VONROC Nederland- Logo - reviews

VONROC Nederland

2,836 reviews in the last 12 months6,154 total reviews

Includes Buyer Protection

Certified since: Sep 16, 2022
The Trustmark indicates trustworthy online retailers.
VONROC Nederland fulfils all Trusted Shops quality criteria, including
  • Encrypted data transfer

Trusted Shops Buyer Protection

This company offers Trusted Shops’ buyer protection up to €20,000. Find out how this secures your transaction.

Aug 23, 2023
Goed gereedschap voor een scherpe prijs accu.s die op ieder apparaat passen heb de 4 ampère accu.s die het lang volhouden gereedschap zit tussen hobby en pro in

Mar 24, 2023
2 x vlak achter elkaar wat besteld,en via dpd laten bezorgen . De bezorgers plaatsen de pakketje niet op afgesproken plaats. Of zelfs op een compleet verkeerd adres. Zelfs wanneer mensen thuis zijn en aangeven aan de bezorger dat ze het op een verkeerd adres neer zetten laten ze dit staan en rijden ze weg en laten ze de pakketjes staan. De mensen hadden zelfs nog gebeld met de bezorger (om aan te geven dat er een pakketje op een verkeerd adres afgeleverd was) deze hadden aan gegeven het voor 16:00 en anders de volgende ochtend voor 11:00 uur op te halen en dan naar het juiste adres te brengen. Ik was ondertussen al opzoek naar mijn pakketje ,en had contact gezocht met vonroc. Daar werf verteld dat het idd op een compleet ander adres was afgegeven,en of ik dan zelf daar maar heen wilde gaan om het op te halen. Uiteindelijk daar bij bijna 10 huizen aangebeld en gelukkig het pakketje in ontvangst genomen. En dit verhaal hierboven vd bewoonster te horen gekregen. (Advies zoek een andere bezorgdienst)
BK
bas k.
Borculo

Reviews for VONROC Nederland

Jan 27, 2024

Prima zaagmachine voor weinig geld…

Ik kreeg mijn zaagmachine snel geleverd en in goede staat. Ik heb hem gekozen vanwege de geringe grootte waardoor ik hem makkelijk kwijt kan. Ik heb er inmiddels al flink wat hout mee gezaagd, voornamelijk voor lijsten en hij werkt uitstekend. Er zijn natuurlijk betere, maar duurder en groter, maar deze is voor mijn zaagwerk meer dan voldoende. De parallelgeleider is heel nauwkeurig en zit heel stevig aan beide kanten vast.
Feb 1, 2024

Voldoende warmte garage 6x3x2.5M of zolder garage 9x3x4M lxbxh

De Vonroc Pro electrische ventilatorkachel keramisch 1350/2000W in de garage of op zolder garage is meer dan genoeg. Fijn is dat deze nauwelijks lawaai maakt, is zeker een aanrader. Voor mij zou 2000/3000W veel teveel zijn geweest, zonde van het elektrisch verbruik.
GS
G. S.
Burum
Bestelling is weer prima verlopen en nog een dag eerder bezorgd dan aangegeven. Polijstmachine heb ik nog niet kunnen testen door het weer , maar ik twijfel niet dan de kwaliteit! Mijn keuze is hierop mede ingegeven door de vele positieve recensies op internet en eerdere aankopen van Vonroc
Feb 9, 2024

Dompelpomp type SP508AC uitstekend

De dompelpomp van type SP508AC bevalt zeer goed, de elektronische vlotter werkt optimaal in kleine ruimtes (in mijn geval 30cm pvc buis). De pomp loopt probleemloos sinds 3 weken en slaat elke 2minuten voor ongeveer 20seconden aan. De pomp loopt ook mooi rustig.
Jan 27, 2024

Goede prijs kwaliteit…

Fijn bedrijf wat goede prijs kwaliteit levert naar rato. Als eigenaar van meer dan de helft van het 20v assortiment weet ik dat t ook heel blijft zolang je er dan ook normaal mee omgaat. En gaat t eens mis doen ze ook niet heel moeilijk.
JP
Jan P.
DE GROEVE

Zeer goede revolver hogedrukspuit.

Wat mij het beste beviel is dat de revolver hogedruk spuit die ze mij hebben geleverd,heel goed bevalt.Ik doe er alle klussen mee rondom mijn huis en kan mijn grote hogedrukspuit in de schuur laten staan voor de grotere werkzaamheden.
PS
Peter S.
Eibergen

Voldoende sterk

Vlot geleverd vanuit Vonroc, maar trage bezorging door DHL. De hogedrukspuit doet het zoals verwacht. De vuilfrees is voldoende sterk om jarenlang aangekoekt vuil en aanslag van terrastegels af te spuiten.
15 hours ago
De kwaliteit van een bedrijf wordt pas zichtbaar als er een probleem moet worden opgelost. In mijn geval werd een tekortkoming snel en efficiënt opgelost. Overigens zien de spullen er robuust uit!
KV
Keez v.
Haaften
Multitool gekocht! Fijn apparaat en met de 4.0 accu die ik al had kon ik gelijk aan de gang! Fijne webshop en goede gereedschappen. Zeker een aanrader voor degene die ‘waar voor z’n geld’ wil :-)
De decoupeerzaag lijkt een mooie machine. Hopelijk heb ik hier meer plezier van dan van de invalzaag van jullie. Want dat apparaat is absoluut niet geschikt voor de gevorderde doe-het-zelver.
HR
Harry R.
Zwolle
14 hours ago

Top apparaat !

Snelle levering. Goede berichtgeving. Top apparaat, heb hem enkele dagen maar al veel gebruikt.zaagt nauwkeurig en is degelijk. Zeker voor de prijs een goed product!.
14 hours ago
prima apparaat aanloop probleem met hoge piek spanning niet geschikt voor nieuwbouw huis moest een andere aardlek schakelaar plaatsen in de meterkast
Geen rechtstreeks contact via telefoon,dit is misschien een minpunt maar de chat doet wel zijn werk,vrijdags besteld en zaterdags geleverd👍🏼
KV
Keez v.
Haaften
Jan 31, 2024
Fijne webwinkel! Veel artikelen voor een goede prijs! Ik begrijp dat het een nieuw merk is. Spijker/niet tacker bevalt tot nu toe goed!!!
Feb 4, 2024
Kreeg een defect schroefmachine had een melding van gemaakt via de site plus foto’s twee dagen later had ik al een nieuwe. Top service 👍
De producten (gereedschappen) die ik gekocht heb nog geen klachten mee . Alleen decoupeerzaag op accu onhandige strakke aan uit knop.
Tevreden over de bestelling: op tijd geleverd in goede staat. Muurfrees en stofzuiger voldoen aan mijn verwachtingen. 5 sterren
Feb 7, 2024
na een defect gemeld te hebben hebben ze zonder discussiëren een nieuw product verzonden oftewel geweldige service
ik heb reprozaag en bouwlamp die zijn helemaal goed haaksslijp die valt mij beetje tegen maar veder is goed
bestelling correct afgehandeld. Vragen over product werden niet proffessioneel beantwoord. Dit kan beter.