Acer Store Denmark

86 reviews in the last 12 months198 total reviews

Good

Sep 19, 2023
Fint at finde en egnet pc, men mangler oplysninger om garanti forhold tidligere i købs-processen, men når der er en dansksproget hjemmeside, vil det fremme købsprocessen hvis det fremgår hvilke evt udvidede garantiforhold der gør sig gældende.

Jul 20, 2023
Jeg føler mig lidt snydt når I tilbyder 5% rabat uden at fortælle, at man dermed fravælger det anførte prisnedslag på produktet. Så reelt i mit tilfælde var der ingen rabat.

Reviews for Acer Store Denmark

Apr 30, 2023
May 12, 2023
Kære kunde, Tak for din bedømmelse, din mening er vigtig for os. Vi er glade for at høre, at du er tilfreds med købsoplevelsen i vores butik, og vi er sikre på, at du vil nyde dit produkt. Hvis du har spørgsmål, eller du har brug for hjælp, er du velkommen til at åbne en billet via vores kontaktformular: https://store.acer.com/da-dk/contact/ Med venlig hilsen Acer butik
Apr 27, 2023
Apr 21, 2023
Apr 11, 2023
Apr 17, 2023
Apr 8, 2023
Apr 17, 2023
Jul 1, 2023

Produktsammenligning

- Ingen priser når produkter sammenlignes. - Acer Swift Go 14 Ultratynd bærbar computer | SFG14-71 | Sølv, som jeg købte, kan ikke indgå i produktsammenligning
Jul 4, 2023
Kære kunde, Tak for din bedømmelse, din mening er vigtig for os. Vi er kede af at høre, at du ikke har været helt tilfreds med din købsoplevelse i vores butik. For at kunne finde en løsning på det eller de problemer, du stødte på, vil vi gerne invitere dig til at åbne en billet via nedenstående formular; en af vores repræsentanter vil snart kontakte dig for at undersøge spørgsmålet nærmere. https://store.acer.com/da-dk/contact/ Med venlig hilsen Acer butik