VONROC België- Logo - reviews

VONROC België

763 reviews in the last 12 months1,225 total reviews

Includes Buyer Protection

Certified since: Sep 16, 2022
The Trustmark indicates trustworthy online retailers.
VONROC België fulfils all Trusted Shops quality criteria, including
  • Encrypted data transfer

Trusted Shops Buyer Protection

This company offers Trusted Shops’ buyer protection up to €2,500. Find out how this secures your transaction.

Sep 4, 2023
Het is heel fijn om met de toestellen te werken ,ook omdat er overal dezelfde accu in kan we hebben de bladblazer,die is echt geweldig !! Ook de kantmaaieren de heggenschaar zijn een aanrader ,de steelstofzuiger werkt heel goed maar de steel is 30 cm te kort ,het is niet handig om ermee te werken wat heel jammer is want ik heb 2 kortharige honden en hij zuigt alles perfect op ,maar ik krijg pijn in mijn rug om steeds zo gebukt te moeten staan ....hopelijk kan ik in de toekomst een langere steel bestellen dat zou heel fijn zijn .

May 23, 2023
Ik heb al enkele keren een poging gedaan om een openstaande factuur te betalen .Uw firma verwijst heel vriendelijk naar KLARNA - maar het telefoonnr is volgens de telefoonmaatschappij onbestaande... Alle andere pogingen van mijzelf tot betaling zijn mislukt... Naam: Rabijns Bestelling hakselaar + 2 messen BE00177011 Een overschrijving online zou het probleem al lang hebben opgelost... maar zonder rekeningnr kan dat niet. Ik wacht dus op uw reactie... overigens is het toestel zelf netjes afgeleverd...
MV
Magda V.
Hofstade

Reviews for VONROC België

Mar 6, 2024
Ik heb redelijk veel gereedschap van Vonroc, 12 stuks ongeveer. Ik ben er mee tevreden. Voelt niet aan als een goedkoop chinees bron, mooi geluid van de motortjes. Ik ben er mee tevreden, en heb redelijk wat gereedschap achter de rug. Met een beetje stuin en ontwikkeling kan Vonroc een topmerk worden. Ik hoop dan dat de prijzen dan ook niet de lucht in schieten. Vonroc
Mar 12, 2024

Perfect !

Goed materiaal en een goeie prijs,snelle levering en een heel goede dienst na verkoop. Er was iets defect (gebroken) bij de levering en na melding kreeg ik direct bericht dat er een nieuw stuk opgestuurd werd.De dag erna had ik het al ontvangen, bedankt !
Feb 24, 2024

opmerking

vlotte levering in België, alleen werken met 'klarna' , moeilijk om factuur op te sporen. Ik had liever dat Klarna zelf factuur met betalingsmodaliteiten opstuurde (Ik denk dat wij in België niet zo vertrouwd zijn met dat systeem....)
LE
Linda E.
België
Mar 11, 2024
Heb div. Apparaten en elke x weer van zeer goede kwaliteit, doet voor andere duurdere Merken niet onder en de accu's zijn onderling te gebruiken. Zeker aan te bevelen!
Feb 27, 2024
Degelijk materiaal, scherpe prijs! Goeie service, snelle levering. Heb al meerdere vonroc machines en ik ben zeer tevreden!
Mar 3, 2024
Op tijd geleverd en vriendelijke chauffeur. Het toestel heb ik nog niet gebruikt wegens mediche reden
Mar 11, 2024
Bestellen, betalen, levering binnen de 48 uur, volgens mij kan het niet beter, dus gewoon verder doen
Feb 15, 2024

Takkenschaar

Zeer goede snoeischaar met dubbel scharnier voor een goede prijs. je moet veel minder kracht zetten.
Feb 15, 2024
Zeer snelle levering en wat je besteld is in orde.
WC
Wout C.
Aarschot
Mar 8, 2024

TOP tools

Vonroc levert echt goede en handige tools om je projecten ten realiseren.
Mar 3, 2024
Super produit. Petit format et petit prix avec un bon rendu technique.
Mar 8, 2024
Prijs kwaliteit uitstekend. Zeer tevreden over. Levering binnen 48h.
Feb 17, 2024
Zeer goede service niet lang op gewacht geen verbetering nodig
Mar 11, 2024
Toestel doet het zoals beschreven. Supper snelle verzending
LS
Luc S.
Schriek
Feb 29, 2024
Goede webshop eerlijke prijzen en heel goede kwaliteit
FS
Freddy S.
Hooglede
Mar 6, 2024

Reciprozaag

Fijn toestel om mee te werken doet wat het moet doen
Mar 1, 2024
Rien à redire sur l'appareil. Livraison très rapide
Mar 5, 2024
Correct, degelijk, goed verpakt, verzorgd. In orde
Feb 27, 2024
Mooi product, en snelle correcte levering. bedankt
Feb 20, 2024
Degelijk materiaal en een goede prijs kwaliteit