VONROC België- Logo - reviews

VONROC België

Certified since: Sep 16, 2022
VONROC België fulfils all Trusted Shops quality criteria, including

This company offers Trusted Shops’ buyer protection up to €2,500. Find out how this secures your transaction.

Sep 4, 2023
Het is heel fijn om met de toestellen te werken ,ook omdat er overal dezelfde accu in kan we hebben de bladblazer,die is echt geweldig !! Ook de kantmaaieren de heggenschaar zijn een aanrader ,de steelstofzuiger werkt heel goed maar de steel is 30 cm te kort ,het is niet handig om ermee te werken wat heel jammer is want ik heb 2 kortharige honden en hij zuigt alles perfect op ,maar ik krijg pijn in mijn rug om steeds zo gebukt te moeten staan ....hopelijk kan ik in de toekomst een langere steel bestellen dat zou heel fijn zijn .

May 23, 2023
Ik heb al enkele keren een poging gedaan om een openstaande factuur te betalen .Uw firma verwijst heel vriendelijk naar KLARNA - maar het telefoonnr is volgens de telefoonmaatschappij onbestaande... Alle andere pogingen van mijzelf tot betaling zijn mislukt... Naam: Rabijns Bestelling hakselaar + 2 messen BE00177011 Een overschrijving online zou het probleem al lang hebben opgelost... maar zonder rekeningnr kan dat niet. Ik wacht dus op uw reactie... overigens is het toestel zelf netjes afgeleverd...
MV
Magda V.
Hofstade

Reviews for VONROC België

Jun 2, 2023

huidige situatuie

Op dit ogenblik tevreen maar geen 5 sterren omdat ik niet weet wat het product doet na meerdere malen te gebruiken Tot nu 1 maal gebruikt en ok Wat levering en service betreft is het 5 sterren maar alles loopt goed Hoe reageren jullie bij een probleem , heb er geen ervaring mede vbandaar 1 ster minder groeten jef
Nov 13, 2023
Zeer vlugge levering. Spijtig dat je aan- en uitknop van de bovenfrees niet kan blokkeren als je ze onder een tafel wil hangen. Anders waren het 5 sterren geweest.
Apr 27, 2023

Goede prijs kwaliteit verhouding aleen de drukleidong ka beter

De druk is goed ,de opbouw ook ,voor verbetering ik heb de drukleiding van 8 meter één keer afgerold en die knakte al waardoor er een deuk blijft inzitten en deze reeds een zwakke plek heeft nu ,dus denk dat die zo wel stuk gaat binnenkort
Apr 2, 2023
Ik ben tevreden over de machines die ik bezit. Maar over de accu,s ben ik minder tevreden. Ik heb er al twee stuk gehad. nog onder garantie. Heb wel nieuwe gekregen maar toch die gaan snel stuk. Of was het toeval dat kan ook.
Apr 28, 2023

Beschadiging aan zachte bekleding van handgreep.

Na uitpakken van de accu grasmaaier, stelde ik vast dat de zachte bekleding van het handgreep langs beide zijde licht beschadigd was. Tijdens het inpakken van het toestel voorzichtig te werk gaan.
Aug 27, 2023
Zeer snelle levering. Prijs kwaliteit van de parasol lijkt goed maar nog even afwachten of dit na enkele zomers bevestigt wordt. Wij hebben alvast een tweede besteld voor onze zoon.
Aug 20, 2023

Verstekzaag

De geleiding van de beschermingskap over het zaagblad dat steeds automatisch over het blad schuift blokkeert soms de beweging om op en neer te gaan met de zaag.
Jul 2, 2023
Levering was snel. De gekochte goederen werken goed, er ontbrak enkel een item dat ik besteld had in de doos (extra draad voor de kantenmaaier)
Sep 9, 2023
Nog te vroeg om een beoordeling Steel stofzuiger veel te kort, 20 CM, Ik ben 1,92 m groot, heb een nieuwe aangezet met afvoerbuis dia 32
Jul 15, 2023
Nieuw zaagblad besteld voor MS 502 afkortzaag. Supersnelle levering. Rond 15 uur besteld. S’anderendaags om 10 uur geleverd.
Apr 14, 2023
Ben echt verrast , heel fijn om mee samen te werken , snelle levering degelijk materiaal en goede prijzen , echt tevreden .
Nov 13, 2023
Duurzaamheid van mijn eer s te schroevendraaier op batterij zeeer beperkt in duur. Heeft enkel 2 1/2 jaar ge,erkt.
Jun 27, 2023
Levering was later dan voorzien maar mischien was DPD hier de fout . pomp is ok en was goed ingepakt en werk goed
Mar 30, 2023
Snelle levering en goede service. Jullie hebben het manko van mijn levering snel nageleverd.
Jun 18, 2023
Toestel is handig licht. Prijs is ok. Levering snel. Degelijkheid moet zich nog bewijzen.
Jun 14, 2023
Goed verpakt en snel geleverd. Minpuntje: de pomp was wat vuil en stoffig,
Jul 19, 2023
Steeds goede prijs/kwaliteit. Snelle levering en goede service na verkoop!
Jul 8, 2023
Gewoon goed werken met deze mensen.ga daar nog kopen.supergoed materiaal.
Oct 8, 2023
Een machine die voor prive gebruik heel handig is zeker voor deze prijs.
Nov 25, 2023
De geleverde kracht bij het schroeven gaf me direct een goed gevoel.