Protest Sportswear NL- Logo - reviews

Protest Sportswear NLReviews

certified since: 3/31/2021
updated on: 7/1/2022
Protest Sportswear NL is checked and certified according to the Trusted Shops quality criteria

At Protest Sportswear NL, you can use the guarantee from Trusted Shops and protect up to €20,000. Find out more

certified since: 3/31/2021
updated on: 7/1/2022

Reviews for Protest Sportswear NL

1 year ago
Alles helemaal tip top in orde, mooie bikini, goede pasvorm, supersnelle levering. Ik was alleen na 2 bestellingen kort na elkaar ook ineens 2x opnieuw ingeschreven op een mailing lijst anders dan Protest. Het betreffende bedrijf heb ik gemaild voor wat meer uitleg en meer dan "wij versturen geen nieuwsbrieven" kreeg ik niet als antwoord... Beetje gek en hinderlijk.

Zeer slechte kwaliteit. Vorige week een nieuwe wintersportjas gekocht van €180,- waar na een dag skiën al een gat in zat. Erg ontevreden. Klantenservice neemt geen verantwoordelijkheid als het gaat om de kwaliteit van de stof en geeft als ‘pleister op de wond’ een logostiksel van 6,5 bij 6,5 cm die ik er zelf door een kleermaker op zou moeten laten zetten…

Reviews for Protest Sportswear NL

1 year ago
Last minute besteld, Telefonisch contact gehad met vraag naar leverdatum omdat we in een week zitten met (Belgische) feestdag. Zeer vriendelijk en behulpzaam geholpen, en zoals aan de telefoon bevestigd tijdig geleverd. Spijtig dat de gebruiker net op de helft van z'n snowboard kamp een tuimel heeft gedaan met een gebroken arm als gevolg.
Mooi spullen, Website/benaming artikelen zou wat handiger kunnen, zodat artikel met zelfde patroon bij elkaar staan
by A V.
Alles perfect. Mooie bikini’s, goed materiaal, komt overeen met de site. Het enige minpunt vind ik dat je zelf de retourkosten moet betalen. Aan de ene kant snap ik dat omdat je wil voorkomen dat mensen maar van alles bestellen en terug sturen. Maar als je voor tegen de 140,- aan spullen besteld en 1 ding van ongeveer 30,- terugstuurt, voelt dit een beetje flauw.
1 year ago
de retourkosten zijn voor eigen rekening. Geeft extra werk en kosten. Ervaren als mindere service vooral bij pakket voor brievenbus retour. Het naar distributie punt voor pakketpost gaan ipv met retourlabel in brievenbus maakt wel dat ik volgende keer eerder bij ander bedrijf bestel. dan maar iets meer betalen per product met wel service van retourlabel.
we waren niet thuis toen ze het pakje kwamen leveren , kaartje in de bus , pakje werd geleverd in een postpunt waar we het de volgende dag konden gaan afhalen stond op de kaart , heeft nog 5 dagen geduurd voor het daar was , elke dag gaan kijken of er iets geleverd was dat was wel een negatief puntje daar we het dringend nodig hadden wat erin zat
by L B.
Ik was niet tevreden over de kwaliteit van één van mijn Protest producten. Contact opgenomen met Protest en dit product is vergoed! Héél blij mee. Ik heb hetzelfde product nogmaals besteld, want ik kan me niet voorstellen dat dit nogmaals gaat gebeuren! Ik ben een echte Protest fan, voor zowel zomer- als winter kleding!
Producten binnen enkele dagen geleverd (cf aangegeven aantal dagen). Producten in handige sealbag die je ook kan gebruiken in geval je iets retour wil sturen (handig!). Producten (rashguard en een t-shirt) zitten goed en zien er prima uit. Enkele malen gedragen en tot zover erg tevreden mee.
1 year ago
Het is gewoon belachelijk.. op de site stond dat je 10% extra korting op de sale kreeg, kortingscode werkte niet en dan moet je de gehele bestelling maar retourneren en opnieuw een bestelling plaatsen.. het is toch een kleine moeite om het bedrag terug te storten op een klant zijn rekening??
1 year ago
Ik had twee zwembroeken besteld, die werden een dag later geleverd dan bij de bevestiging werd aangegeven. Op de dagvan levering bleek een van de zwembroeken niet op voorraad dus uiteindelijk maar 1 zwembroek gekregen. Deze zwembroek was verder prima, maar over levering dus niet tevreden.
1 year ago
1 artikel plots niet leverbaar. Rest opgestuurd zonder te vragen of ik dat dan nog wilde. Had ik liever niet gehad omdat ik een setje had besteld waarvan 1 deel dus ineens niet meer kwam. Moet ik zelf de moeite nemen om het andere deel terug te sturen. Items zijn verder wel mooi.
Zeer mooie Jas van een hele mooie goede kwaliteit. Jas ziet er duurzaam uit. Jas gekocht voor onze dochter, zij kijkt alleen wat haar bevalt kwa uitzien. Zij heeft de jas nu een paar keer gedragen, en is zeer enthousiast over de warmte en winddichtheid die de jas haar biedt.
1 year ago
Eerste keer dat ik dit merk koop. Alles paste! Goede maattabel (want ik moest volgens jullie maattabel een maat kleiner kopen dan ik gewend ben, dat vond ik spannend. Ben vermoedelijk ook wat afgevallen). Fijne, casual, kleding! Dit merk bevalt me en zal ik vaker overwegen.
1 year ago
Ben goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. Het duurde wel langer dan gemeld wanneer de levering was helaas. Al met al wel erg blij met mijn bestelling en zou zeker niet twijfelen als ik wat leuks tegen kom op de site!
Als volwassen vrouw met een kindermaat is het vaak lastig schoenen kopen. Jullie slippers loop ik heerlijk op en wil nooit meer anders! Loop nu op mijn tweede paar van jullie en kom zeker weer terug als deze op zijn! ;) een dikke 10!
1 year ago
Snelle levering en goeie producten, absoluut...maar retourkosten betalen viel mij tegen. Op de site staat telkens vermeld 'gratis verzending' waardoor je ervan uit gaat ook retourzending, maar helaas...Dus let daar goed op
De XL maat van de herenshort die bij vorige zendingen ( 4X) OK was, bleek nu dit keer te klein. Heb de broek aan mijn zoon gegeven. Attentiepunt : de broekmaten binnen een in dit geval de XL willen nog wel eens varieren.
Levering, was een dag later. Daarom een 4 Producten zijn goed. Net ontvangen, dus ik weet niet hoelang het meegaat. Mijn ervaring met Protest is goed. Daarom een 4. Wel eens wat terug gestuurd. Goede service. Ook een 4.
1 year ago
Fijne bikinitop! Kleuren zijn iets meer neon dan op de foto, maar wel een mooie kleurencombi. Blijft goed zitten, fijn dat er kleine pads in zitten. Bikinibroekje blijft ook goed op zijn plek, oa door de brede band.
1 year ago
Bestellen is super easy, heel prettig dat er een bezorgdatum gekozen kan worden. wel een beetje jammer dat je zelf de retourzending moet regelen. los van de kosten is het zelf regelen echt niet meer van deze tijd.