VONROC België- Logo - reviews

VONROC België

797 reviews in the last 12 months1,127 total reviews

Includes Buyer Protection

Certified since: Sep 16, 2022
The Trustmark indicates trustworthy online retailers.
VONROC België fulfils all Trusted Shops quality criteria, including
  • Encrypted data transfer

Trusted Shops Buyer Protection

This company offers Trusted Shops’ buyer protection up to €2,500. Find out how this secures your transaction.

Sep 4, 2023
Het is heel fijn om met de toestellen te werken ,ook omdat er overal dezelfde accu in kan we hebben de bladblazer,die is echt geweldig !! Ook de kantmaaieren de heggenschaar zijn een aanrader ,de steelstofzuiger werkt heel goed maar de steel is 30 cm te kort ,het is niet handig om ermee te werken wat heel jammer is want ik heb 2 kortharige honden en hij zuigt alles perfect op ,maar ik krijg pijn in mijn rug om steeds zo gebukt te moeten staan ....hopelijk kan ik in de toekomst een langere steel bestellen dat zou heel fijn zijn .

May 23, 2023
Ik heb al enkele keren een poging gedaan om een openstaande factuur te betalen .Uw firma verwijst heel vriendelijk naar KLARNA - maar het telefoonnr is volgens de telefoonmaatschappij onbestaande... Alle andere pogingen van mijzelf tot betaling zijn mislukt... Naam: Rabijns Bestelling hakselaar + 2 messen BE00177011 Een overschrijving online zou het probleem al lang hebben opgelost... maar zonder rekeningnr kan dat niet. Ik wacht dus op uw reactie... overigens is het toestel zelf netjes afgeleverd...
MV
Magda V.
Hofstade

Reviews for VONROC België

prima service, goede producten!
DD
Dirk D.
Deurne
Jan 26, 2024
Zeer snel en correct geleverd!
snelle service! goed materiaal
Koolskamp
Jan 31, 2024
Jan 27, 2024
Jan 16, 2024

Zoals steeds alles snel geleverd.

Voor mij nog steeds de eerste onlinewinkel die ik zal bezoeken indien ik een bepaald toestel zoek. Heb al verschillende toestellen bij Vonroc gekocht en dit was steeds een plezier. Snel en correct geleverd en wat ik ook heel belangrijk vind om te vermelden is dat ook de klantenservice zeer behulpzaam is indien men onverhoopt toch een een probleem zou ondervinden met een toestel. Ze zorgen steeds voor een echte oplossing en dit op snelle manier.
Jan 18, 2024
goede producten, aanvaardbare prijzen en zeer snelle levering. Heb ondertussen 2 tools gekocht (accu cirkelzaag en accu schroevendraaier) die het heel goed doen.