Acer Store Denmark

86 reviews in the last 12 months198 total reviews

Good

Sep 19, 2023
Fint at finde en egnet pc, men mangler oplysninger om garanti forhold tidligere i købs-processen, men når der er en dansksproget hjemmeside, vil det fremme købsprocessen hvis det fremgår hvilke evt udvidede garantiforhold der gør sig gældende.

Jul 20, 2023
Jeg føler mig lidt snydt når I tilbyder 5% rabat uden at fortælle, at man dermed fravælger det anførte prisnedslag på produktet. Så reelt i mit tilfælde var der ingen rabat.

Reviews for Acer Store Denmark

Mar 14, 2024
Ikke noget der kan gøres bedre
4 days ago
Kjære kunde, Takk for tilbakemeldingen, den er viktig for oss. Vi er glade for å høre at alt var tilfredsstillende, og at alt gikk som på skinner. Det er målet vårt. Hvis du har spørsmål eller spørsmål til bestillingen din, så ikke tøv med å kontakte oss: https://store.acer.com/no-no/contact/ Vennlig hilsen, Acer Store
Mar 2, 2024
ok og hurtigt
Mar 7, 2024
Kære kunde, Tak for din feedback, din mening betyder meget for os. Vi er glade for, at alt var til din tilfredshed! Alt gik glat, da det er vores mål. Hvis du har spørgsmål eller forespørgsler til din ordre, så tøv ikke med at kontakte os: https://store.acer.com/da-dk/contact/ Med venlig hilsen Acer Butik
Jan 30, 2024
Nem og hurtig og overskuelig webshop
Jan 30, 2024
Nem og overskuelig bestilling
Feb 24, 2024
Hurtig og nem bestilling
Jan 31, 2024
Jan 18, 2024
Hurtigt og nemt. Meget overskuelige valgmuligheder
Jan 6, 2024
Meget god oplevels, samt hurtig service.
Jan 14, 2024
Endnu mere info om produktet
Jan 7, 2024
Hvor får jeg mine 5% ?
Mar 7, 2024
Kære kunde, Tak for din feedback, din mening betyder meget for os. Vi er kede af at informere dig om, at WELCOME-kuponkoden tilsidesætter enhver anden rabat, der anvendes i butikken. Derfor har du mulighed for enten at gøre brug af din WELCOME-rabat, som belønning for at abonnere på vores nyhedsbrev eller bruge den rabat, der tilbydes direkte på produktkataloget. Hvis du ikke har gjort brug af din WELCOME-kuponkode, skal du huske på, at den stadig er gyldig, og vi vil gerne invitere dig til at gemme den til dit fremtidige besøg i vores butik. Med venlig hilsen Acer Butik
okay.
Mar 7, 2024
Kære kunde, Tak for din bedømmelse, din mening er vigtig for os. Vi er kede af at høre, at du ikke har været helt tilfreds med din købsoplevelse i vores butik. For at kunne finde en løsning på det eller de problemer, du stødte på, vil vi gerne invitere dig til at åbne en billet via nedenstående formular; en af vores repræsentanter vil snart kontakte dig for at undersøge spørgsmålet nærmere. https://store.acer.com/da-dk/contact/ Med venlig hilsen Acer butik
okay
Mar 7, 2024
Kære kunde, Tak for din bedømmelse, din mening er vigtig for os. Vi er glade for at høre, at du er tilfreds med købsoplevelsen i vores butik, og vi er sikre på, at du vil nyde dit produkt. Hvis du har spørgsmål, eller du har brug for hjælp, er du velkommen til at åbne en billet via vores kontaktformular: https://store.acer.com/da-dk/contact/ Med venlig hilsen Acer butik
ok
Jan 23, 2024