apomeds.com/se

Jan 14, 2024
Är så tacksam för att Apomeds finns! Jag har handlat hos er i ca. 2 års tid nu, och allt funkar bara tipp-topp. Enkelt att beställa, snabb leverans och inte en enda gång har jag haft problem att få mina varor. Rekommenderas starkt och Apomeds har bevisat att dom är att lita på. Stort tack för att ni finns! Ni har hjälpt mig att få tillbaka min självkänsla och nu är min fru happy happy varje gång ”King Kong” presterar ;)

Aug 21, 2023
Bra service men orimligt högt pris

Reviews for apomeds.com/se

6 days ago
Jan 6, 2024
Jag beställd strax före julen och helgdagar mm gjorde att leveransen kom först efter 14 dagar
Jan 21, 2024
Tack för ditt 4-stjärniga betyg. Vi uppskattar din positiva feedback och skulle gärna vilja veta vad vi kan göra för att få fulla 5 stjärnor från dig. 😊
Jan 4, 2024
Väldigt smidigt och snabbt betjänad
Jan 5, 2024
Bra och snabba leveranser
Jan 24, 2024
Snabb enkel leverans
Feb 23, 2024
Jan 8, 2024
Jul 9, 2023
Det enda är att det ibland har varit krångligt med betalningen. Dvs svårigheten för mig att trycka på rätt knapp. Enkelt är bäst
Jul 18, 2023
Käre kund, Tack för att du tog dig tid att lämna oss en 4-stjärnig recension. Vi uppskattar ditt feedback och är glada att höra att du hade en positiv upplevelse med vår service. På Apomeds strävar vi ständigt efter excellens och kundnöjdhet, så ditt bidrag är värdefullt för oss. Om det finns något specifikt som du tycker att vi kunde ha gjort bättre för att förtjäna en 5-stjärnig rating, skulle vi gärna vilja höra det. Ditt feedback hjälper oss att förbättra oss och erbjuda en ännu bättre upplevelse för våra kunder. Vi uppskattar verkligen ditt stöd och att du har valt Apomeds. Om du har ytterligare frågor eller behöver hjälp är du välkommen att kontakta oss. Tack igen för din recension, och vi ser fram emot att betjäna dig igen i framtiden. Vänliga hälsningar, Ditt Apomeds-team
May 8, 2023
Hela organisationen från beställningen till mottagandet av varan fungerade utmärkt. Det tog endast en rimlig tid och man visste precis var varan befann sig för ögonblicket. Allt passade till varnats kvalitet, Tack så mycket.
May 9, 2023
Apr 3, 2023

Bra och snabb leverans.

Bra user interface, snabb hantering. Vad som hindrade mig var att man inte klart från första början angav att det fanns en recept avgift.
Apr 14, 2023
Kära kund, Tack så mycket för din positiva återkoppling! Om du redan har ett eget recept behöver du naturligtvis inte betala avgiften! Vi ser fram emot ditt nästa besök! Vänliga hälsningar, Ditt Apomeds Team
Sep 10, 2023
Har inget annat att säga än att det fungerade med beställningen men för kort tid att recensera utfallet med produktens effekt.
Jul 10, 2023
Korrekt och snabbt.
Jul 18, 2023
Aug 14, 2023
Bra snabb service. Betalning via klarna saknas vilket dra ner betyget.
Aug 17, 2023
May 2, 2023
Det var min första beställning allt har gått bra.
May 9, 2023
Jun 6, 2023
Quick, simpel and helpful.
Jun 27, 2023
Mar 28, 2023
Smidigt att beställa
Apr 3, 2023
Kära kund, Tack så mycket för din positiva återkoppling! Vi ser fram emot ditt nästa besök! Vänliga hälsningar, Ditt Apomeds Team
Aug 4, 2023

Det bra att använda