flaskelandet.dk- Logo - reviews

flaskelandet.dk

53 reviews in the last 12 months691 total reviews

Good

May 6, 2023
The item is as described on the page. The packaging of the product could be better, as 1 glass had broken in the shipment. However, with an order of 200 glasses, it is acceptable. Will definitely shop again.

Jul 24, 2023
Jeg er nød til at give en stjerne for at komme videre i jeres system. Men 0 stjerner er det jeg ønsker at give. Køber glas med låg. Modtager. Ingen låg med , de skal købes seperat. Køber låg efter det der står på fakturaen. De er så alt for store. Søger jeg på artikel nummer eller varenummer kommer der vaser og drikkedunke frem. Hjemmeside kører af helvede til. Forslaget til de låg der skal bruges kan man ikke trykke på for at komme til dem. Så alt i alt en mega dårlig oplevelse. Jeg står med 100 glad og ditto låg der ikke passer. Hvorfor pakker man 100 glas uden at tænke, der mangler låg ? Vi skriver lige og spørger omdet er en fejl. Nej det gør man ikke. Og flaskelandet. Dk svarer ikke på dansk

Reviews for flaskelandet.dk

Mar 21, 2024

Surprise! The shop is German

I’m Danish, the language of the site and domain is danish. Naturally I had no idea that I was shopping in Germany and the natural impact that has on shipping.
Mar 21, 2024
Dear Customer, Your order is on its way to you and should arrive shortly. We apologize for any inconvenience caused and will be happy to answer any further questions you may have. Kind regards flaskelandet.dk
Mar 4, 2024
Jeg har endnu ikke modtaget mine varer. I har hævet betaling den 27/2 men først bestilt fragt den 28/2. Selvom man tager højde for weekenden, burde varerne være ankommet til Danmark og ikke stadig være i transit i Tyskland.
Mar 13, 2024
Hallo, Tak for din kommentar. Vi kan se, at din ordre er blevet leveret, og vi håber, at du får glæde af vores produkter. Hvis du har spørgsmål, bedes du altid kontakte vores kundesupportteam direkte, så vi kan hjælpe dig med det samme. Mange tak for hjælpen. Dit team fra Flaskelandet
Mar 7, 2024
Glassene var knust da de kom frem
Mar 13, 2024
Hallo, Tak for din kommentar. Vi er meget kede af, at der har været et problem. Vores kundeserviceteam har netop kontaktet dig via e-mail. Hvis du har spørgsmål, bedes du altid kontakte vores kundesupportteam direkte, så vi kan hjælpe dig med det samme. Mange tak for hjælpen. Dit team fra Flaskelandet
Jul 25, 2023
Kære kunde, Tak for din anmeldelse. En kundeservicemedarbejder vil kontakte dig via e-mail. Vi beklager ulejligheden. Dit hold fra flaskelandet.dk
Aug 14, 2023
Sende en ordrebekræftelse inden pengene bliver trukket fra kontoen, har endnu ikke modtaget noget.
Aug 14, 2023
Kære kunde, Mange tak for din evaluering. Din ordre er i øjeblikket stadig under behandling. Så snart vi har afsendt varerne til dig, vil du modtage et sporingslink. På grund af den nuværende store mængde ordrer kan der desværre opstå forsinkelser. Vi beklager den ulejlighed, det måtte medføre, og beder om din tålmodighed. Hvis du har yderligere spørgsmål, så tøv ikke med at kontakte os. Dit team fra flaskelandet.dk
Aug 15, 2023
didnt recieve anything, not even an update of order, but the money is charged ?
Aug 16, 2023
Dear Customer, Thanks for your review. We apologize for the delay and the inconvenience it caused. The order will reach you soon. For further questions please do not hesitate to contact us. Your team from flaskelandet.dk
Jul 27, 2023

Stay away, fraud firm!

They take your money, send no delivery and do not answer contacts.
Jul 28, 2023
Aug 20, 2023
I have not received the shipment. Almost a week since I ordered
Aug 23, 2023
Goddag, Tak for din kommentar. Vi er meget kede af, at der opstod en forsinkelse i afsendelsen af din ordre. Din ordre er nu på vej til dig. Dit team fra Flaskelandet
Aug 20, 2023
I haven't received my order.
Aug 23, 2023
Goddag, Tak for din kommentar. Vi er meget kede af, at der opstod en forsinkelse i afsendelsen af din ordre. Din ordre er i øjeblikket ved at blive leveret. Dit team fra Flaskelandet
Aug 6, 2023
Havent gotten my things yet:(
Aug 10, 2023
God dag, Tak for din anmeldelse på Trustedshops. Vi har afsendt dine varer. Vores kolleger har kontaktet dig via e-mail om dette. Vi undskylder for den nuværende forsinkelse i forsendelsen og enhver ulejlighed, dette måtte have forårsaget. Hvis du har yderligere spørgsmål, så tøv ikke med at kontakte os. Dit team fra Flaskelandet
Aug 11, 2023
Har ikke modtaget mine varer
Aug 14, 2023
Kære kunde, Vi beklager forsinkelsen. På grund af den nuværende store mængde ordrer kan der desværre være nogle forsinkelser. Din ordre er nu på vej til dig og skulle ankomme inden for kort tid. Hvis du har yderligere spørgsmål, så tøv ikke med at kontakte os. Dit team fra flaskelandet.dk
Jul 25, 2023