flaskelandet.dk- Logo - reviews

flaskelandet.dk

53 reviews in the last 12 months691 total reviews

Good

May 6, 2023
The item is as described on the page. The packaging of the product could be better, as 1 glass had broken in the shipment. However, with an order of 200 glasses, it is acceptable. Will definitely shop again.

Jul 24, 2023
Jeg er nød til at give en stjerne for at komme videre i jeres system. Men 0 stjerner er det jeg ønsker at give. Køber glas med låg. Modtager. Ingen låg med , de skal købes seperat. Køber låg efter det der står på fakturaen. De er så alt for store. Søger jeg på artikel nummer eller varenummer kommer der vaser og drikkedunke frem. Hjemmeside kører af helvede til. Forslaget til de låg der skal bruges kan man ikke trykke på for at komme til dem. Så alt i alt en mega dårlig oplevelse. Jeg står med 100 glad og ditto låg der ikke passer. Hvorfor pakker man 100 glas uden at tænke, der mangler låg ? Vi skriver lige og spørger omdet er en fejl. Nej det gør man ikke. Og flaskelandet. Dk svarer ikke på dansk

Reviews for flaskelandet.dk

11 days ago
You can send my order :)
9 days ago
Hej, Tak for din kommentar. Vi er meget kede af, at der har været en forsinkelse i transporten af din ordre. I sådanne tilfælde bedes du altid kontakte vores kundeservice direkte, så vi kan handle hurtigt. Vores kolleger har netop sendt dig en e-mail om dette. Tak for din forståelse. www.glasoflaskor.se
Mar 5, 2024
Varerne er slet ikke afsendt endnu!
Mar 13, 2024
Hallo, Tak for din kommentar. Vi kan se, at din ordre er blevet leveret, og vi håber, at du får glæde af vores produkter. Hvis du har spørgsmål, bedes du altid kontakte vores kundesupportteam direkte, så vi kan hjælpe dig med det samme. Mange tak for hjælpen. Dit team fra Flaskelandet
Aug 7, 2023

Delays

If you cannot deliver the order, then dont stay silent. I had to wait a week for a notification about the delivery being delayed. I lost my harvest of Cherrywine that had was ready to be bottled.
Aug 10, 2023
God dag, Tak for din anmeldelse på Trustedshops. Vi har afsendt dine varer. Vores kolleger har kontaktet dig via e-mail om dette. Vi undskylder for den nuværende forsinkelse i forsendelsen og enhver ulejlighed, dette måtte have forårsaget. Hvis du har yderligere spørgsmål, så tøv ikke med at kontakte os. Dit team fra Flaskelandet
Aug 19, 2023
It's a bit forfeit to send a review request before I have received my wares. Haven't heard anything since the confirmation a week ago. Maybe my review will be better after I receive my wares.
Aug 23, 2023
Goddag, Tak for din kommentar. Vi er meget kede af, at der opstod en forsinkelse i afsendelsen af din ordre. Vi er dog glade for, at din ordre er blevet leveret i mellemtiden. Dit team fra Flaskelandet