apomeds.com/se

Jan 14, 2024
Är så tacksam för att Apomeds finns! Jag har handlat hos er i ca. 2 års tid nu, och allt funkar bara tipp-topp. Enkelt att beställa, snabb leverans och inte en enda gång har jag haft problem att få mina varor. Rekommenderas starkt och Apomeds har bevisat att dom är att lita på. Stort tack för att ni finns! Ni har hjälpt mig att få tillbaka min självkänsla och nu är min fru happy happy varje gång ”King Kong” presterar ;)

Aug 21, 2023
Bra service men orimligt högt pris

Reviews for apomeds.com/se

Latest first
23 hours ago
Enkelt och snabb o bra service med en bra produkt.
2 days ago
3 days ago
6 days ago
Enkelt & smidigt med önskat resultat 😉
7 days ago
Tack för ditt 5-stjärniga betyg! Ditt beröm motiverar oss i vårt arbete. Vid ytterligare frågor är du välkommen att kontakta oss.
9 days ago
Jag är mycket glad över att ha att göra med dig.
10 days ago
Snabb handläggning & positivt att man kunde hämta ut paketet hos ombud centralt
11 days ago
12 days ago
Enkelt & smidigt
Apr 2, 2024
Enkelt att beställa och okomplicerad frakt.
Mar 30, 2024
Det är mycket enkelt, att logga in för att få recept. Bra service, och snabb leverans på beställd medicin...Jag kan verkligen rekommendera detta, för ung som äldre...
Mar 30, 2024
Väldigt seriös,kundvänlig och snabb hantering av en beställning.Återkopplingen ni alltid gör att jag känner mig väldigt trygg att handla med er
Mar 28, 2024
Mar 18, 2024
Mar 17, 2024
Mar 16, 2024

Enkelt och snabbt

Det var enkelt att beställa. Snabb leverans