Protest Sportswear NL- Logo - reviews

Protest Sportswear NLReviews

certified since: 3/31/2021
updated on: 7/1/2022
Protest Sportswear NL is checked and certified according to the Trusted Shops quality criteria

At Protest Sportswear NL, you can use the guarantee from Trusted Shops and protect up to €20,000. Find out more

certified since: 3/31/2021
updated on: 7/1/2022

Reviews for Protest Sportswear NL

1 year ago
Alles helemaal tip top in orde, mooie bikini, goede pasvorm, supersnelle levering. Ik was alleen na 2 bestellingen kort na elkaar ook ineens 2x opnieuw ingeschreven op een mailing lijst anders dan Protest. Het betreffende bedrijf heb ik gemaild voor wat meer uitleg en meer dan "wij versturen geen nieuwsbrieven" kreeg ik niet als antwoord... Beetje gek en hinderlijk.

Zeer slechte kwaliteit. Vorige week een nieuwe wintersportjas gekocht van €180,- waar na een dag skiën al een gat in zat. Erg ontevreden. Klantenservice neemt geen verantwoordelijkheid als het gaat om de kwaliteit van de stof en geeft als ‘pleister op de wond’ een logostiksel van 6,5 bij 6,5 cm die ik er zelf door een kleermaker op zou moeten laten zetten…

Reviews for Protest Sportswear NL

Leuke en mooie kleding! alleen jammer dat je niet meer via Paypal kan betalen.
Snelle bezorging, goede kwaliteit erg mooi vest
by A V.
Alles perfect. Mooie bikini’s, goed materiaal, komt overeen met de site. Het enige minpunt vind ik dat je zelf de retourkosten moet betalen. Aan de ene kant snap ik dat omdat je wil voorkomen dat mensen maar van alles bestellen en terug sturen. Maar als je voor tegen de 140,- aan spullen besteld en 1 ding van ongeveer 30,- terugstuurt, voelt dit een beetje flauw.
1 year ago
de retourkosten zijn voor eigen rekening. Geeft extra werk en kosten. Ervaren als mindere service vooral bij pakket voor brievenbus retour. Het naar distributie punt voor pakketpost gaan ipv met retourlabel in brievenbus maakt wel dat ik volgende keer eerder bij ander bedrijf bestel. dan maar iets meer betalen per product met wel service van retourlabel.
we waren niet thuis toen ze het pakje kwamen leveren , kaartje in de bus , pakje werd geleverd in een postpunt waar we het de volgende dag konden gaan afhalen stond op de kaart , heeft nog 5 dagen geduurd voor het daar was , elke dag gaan kijken of er iets geleverd was dat was wel een negatief puntje daar we het dringend nodig hadden wat erin zat
1 year ago
Snelle levering en goeie producten, absoluut...maar retourkosten betalen viel mij tegen. Op de site staat telkens vermeld 'gratis verzending' waardoor je ervan uit gaat ook retourzending, maar helaas...Dus let daar goed op
De XL maat van de herenshort die bij vorige zendingen ( 4X) OK was, bleek nu dit keer te klein. Heb de broek aan mijn zoon gegeven. Attentiepunt : de broekmaten binnen een in dit geval de XL willen nog wel eens varieren.
Levering, was een dag later. Daarom een 4 Producten zijn goed. Net ontvangen, dus ik weet niet hoelang het meegaat. Mijn ervaring met Protest is goed. Daarom een 4. Wel eens wat terug gestuurd. Goede service. Ook een 4.
1 year ago
Fijne bikinitop! Kleuren zijn iets meer neon dan op de foto, maar wel een mooie kleurencombi. Blijft goed zitten, fijn dat er kleine pads in zitten. Bikinibroekje blijft ook goed op zijn plek, oa door de brede band.
1 year ago
Bestellen is super easy, heel prettig dat er een bezorgdatum gekozen kan worden. wel een beetje jammer dat je zelf de retourzending moet regelen. los van de kosten is het zelf regelen echt niet meer van deze tijd.
1 year ago
Ik had 2 maten besteld en met achteraf betalen. Valt niet erg groot. 1 maat teruggestuurd met verzendkosten voor eigen rekening . Klantenservice gemaild hoe het nu zit met de betaling. Hele trage reactie helaas
by E. Z.
Eerste bestelling en werd meteen afgewezen op kopen met betaling achteraf zonder reden. Zeer vreemd, geen schuld, geen creditcard en toch afwijzen. 2e bestelling met direct betaling was wel goed verlopen.
1 year ago
Na inschrijven op de nieuwsbrief kreeg ik de melding dat ik een kortingscode zou ontvangen maar ik heb deze nooit ontvangen. Nog eens geprobeerd met een ander e-mailadres en ook niet gelukt. Jammer.
1 year ago
Jammer dat een van de artikelen die ik bestelde niet op voorraad was. Maar erg netjes dat ik een kortingscode kreeg voor volgende bestelling. Erg snelle levering.
1 year ago
Mooie producten, goede pasvorm, goede kwaliteit. Een minpuntje: soms komt de kleur niet geheel overeen met de kleur op de website (bij felle neonkleuren).
1 year ago
Het is een drempel en enorm nadeel dat je de retourkosten zelf moet betalen. Dit gaat al snel veel geld extra kosten waarvoor je als consument niets hebt.