Protest Sportswear NL- Logo - reviews

Protest Sportswear NL

79 reviews in the last 12 months3,548 total reviews

Includes Buyer Protection

Certified since: Mar 31, 2021
The Trustmark indicates trustworthy online retailers.
Protest Sportswear NL fulfils all Trusted Shops quality criteria, including
  • Encrypted data transfer

Trusted Shops Buyer Protection

This company offers Trusted Shops’ buyer protection up to €20,000. Find out how this secures your transaction.

Apr 2, 2023
Mooie badkleding maar wat mij niet meteen duidelijk was tijdens het bestellen js dat je geen geld maar een tegoed terug krijgt. Mag van mij duidelijke gecommuniceerd worden.

May 20, 2023
Maatvoering is wat verwarrend. Ene item, short, in maat M past als normaal, andere item, bikini in maat L leek alsnog 1 a 2 maten te klein. Artikelen zien er wel goed uit/ goede kwaliteit

Reviews for Protest Sportswear NL

Dec 15, 2023
Dec 6, 2023
Dec 3, 2023
Nov 28, 2023
Nov 28, 2023
Nov 26, 2023
Nov 16, 2023
Snelle levering, mooie spullen.
Nov 20, 2023
snelle bezorging
Apr 2, 2023

Mooie badkleding maar geen geld terug

Apr 10, 2023

Top bikini's!

De bikini's v Protest vallen altijd goed, neem wel altijd maat groter. Levering ook altijd snel dus weer heel blij met mijn nieuwe aankoop!
JD
Jurgen D.
Londerzeel
May 12, 2023
Leuke kledij. Snelle en correcte levering.
Apr 18, 2023

Retourzending

Het is prettig dat je de zakken waarin de kleding wordt verzonden, nogmaals kan gebruiken voor retourzending.
Apr 11, 2023
Een duidelijke communicatie over het leveren en bezorgen van het pakketje. Alles was compleet en netjes per stuk ingepakt.
Apr 15, 2023

Bikini blauw

Heel mooi kleur ( kwam overeen met de foto) , de maat was ook juist , Zit super comfortabel.
Apr 29, 2023
snelle levering heldere communicatie mooie producten, zowel zomer als winterkleding
RW
rob w.
hoensbroek
Mar 8, 2023
Mooie Hoodie! Netjes afgewerkt en heerlijke stof! Voelt lekker aan!
EK
Esther K.
Sassenheim
May 30, 2023
Netjes verpakt, snellle verzending
Mar 24, 2023

Altijd goed

Ik bestel regelmatig bij protest. Ze hebben een leuk assortiment en de kwaliteit is ook goed.
Mar 18, 2023
Fijn om achteraf te mogen betalen want door twijfel tussen 2 maten deze beiden besteld
ER
Ella R.
Winsum
Mar 4, 2023
Snelle levering. Artikel was goed naar maat. Kleur zag er anders uit dan op de site.