Protest Sportswear NL- Logo - reviews

Protest Sportswear NLReviews

certified since: 3/31/2021
updated on: 7/1/2022
Protest Sportswear NL is checked and certified according to the Trusted Shops quality criteria

At Protest Sportswear NL, you can use the guarantee from Trusted Shops and protect up to €20,000. Find out more

certified since: 3/31/2021
updated on: 7/1/2022

Reviews for Protest Sportswear NL

1 year ago
Alles helemaal tip top in orde, mooie bikini, goede pasvorm, supersnelle levering. Ik was alleen na 2 bestellingen kort na elkaar ook ineens 2x opnieuw ingeschreven op een mailing lijst anders dan Protest. Het betreffende bedrijf heb ik gemaild voor wat meer uitleg en meer dan "wij versturen geen nieuwsbrieven" kreeg ik niet als antwoord... Beetje gek en hinderlijk.

Zeer slechte kwaliteit. Vorige week een nieuwe wintersportjas gekocht van €180,- waar na een dag skiën al een gat in zat. Erg ontevreden. Klantenservice neemt geen verantwoordelijkheid als het gaat om de kwaliteit van de stof en geeft als ‘pleister op de wond’ een logostiksel van 6,5 bij 6,5 cm die ik er zelf door een kleermaker op zou moeten laten zetten…

Reviews for Protest Sportswear NL

1 year ago
Ik had 2 maten besteld en met achteraf betalen. Valt niet erg groot. 1 maat teruggestuurd met verzendkosten voor eigen rekening . Klantenservice gemaild hoe het nu zit met de betaling. Hele trage reactie helaas
by E. Z.
Eerste bestelling en werd meteen afgewezen op kopen met betaling achteraf zonder reden. Zeer vreemd, geen schuld, geen creditcard en toch afwijzen. 2e bestelling met direct betaling was wel goed verlopen.
1 year ago
Na inschrijven op de nieuwsbrief kreeg ik de melding dat ik een kortingscode zou ontvangen maar ik heb deze nooit ontvangen. Nog eens geprobeerd met een ander e-mailadres en ook niet gelukt. Jammer.
1 year ago
Levering duurt helaas wat langer Kleding is leuk ! Helaas zijn de retour kosten wel vóór jezelf. Terwijl je vaak wel meer besteld om even te passen. Terwijl alle andere winkels dit wel hebben.
1 year ago
Ik had meerdere modellen en maten besteld, en gelukkig een fijn passende top en broekje gekocht. Helaas waren de retourkosten voor eigen rekening. Maar toch heel blij met mijn nieuwe bikini!
1 year ago
Mooie producten van zeer goede kwaliteit. Webshop is netjes en bestellen is zo gedaan. Betalingsmogelijkheden zijn ook goed. Artikel werd snel geleverd. Retourproces is duidelijk.
Voor 16.00u besteld, volgende dag geleverd. Alleen stond er niet bij dat er tot 21.30u geleverd kan worden. Dat is te laat als je net die dag aan iemand een cadeau wilt geven.
1 year ago
De hoge kosten om een gedeelte van de bestelling terug te sturen vind ik niet meer van deze tijd. Voor mij een reden om niet meer online een bestelling bij jullie te plaatsen.
1 year ago
Gelukkig paste het pakketje door de brievenbus dus de aflevering ging goed. We hebben helaas meerdere slechtere ervaringen met GLS als ze pakketjes moeten afleveren.
Heel leuk assortiment. We hebben al menig bikini van Protest gehad, naar volle tevredenheid. Goede kwaliteit. Snelle levering. Kortom, uitstekend bevallen wederom!
1 year ago
Jammer dat een van de artikelen die ik bestelde niet op voorraad was. Maar erg netjes dat ik een kortingscode kreeg voor volgende bestelling. Erg snelle levering.
1 year ago
Het enige wat ik jammer vond is dat ik het shirt wat het model droeg op 1 van de foto's waardoor ik ben gaan kijken omdat ik deze wilde kopen nergens kon vinden
by DB B.
Voor mijn dochter bestel ik al jaren met dikke tevredenheid bikinis /tshirts en shorts van Protest. Mooie stoffen en je ziet dat het heerlijk comfortabel zit.
1 year ago
Mooie producten, goede pasvorm, goede kwaliteit. Een minpuntje: soms komt de kleur niet geheel overeen met de kleur op de website (bij felle neonkleuren).
1 year ago
Het is een drempel en enorm nadeel dat je de retourkosten zelf moet betalen. Dit gaat al snel veel geld extra kosten waarvoor je als consument niets hebt.
1 year ago
Kortingscode werkte niet, contact opgenomen en snel bericht terug. Goede kwaliteit kleding, ziet er leuk uit, snelle levering en leuke acties.
1 year ago
Ruime keuze aan producten en vrij snelle levering. Retouren en daarmee betaling moet nog verwerkt worden dus daar kan ik nog niks over zeggen
1 year ago
leuke betaalbare sportieve kleding! Zit heerlijk. Enig minpuntje is dat mijn korte broek na 3 x wassen behoorlijk verwassen en verkleurd is.
1 year ago
Ik had al eerder hetzelfde product besteld alleen in een andere kleur. Dus ik wist dat wat ik zou ontvangen van goede kwaliteit zou zijn.
1 year ago
De stof van de singlet was precies wat ik zocht. Alleen de afgewerkte rand en bandjes was veel te strak. Gaf niks mee. Deed zelfs zeer.