Protest Sportswear NL- Logo - reviews

Protest Sportswear NLReviews

: 3,330Excellent

4.61

Trustmark
Valid

with Buyer Protection

Trustmark
Valid

with Buyer Protection

certified since: 3/31/2021
updated on: 7/1/2022
Protest Sportswear NL is checked and certified according to the Trusted Shops quality criteria
  • Verified identity
  • Protection of personal data
  • Clear ordering process

Secured by a guarantee

At Protest Sportswear NL, you can use the guarantee from Trusted Shops and protect up to €20,000. Find out more


certified since: 3/31/2021
updated on: 7/1/2022
Protest Sportswear NL is checked and certified according to the Trusted Shops quality criteria
  • Verified identity
  • Protection of personal data
  • Clear ordering process

Secured by a guarantee

At Protest Sportswear NL, you can use the guarantee from Trusted Shops and protect up to €20,000. Find out more

Reviews for Protest Sportswear NL

439 verified reviews in the last 12 months

3,330 total reviews
This is how we ensure that reviews come from real consumers.

the most relevant positive review


1 year ago 
Alles helemaal tip top in orde, mooie bikini, goede pasvorm, supersnelle levering. Ik was alleen na 2 bestellingen kort na elkaar ook ineens 2x opnieuw ingeschreven op een mailing lijst anders dan Protest. Het betreffende bedrijf heb ik gemaild voor wat meer uitleg en meer dan "wij versturen geen nieuwsbrieven" kreeg ik niet als antwoord... Beetje gek en hinderlijk.
Report review

Show all positive reviews

the most relevant critical review


4 months ago
Zeer slechte kwaliteit. Vorige week een nieuwe wintersportjas gekocht van €180,- waar na een dag skiën al een gat in zat. Erg ontevreden. Klantenservice neemt geen verantwoordelijkheid als het gaat om de kwaliteit van de stof en geeft als ‘pleister op de wond’ een logostiksel van 6,5 bij 6,5 cm die ik er zelf door een kleermaker op zou moeten laten zetten…
Report review

Show all critical reviews

Reviews for Protest Sportswear NL

Filter 
 Sort by Relevance 
 Verified review
17 days ago 
Report review
 Verified review
2 months ago 
Leuke en mooie kleding! alleen jammer dat je niet meer via Paypal kan betalen.
Report review
 Verified review
2 months ago
Report review
 Verified review
1 month ago
Report review
 Verified review
2 months ago
Report review
 Verified review
1 month ago
Heel jammer dat je na je bestelling gelijk een mail krijgt met 20% korting voor je volgende bestelling. Je bij retourzending zelf je retourkosten moet betalen. Ben altijd erg fan geweest van dit merk, maar ben er nu wel klaar mee.
Report review
 Verified review
3 months ago
Snelle bezorging, goede kwaliteit erg mooi vest
Report review
 Verified review
3 months ago
Vlotte levering en heel tevreden van de kwaliteit van de Protest jassen.
Report review
 Verified review
3 months ago
snel en makkelijk te bestellen, veel keus
Report review
 Verified review
3 months ago
Report review
 Verified review
3 months ago
Report review
 Verified review
3 months ago 
Report review
 Verified review
3 months ago
Report review
 Verified review
3 months ago
Spullen die jullie maken zijn van goede kwaliteit en goede pasvorm. Minder goed vind ik dat je moet betalen voor de retourzending, dat is een beetje ouderwets. Voortaan bestel ik het liever ergens waar de retourzending gratis is.
Report review
 Verified review
3 months ago
Jammer van de hoge kosten voor retourneren! Leuke artikelen en goede kwaliteit. Maar ik zal hier niet meer bestellen vanwege de hoge retour kosten.
Report review
 Verified review
4 months ago 
3 de zomerjurkje weer andere kleur draagt heerlijk en lekker los model
Report review
 Verified review
4 months ago
Report review
 Verified review
4 months ago
Zeer slechte kwaliteit. Vorige week een nieuwe wintersportjas gekocht van €180,- waar na een dag skiën al een gat in zat. Erg ontevreden. Klantenservice neemt geen verantwoordelijkheid als het gaat om de kwaliteit van de stof en geeft als ‘pleister op de wond’ een logostiksel van 6,5 bij 6,5 cm die ik er zelf door een kleermaker op zou moeten laten zetten…
Report review
 Verified review
1 year ago 
Alles helemaal tip top in orde, mooie bikini, goede pasvorm, supersnelle levering. Ik was alleen na 2 bestellingen kort na elkaar ook ineens 2x opnieuw ingeschreven op een mailing lijst anders dan Protest. Het betreffende bedrijf heb ik gemaild voor wat meer uitleg en meer dan "wij versturen geen nieuwsbrieven" kreeg ik niet als antwoord... Beetje gek en hinderlijk.
Report review
 Verified review
8 months ago
Very content with our purchase for our child. Really well-made and smartly designed for skiing as well as for winter daily use for school. Just be careful with choosing size, sizing is smaller, one size up fits perfectly!
Report review