Acer Store DenmarkReviews

: 83Good

Reviews for Acer Store Denmark

May 10, 2022
nyere produkt end i andre webshops, USB-C dock. og prisen var bedre. eneste minus var at i ikke tilbyder en PSU til produktet så man slippere for at skulle finde den et andet sted. Én 100 watt PSU til jeres dock så man har alt hvad man skal bruge for at sætte den op og kan nøjes med ét kabel til computer

Jul 17, 2022
DHL kan man ikke stole på. Jeg har fået besked fra dem, at min pakke leveres tirsdag, d.11 og at jeg skal være hjemme. Jeg har ikke forladt mit hjem i tirsdags, men kl. 12:44 kommer en SMS fra DHL at jeg selv skal afhente min pakke i minimarked, som ligger over 1 km fra mit hjem. Jeg ringer til DHL-medarbejder med det samme og fortæller, at min pakke ikke er leveret til mit hjem. Han siger, at chaufføren måske har været på et anden adresse!! Han siger, så bliver pakken leveret til mit hjem i stedet for i dag en anden dag, men hvilket, kunne han ikke sige. Jeg forklarer, at jeg har ingen bil, pakken er store, jeg rejser i morgen og beder servicemedarbejderen at kontakte chaufføren og få ham til at levere min pakke i dag. I samme øjeblik mens vi taler sammen, får jeg følgende SMS fra DHL "Vi har forsøgt at levere din DHL Express-pakke fra CPYOU B.V. i dag uden held. Afhent nu..."og så angivet adressen på minimarkedet. Jeg siger det til servicemedarbejderen, at hans chauffør må nu være tæt på, hvor jeg bor, beder ham at få ham til at køre til minimarkedet, hvor han har afleveret min pakke uden at være hjemme hos mig og komme med den. Det har servicemedarbejderen nægtet. Jeg har tidligere oplevet lign. nummer, hvor DHL har leveret min pakke blev leveret i stedet for mit hjem til den samme minimarked for flere måneder siden. Så min mening er: DHL kan man ikke stole på!

Reviews for Acer Store Denmark

Jeg mangler at se om der er office pakke på computeren og om jeg kan købe ved jer?? Ellers rigtig god oplevelse, tak.
Nov 18, 2022
Perfekt - selv for en uerfaren 80 årig
Nov 13, 2022
Answer by Acer Store Denmark
Kære kunde, Tak for din tilbagemelding, da din mening er vigtig for os. Vi er glade for at høre, at du er tilfreds med din oplevelse i vores butik. Dersom du har spørgsmål, eller du har brug for hjælp, er du velkommen til til at åbne en sag via nedenstående formular, og en af vores repræsentanter vil kontakte dig hurtigst muligt for at undersøge sagen nærmere. https://store.acer.com/da-dk/contact/ Med venlig hilsen Acer eStore
Nov 9, 2022
Nov 8, 2022
Oct 27, 2022
Jeg syntes godt om det meste men leveringen forstod jeg ikke helt jeg foretrækker levering ti ldøren og vil gerne betale lidt extra
Oct 5, 2022
Det gik virkeligt nemt
Oct 24, 2022
Problemer med Mit ID
Answer by Acer Store Denmark
Kære kunde, Tak for din tilbagemelding, da din mening er vigtig for os. Din kommentar er meget værdsat og er allerede sendt videre til den relevante afdeling for yderligere undersøgelse. Vores betalingsplatform er designet efter de nyeste internationale standarder for at tilbyde dig en hurtig, problemfri og sikker betaling. Det er dog ikke ualmindeligt, at en gyldig betaling muligvis ikke går igennem af årsager, der ikke er under vores direkte indflydelse. Vi beklager ulejligheden. Med venlig hilsen Acer eStore
Oct 8, 2022
Nemt og hurtigt
Oct 26, 2022
Det gik da
Oct 15, 2022
Sep 28, 2022
Simpel og overskuelig bestillingsproces. Sikker kontooverførelse. Hurtig levering.
Sep 30, 2022
nemt men lidt problemer vedrørende betaling
Sep 22, 2022
I do not know yet.
Answer by Acer Store Denmark
Dear Customer, Thank you for your rating, as your opinion is important to us. We are sorry to hear that you were not completely satisfied with your experience in our store. In order to find a solution to the problem(s) you encountered, we would like to ask you to open a case via the form below, and one of our representatives will contact you as soon as possible to investigate the matter further. https://store.acer.com/da-dk/contact/ Yours sincerely Acer eStore
Sep 7, 2022
Helton ok