Protest Sportswear NL- Logo - reviews

Protest Sportswear NLReviews

certified since: 3/31/2021
updated on: 7/1/2022
Protest Sportswear NL is checked and certified according to the Trusted Shops quality criteria

At Protest Sportswear NL, you can use the guarantee from Trusted Shops and protect up to €20,000. Find out more

certified since: 3/31/2021
updated on: 7/1/2022

Reviews for Protest Sportswear NL

1 year ago
Alles helemaal tip top in orde, mooie bikini, goede pasvorm, supersnelle levering. Ik was alleen na 2 bestellingen kort na elkaar ook ineens 2x opnieuw ingeschreven op een mailing lijst anders dan Protest. Het betreffende bedrijf heb ik gemaild voor wat meer uitleg en meer dan "wij versturen geen nieuwsbrieven" kreeg ik niet als antwoord... Beetje gek en hinderlijk.

Zeer slechte kwaliteit. Vorige week een nieuwe wintersportjas gekocht van €180,- waar na een dag skiën al een gat in zat. Erg ontevreden. Klantenservice neemt geen verantwoordelijkheid als het gaat om de kwaliteit van de stof en geeft als ‘pleister op de wond’ een logostiksel van 6,5 bij 6,5 cm die ik er zelf door een kleermaker op zou moeten laten zetten…

Reviews for Protest Sportswear NL

Vlotte levering en heel tevreden van de kwaliteit van de Protest jassen.
snel en makkelijk te bestellen, veel keus
3 de zomerjurkje weer andere kleur draagt heerlijk en lekker los model
1 year ago
Very content with our purchase for our child. Really well-made and smartly designed for skiing as well as for winter daily use for school. Just be careful with choosing size, sizing is smaller, one size up fits perfectly!
1 year ago
Last minute besteld, Telefonisch contact gehad met vraag naar leverdatum omdat we in een week zitten met (Belgische) feestdag. Zeer vriendelijk en behulpzaam geholpen, en zoals aan de telefoon bevestigd tijdig geleverd. Spijtig dat de gebruiker net op de helft van z'n snowboard kamp een tuimel heeft gedaan met een gebroken arm als gevolg.
Mooi spullen, Website/benaming artikelen zou wat handiger kunnen, zodat artikel met zelfde patroon bij elkaar staan
by L B.
Ik was niet tevreden over de kwaliteit van één van mijn Protest producten. Contact opgenomen met Protest en dit product is vergoed! Héél blij mee. Ik heb hetzelfde product nogmaals besteld, want ik kan me niet voorstellen dat dit nogmaals gaat gebeuren! Ik ben een echte Protest fan, voor zowel zomer- als winter kleding!
Producten binnen enkele dagen geleverd (cf aangegeven aantal dagen). Producten in handige sealbag die je ook kan gebruiken in geval je iets retour wil sturen (handig!). Producten (rashguard en een t-shirt) zitten goed en zien er prima uit. Enkele malen gedragen en tot zover erg tevreden mee.
Zeer mooie Jas van een hele mooie goede kwaliteit. Jas ziet er duurzaam uit. Jas gekocht voor onze dochter, zij kijkt alleen wat haar bevalt kwa uitzien. Zij heeft de jas nu een paar keer gedragen, en is zeer enthousiast over de warmte en winddichtheid die de jas haar biedt.
1 year ago
Eerste keer dat ik dit merk koop. Alles paste! Goede maattabel (want ik moest volgens jullie maattabel een maat kleiner kopen dan ik gewend ben, dat vond ik spannend. Ben vermoedelijk ook wat afgevallen). Fijne, casual, kleding! Dit merk bevalt me en zal ik vaker overwegen.
1 year ago
Ben goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. Het duurde wel langer dan gemeld wanneer de levering was helaas. Al met al wel erg blij met mijn bestelling en zou zeker niet twijfelen als ik wat leuks tegen kom op de site!
Als volwassen vrouw met een kindermaat is het vaak lastig schoenen kopen. Jullie slippers loop ik heerlijk op en wil nooit meer anders! Loop nu op mijn tweede paar van jullie en kom zeker weer terug als deze op zijn! ;) een dikke 10!
1 year ago
Ik had meerdere modellen en maten besteld, en gelukkig een fijn passende top en broekje gekocht. Helaas waren de retourkosten voor eigen rekening. Maar toch heel blij met mijn nieuwe bikini!