Protest Sportswear NL- Logo - reviews

Protest Sportswear NLReviews

certified since: 3/31/2021
updated on: 7/1/2022
Protest Sportswear NL is checked and certified according to the Trusted Shops quality criteria

At Protest Sportswear NL, you can use the guarantee from Trusted Shops and protect up to €20,000. Find out more

certified since: 3/31/2021
updated on: 7/1/2022

Reviews for Protest Sportswear NL

1 year ago
Alles helemaal tip top in orde, mooie bikini, goede pasvorm, supersnelle levering. Ik was alleen na 2 bestellingen kort na elkaar ook ineens 2x opnieuw ingeschreven op een mailing lijst anders dan Protest. Het betreffende bedrijf heb ik gemaild voor wat meer uitleg en meer dan "wij versturen geen nieuwsbrieven" kreeg ik niet als antwoord... Beetje gek en hinderlijk.

Zeer slechte kwaliteit. Vorige week een nieuwe wintersportjas gekocht van €180,- waar na een dag skiën al een gat in zat. Erg ontevreden. Klantenservice neemt geen verantwoordelijkheid als het gaat om de kwaliteit van de stof en geeft als ‘pleister op de wond’ een logostiksel van 6,5 bij 6,5 cm die ik er zelf door een kleermaker op zou moeten laten zetten…

Reviews for Protest Sportswear NL

Spullen die jullie maken zijn van goede kwaliteit en goede pasvorm. Minder goed vind ik dat je moet betalen voor de retourzending, dat is een beetje ouderwets. Voortaan bestel ik het liever ergens waar de retourzending gratis is.
1 year ago
Het is gewoon belachelijk.. op de site stond dat je 10% extra korting op de sale kreeg, kortingscode werkte niet en dan moet je de gehele bestelling maar retourneren en opnieuw een bestelling plaatsen.. het is toch een kleine moeite om het bedrag terug te storten op een klant zijn rekening??
1 year ago
Ik had twee zwembroeken besteld, die werden een dag later geleverd dan bij de bevestiging werd aangegeven. Op de dagvan levering bleek een van de zwembroeken niet op voorraad dus uiteindelijk maar 1 zwembroek gekregen. Deze zwembroek was verder prima, maar over levering dus niet tevreden.
1 year ago
1 artikel plots niet leverbaar. Rest opgestuurd zonder te vragen of ik dat dan nog wilde. Had ik liever niet gehad omdat ik een setje had besteld waarvan 1 deel dus ineens niet meer kwam. Moet ik zelf de moeite nemen om het andere deel terug te sturen. Items zijn verder wel mooi.
1 year ago
Levering duurt helaas wat langer Kleding is leuk ! Helaas zijn de retour kosten wel vóór jezelf. Terwijl je vaak wel meer besteld om even te passen. Terwijl alle andere winkels dit wel hebben.
1 year ago
De hoge kosten om een gedeelte van de bestelling terug te sturen vind ik niet meer van deze tijd. Voor mij een reden om niet meer online een bestelling bij jullie te plaatsen.
1 year ago
De stof van de singlet was precies wat ik zocht. Alleen de afgewerkte rand en bandjes was veel te strak. Gaf niks mee. Deed zelfs zeer.
1 year ago
Hoewel mijn eigen schuld (had ik maar goed moeten lezen), baal ik er van dat het retourneren van kleding (veel) geld kost. Het zal me er in ieder geval van weerhouden om nog eens iets te bestellen waarvan ik niet zeker weet hoe het zal staan of de juiste maat is. Verder alles op tijd geleverd zoals aangegeven.
1 year ago
Ik had een jurkje besteld en eerlijk gezegd was het een vodje, verkreukt en vaal. Helaas kost het retourneren 7,50.Waardoor ik het net zo goed kan houden. Ik zal het wel gebruiken als pyjama.
1 year ago
Dat een produkt niet past, kan de leverancier niets aan doen. Maar dat ik vervolgens de verzendkosten retour zelf moet betalen, is minder leuk. Ruim 7 euro kwijt voor uiteindelijk niets.
1 year ago
Ik vind het raar dat je zelf moet betalen als je iets retour wil sturen. Dat zal mij er de volgende keer van weerhouden om gewoon iets te proberen.
1 year ago
Was me vooraf niet duidelijk dat er retourkosten waren en de levering duurde erg lang.
Erg vervelend dat de retourkosten voor eigen rekening zijn
De riem is super fijn in het dragen