Acer Store Denmark

Sep 19, 2023
Fint at finde en egnet pc, men mangler oplysninger om garanti forhold tidligere i købs-processen, men når der er en dansksproget hjemmeside, vil det fremme købsprocessen hvis det fremgår hvilke evt udvidede garantiforhold der gør sig gældende.

Jul 20, 2023
Jeg føler mig lidt snydt når I tilbyder 5% rabat uden at fortælle, at man dermed fravælger det anførte prisnedslag på produktet. Så reelt i mit tilfælde var der ingen rabat.

Reviews for Acer Store Denmark

Jan 30, 2024
Nem og hurtig og overskuelig webshop
Jan 30, 2024
Nem og overskuelig bestilling
Hurtig og nem bestilling
Jan 31, 2024
Jan 18, 2024
Hurtigt og nemt. Meget overskuelige valgmuligheder
Jan 14, 2024
Endnu mere info om produktet
Jan 7, 2024
Jan 16, 2024
Jan 6, 2024
Jan 5, 2024
Jan 6, 2024
Meget god oplevels, samt hurtig service.
okay.
ok
Jan 2, 2024
Nov 28, 2023
Dec 13, 2023
Kære kunde, Tak for din bedømmelse, din mening er vigtig for os. Vi er glade for at høre, at du er tilfreds med købsoplevelsen i vores butik, og vi er sikre på, at du vil nyde dit produkt. Hvis du har spørgsmål, eller du har brug for hjælp, er du velkommen til at åbne en billet via vores kontaktformular: https://store.acer.com/da-dk/contact/ Med venlig hilsen Acer butik
Oct 29, 2023
Nov 25, 2023