Protest Sportswear NL- Logo - reviews

Protest Sportswear NLReviews

certified since: 3/31/2021
updated on: 7/1/2022
Protest Sportswear NL is checked and certified according to the Trusted Shops quality criteria

At Protest Sportswear NL, you can use the guarantee from Trusted Shops and protect up to €20,000. Find out more

certified since: 3/31/2021
updated on: 7/1/2022

Reviews for Protest Sportswear NL

1 year ago
Alles helemaal tip top in orde, mooie bikini, goede pasvorm, supersnelle levering. Ik was alleen na 2 bestellingen kort na elkaar ook ineens 2x opnieuw ingeschreven op een mailing lijst anders dan Protest. Het betreffende bedrijf heb ik gemaild voor wat meer uitleg en meer dan "wij versturen geen nieuwsbrieven" kreeg ik niet als antwoord... Beetje gek en hinderlijk.

Zeer slechte kwaliteit. Vorige week een nieuwe wintersportjas gekocht van €180,- waar na een dag skiën al een gat in zat. Erg ontevreden. Klantenservice neemt geen verantwoordelijkheid als het gaat om de kwaliteit van de stof en geeft als ‘pleister op de wond’ een logostiksel van 6,5 bij 6,5 cm die ik er zelf door een kleermaker op zou moeten laten zetten…

Reviews for Protest Sportswear NL

Snelle bezorging. Producten waren in nette staat. Maat zoals omschreven. Broekje wel wat laag. Dus niet voor iedereen even comfortabel.
1 year ago
Mooie bikini. Toch 2 maten besteld om te vergelijken en dus 1 terug gestuurd. Etjes afgehandeld maar online shoppen blijft lastig.
1 year ago
Te klein besteld, nieuwe besteld. Levering de volgende dag. Geld van retourzending binnen enkele dagen op mijn rekening, netjes.
De producten kwamen overeen met de beschrijving en de foto's. Ook de maten zijn correct. Levering was correct. Ik ben tevreden.
1 year ago
Bestellen ging goed, leveren ook. Hoop dat het terugstorten van de centjes net zo voorspoedig gaat. Kan niet mis gasn lijkt mij
1 year ago
Eigenlijk tevreden van al mijn aankopen, enkel van 1 bikinibroekje omdat de kleur reeds na enkele malen zwemmen vervaagd is
Altijd mooie producten, goede kwaliteit en snelle levering. Echt ons favoriete merk voor wintersportkleding en zwemkleding.
1 year ago
De trui was mooi, maar zat voor een maat Medium veel te ruim. Mouwen waren aan de lange kant en de body was ruim oversized.
1 year ago
snelle verzending en mooie kleding wat lang mooi blijft ook. Gratis retour zenden zou het nog beter maken in de toekomst.
1 year ago
Goede kwaliteit bikini, mooie pasvorm en snelle levering. Vraag aan klantenservice werd netjes en snel beantwoord.
1 year ago
Leuke bikini voor een goede prijs, levering binnen enkele dagen (ivm weekend en geen PostNL-levering op maandag)
Super mooie ski jas voor mij dochter en ook nog eens met korting, dus helemaal top, kind blij en mama blij ;-)
1 year ago
alles was prima in orde , mijn betaling voor de geretourneerde kleding stond binnen een week op mijn rekening
Mooie keuze uit alle sportartikelen, perfecte pasvorm, aangeraden bij andere mensen, super top producten!!
Prachtige Bikini de maat klopt precies. Materiaal goede kwaliteit en het design hip. Ben er heel blij mee.
Helemaal super. Wordt goed geinformeerd. Pakket is er op afgesproken tijd. Kleuren mooi en goed verpakt.
Het past gewoon perfect en helemaal mijn smaak, nu nog goed weer of beter kunnen reizen naar de zon haha!
1 year ago
Het is zwemkleding bedoeld om in te zwemmen dus het blijft gewoon zitten. En het is mooi. Dubbel goed dus
Prachtige ski jas voor mijn dochter gekocht. Ze is er heel blij mee. Zit lekker, maat is in 1 keer goed.
1 year ago
Zeer mooie bikini, heel blij mee. Zeer mooie pasvorm. En nu maar hopen dat het weer snel beter wordt :-)