Protest Sportswear NL- Logo - reviews

Protest Sportswear NL

154 reviews in the last 12 months3,532 total reviews

Includes Buyer Protection

Certified since: Mar 31, 2021
The Trustmark indicates trustworthy online retailers.
Protest Sportswear NL fulfils all Trusted Shops quality criteria, including
  • Encrypted data transfer

Trusted Shops Buyer Protection

This company offers Trusted Shops’ buyer protection up to €20,000. Find out how this secures your transaction.

Apr 2, 2023
Mooie badkleding maar wat mij niet meteen duidelijk was tijdens het bestellen js dat je geen geld maar een tegoed terug krijgt. Mag van mij duidelijke gecommuniceerd worden.

Feb 5, 2023
Vandaag besteld = morgen in huis verkondigt Protest op hun site. Product donderdagavond besteld. Vrijdag niet in huis. Gebeld, product komt zaterdag of maandag. Maandag nog steeds niks. Weer gebeld, product is net ingepakt en gaat op de post, dus morgen in huis. Krijg ik dinsdag een mail dat het product helemaal niet komt omdat het er niet meer was. Heel erg slecht! Krijg je 10% korting op je volgende bestelling. Alsof ik nog een keer bij Protest zou willen bestellen.

Reviews for Protest Sportswear NL

Apr 2, 2023

Mooie badkleding maar geen geld terug

Dec 21, 2022

Mooie warme wanten

Mooie wanten. Wel een beetje gek dat er aan de binnenkant een soort handschoen zit. Desondanks zijn ze lekker warm. Beschrijving op de site klopt niet helemaal (geen verstevigde handpalm) maar het plaatje wel.
JD
Jurgen D.
Londerzeel
May 12, 2023
Leuke kledij. Snelle en correcte levering.
Dec 28, 2022
Mooie gear. Snelle levering. Goede prijzen. Alleen de retour is lastiger, redelijk hoge porto. Snap het wel.., maar niet meer van deze tijd. Overweeg een hub voor retour, of winkelretour..
Apr 18, 2023

Retourzending

Het is prettig dat je de zakken waarin de kleding wordt verzonden, nogmaals kan gebruiken voor retourzending.
Feb 13, 2023

Fijne website

Ik vind het een fijne wedsite (sterk verbeterd afgelopen jaren) en de maat die ik kies past eigenlijk altijd. Dat scheelt weer retourneren. Wel vind ik dat bij de Sale de bevestigingen en dergelijke wat minder soepel verlopen.
Feb 11, 2023
Kwalitatief mooi materiaal. Sample sale zou vaker mogen. Wat late levering
Jan 6, 2023
Kwaliteit is goed
Feb 11, 2023
De maat is voor XS wat aan de kleine kant maar verder is het een topbroek
Mar 3, 2023
de sweater die ik besteld heb, heeft een mooie pasvorm, mooie kwaliteit!
Feb 11, 2023
Prima kwaliteit en prijs verhouding
Jan 22, 2023
Snelle levering Goede kwaliteit