VONROC België- Logo - reviews

VONROC België

797 reviews in the last 12 months1,127 total reviews

Includes Buyer Protection

Certified since: Sep 16, 2022
The Trustmark indicates trustworthy online retailers.
VONROC België fulfils all Trusted Shops quality criteria, including
  • Encrypted data transfer

Trusted Shops Buyer Protection

This company offers Trusted Shops’ buyer protection up to €2,500. Find out how this secures your transaction.

Sep 4, 2023
Het is heel fijn om met de toestellen te werken ,ook omdat er overal dezelfde accu in kan we hebben de bladblazer,die is echt geweldig !! Ook de kantmaaieren de heggenschaar zijn een aanrader ,de steelstofzuiger werkt heel goed maar de steel is 30 cm te kort ,het is niet handig om ermee te werken wat heel jammer is want ik heb 2 kortharige honden en hij zuigt alles perfect op ,maar ik krijg pijn in mijn rug om steeds zo gebukt te moeten staan ....hopelijk kan ik in de toekomst een langere steel bestellen dat zou heel fijn zijn .

May 23, 2023
Ik heb al enkele keren een poging gedaan om een openstaande factuur te betalen .Uw firma verwijst heel vriendelijk naar KLARNA - maar het telefoonnr is volgens de telefoonmaatschappij onbestaande... Alle andere pogingen van mijzelf tot betaling zijn mislukt... Naam: Rabijns Bestelling hakselaar + 2 messen BE00177011 Een overschrijving online zou het probleem al lang hebben opgelost... maar zonder rekeningnr kan dat niet. Ik wacht dus op uw reactie... overigens is het toestel zelf netjes afgeleverd...
MV

Jan 3, 2024
Jan 1, 2024
Dec 31, 2023
Dec 16, 2023

Een aanrader op alle gebied

Leuke en handige site....snelle levering... communicatie top... email wordt binnen 2dagen beantwoord.... telefonisch ook top... behulpzaam/vriendelijk en correct!! Ik ben fan....en raad elke doe het zelver Vonroc aan.
Nov 29, 2023
alles zeer goed en vlot verlopen,prima website. ook het retourneren vlot en gemakkelijk echt waar. een zeer tevreden klant
Nov 26, 2023

Alles zoals het moet!

Vlakzuigende waterpomp gekocht. Donderdagavond besteld. Vrijdag al in huis. Pomp werkt perfect.
Dec 20, 2023
Correcte prijs kwaliteit verhouding van de artikelen en een vlotte na verkoop service
Dec 24, 2023
Snelle levering,nog niet ingebouwd in installatie. Ziet er degelijk en volledig uit
Dec 22, 2023
toestel voldoet aan mijn verwachtingen, op tijd geleverd. Tevreden
RD

JP
jozef p.
baal belgie
Dec 5, 2023
eerste maal iets besteld en s'anderdaags geleverd
Dec 20, 2023
goed product,scherpe prijs,snelle verzending
Dec 1, 2023
super bedrijf en prima service na verkoop
Nov 27, 2023
Gewoon TOP meer is er niet te zeggen !!
FP
Dec 15, 2023
Supersnelle levering en goede prijzen.
Dec 10, 2023
Verstekzaag gekocht en zeer tevreden
Dec 10, 2023
Goeie service + prijs kwaliteit top!