt niet ok!!
Nov 3, 2023

Toestel in gebreke

Beste Bijna onmiddellijk bij de allereerste ingebruikstelling viel de zaaghouder uit elkaar. Zelf kan ik het toestel niet herstellen. Hoe ga je dit oplossen ? Zend je mij een nieuw toestel en ik zend het niet werkende terug ? Graag een spoedige oplossing! Van Goethem Roland Uw ref:20-BE00232764 Reg nr.1 : 20-BE00234764
Oct 30, 2023

Product is zeer goed, levering niet

Product is zeer goed, maar leverancier niet (DPD). DPD heeft zelfs niet aangebeld bij mij thuis waardoor ik mijn eigen pakket (10,5kg) zelf kon gaan afhalen in de "parcelshop"
Nov 7, 2023
Machine voldoet niet voor het uit te voeren werk.
MV
Magda V.
Hofstade
May 23, 2023

Naam:

Aug 24, 2023
Parasol besteld, trackingnummer gekregen. 1 week gewacht zonder enige update. Vonroc gecontacteerd, persoon aan de lijn ging het oplossen, ze waren het zogezegd vergeten opsturen. Nog 3 dagen gewacht en helemaal niks. Nogmaals gebeld, mevrouw aan de meldde dat ze niet meer op voorraad waren en niet meer te bestellen zijn......... Dit kon mooi op tijd gemeld worden. Ik kon dus blijven wachten. Mevrouw was zeer behulpzaam, de dag nadien een parasol ontvangen in een andere kleur zoals afgesproken. Kwaliteit product is goed. Bezorger heeft wel niet aangebeld en mijn pakketje in m'n voortuin gelost....
Sep 5, 2023
Verkeerd toestel werd geleverd en het duurt zeer lang tegen dat het juiste toestel opgestuurd wordt. Het is nu al anderhalve week wachten terwijl op website staat:'voor 21u besteld is 's anderendaags in huis ' De mensen van de online service doen wel heel erg hun best en zijn uitermate behulpzaam.
Jul 7, 2023
Ontving licht beschadigde goederen. Stuurde mail met bijhorend foto’s . Tot op heden geen antwoord, suggestie ! Goederen zullen betaald worden maar of ik nog verder in zee ga met betreffende..? Laat staan aanbeveel
May 21, 2023

Compressor op 12V reeds na 5 minuten defect!

Compressor op 12V gekocht voor camper. Vandaag eerste maal uitgebropeerd en het ding begaf het al na ongeveer 5 minuten! Compleet waardeloos, dit nooit meer. En neen ik deed niets fout om het onding aan te sluiten, heb wel verstand van zaken... Je kan het trouwens niet anders aansluiten dan op de sigarenaansteker. Hoop dat we onze centen snel terugbetaald zien.:-( Groeten, Walter De Coninck
Jun 17, 2023
Niet geleverde parasol. Ik stuurde een mail ivm de levering van parasol met voet. De driehoekige blokken zijn geleverd maar niet de parasol. Ik bracht dpd op de hoogte en vonroc per mail. Tot op heden geen reactie terug. Maar nu wel een sterrenbeoordeling. Alles is reeds betaald. Gelieve een reactie te geven op mijn mail of een zoektocht op starten naar onze parasol! Mvg Virginie
Mar 31, 2023
Vonroc weigert een Nederlandstalig instructieboek te leveren,zelf na herhaalde mails blijven zij wijgeren. Europese wetgeving die firma niet volgt.Schande dat klant hier niet op een eenvoudige vraag geholpen word. Tops Walter
May 27, 2023
ik heb een week geleden reeds een mail gestuurd voor info over een oplader en tot op heden nog steeds geen antwoord. geen goede naservice ondankt dat ik reeds een tweede mail verstuurd heb,volgens mij is het toestel defect.
Apr 20, 2023
Klantendienst werkt niet naar behoren . Na dat zich een probleem stelde bij een verkeerde bestelling is het echt ondermaats verlopen , naar mijn inzicht niet echt een meerwaarde voor jullie bedrijf .