AgriEuro- Logo - reviews

AgriEuroReviews

: 570Good

4.48

Trustmark
Valid

with Buyer Protection

Trustmark
Valid

with Buyer Protection

certified since: Sep 11, 2019
updated on: Feb 8, 2023
AgriEuro is checked and certified according to the Trusted Shops quality criteria
  • Verified identity
  • Protection of personal data
  • Clear ordering process

Secured by a guarantee

At AgriEuro, you can use the guarantee from Trusted Shops and protect up to €2,500. Find out more


certified since: Sep 11, 2019
updated on: Feb 8, 2023
AgriEuro is checked and certified according to the Trusted Shops quality criteria
  • Verified identity
  • Protection of personal data
  • Clear ordering process

Secured by a guarantee

At AgriEuro, you can use the guarantee from Trusted Shops and protect up to €2,500. Find out more

Reviews for AgriEuro

102 verified reviews in the last 12 months

570 total reviews
This is how we ensure that reviews come from real consumers.

the most relevant positive review


Jul 4, 2022
 
Have not unboxed my Rotavator but purchase and delivery has been excellent. All packages in pristine condition externally. Placed order on 16/06/2022 delivered to Ireland 04/07/2022. 18 days. Only issue I have had is the tracking does not work. Checking tracking website the number does not exist. On Friday 01/07/2022 I received a phone call from a local courier company asking if Monday 04/07/2022 was suitable to deliver. Driver on day telephoned me 30 min beforehand. What more can one ask. However on Agrieuro website my order on Friday 01/07/2022 updated to indepot 04/07/2022. All in all confusing to the customer. Otherwise I’m looking forward to using this device. Much better cheaper deal from Agrieuro for same product than any of the local suppliers. Agrieuro included tool kit, safety work equipment , outdoor cover and shipping in the cost at a better price.
Report review

Show all positive reviews

the most relevant critical review


May 15, 2022
Ordered sprayer on 28/4 As far as I can see it lay in a warehouse front 2/5 to 6/5 Then 6/5 in transit 9/5 still in transit That's all the info I have on it It's now the 15/5 That's 28 days and still not delivered This is probably the worst experience I've ever had. I won't be recommending Agrieuro to anyony
Report review

Show all critical reviews

Reviews for AgriEuro

Filter 
 Sort by Relevance 
(8)
 Verified review
Jan 23, 2023
I bought a machine that broke after a day's work, I contacted agrieuro for spare parts and that the warranty should apply but no one contacted me. in the end I had to pay for the parts myself
Report review
Answer by AgriEuro
8 days ago
Good morning, We're sorry for the inconvenience experienced. However, when you opened the assistance ticket you only told us that you needed some parts that you had lost while using the machine, you didn't mentioned any malfunction. Our operator replied to you in less than one day generating for you the order of the parts you needed and sending you the payment request but you didn't reply even if we solicited you. If we would have known that the machine had broken down after the first day of use we would have provided you assistance under warranty and you wouldn't had to pay for the parts needed. Best regards,
 Verified review
Dec 30, 2022
 
I'm still waiting for my order from more then 2 weeks ago.
Report review
Answer by AgriEuro
8 days ago
Good morning, We're sorry for the delay caused by the Carrier Company during shipping. However, when you asked us information about the shipment, there still wasn't any delay but we warned you about the possible delay due to Christmas Holidays, unfortunately, and we solicited the Carrier Company everyday providing you all the information about the status of your shipment step by step. Best regards,
 Verified review
Nov 19, 2022
Недоставили по адресу!!!
Report review
 Verified review
May 15, 2022
Ordered sprayer on 28/4 As far as I can see it lay in a warehouse front 2/5 to 6/5 Then 6/5 in transit 9/5 still in transit That's all the info I have on it It's now the 15/5 That's 28 days and still not delivered This is probably the worst experience I've ever had. I won't be recommending Agrieuro to anyony
Report review
Answer by AgriEuro
May 19, 2022
Dear Mr Rennick, our delivery time is 24/48 hours from receipt of payment and 7/10 working days for delivery of the goods. Your shipment was within the expected time frame, but at the time of delivery, the shipping company tried to contact you without success, unfortunately. Therefore, our operator immediately took action to ask you for a valid phone number for allowing the shipping company to contact you and deliver the goods as quickly as possible. For any further information, we remain at your disposal. Best regards.
 Verified review
May 18, 2022
I ordered my scythe belts on May 2nd, Agrieuro claim they were couriered to me on Amy 4th but they never arrived.
Report review
Answer by AgriEuro
May 19, 2022
Dear Mr Sheehan, the spare parts you ordered on May 2nd were shipped on May 4th following our delivery time of 24/28 hours from receipt of payment to order processing. Your shipment was within the expected time frame, but at the time of delivery, the shipping company tried to contact you without success, unfortunately. Therefore, our operator immediately took action to ask you for a valid phone number for allowing the shipping company to contact you and deliver the goods as quickly as possible. For any further information, we remain at your disposal. Best regards.
 Verified review
May 5, 2022
I have not yet recieved the item. When I ordered I was not informed that it was on back order.
Report review
Answer by AgriEuro
May 9, 2022
Dear customer, we are truly sorry for the delay in delivery of the goods. We are experiencing delays on the part of the carrier company and your order has unfortunately been impacted. We can assure you that we work diligently every day to monitor the status of the shipment and urge the carrier company to deliver the goods as soon as possible. For any further information, we remain at your disposal. Best regards.
 Verified review
Apr 22, 2022
Full this moment we did not received ordered goods!!
Report review
Answer by AgriEuro
May 9, 2022
Dear Mr Kawalec, we are truly sorry for the delay in delivery of the goods. We are experiencing delays on the part of the carrier company and your order has unfortunately been impacted. We can assure you that we work diligently every day to monitor the status of the shipment and urge the carrier company to deliver the goods as soon as possible. For any further information, we remain at your disposal. Best regards.
 Verified review
May 4, 2022
did not get unit yet still wating
Report review
Answer by AgriEuro
May 9, 2022
Dear customer, we are very sorry for the delay in the delivery of your goods. We are experiencing delays on the part of the courier company and your order has unfortunately been affected. We check the status of your order daily and, to date, it shows that the product your ordered is being delivered today, so you will receive your product shortly. We assure you that we are working diligently to urge the carrier company to deliver the goods as quickly as possible. For any further information, we remain at your disposal. Best regards.