VONROC Nederland- Logo - reviews

VONROC NederlandReviews

certified since: Sep 16, 2022
updated on: Feb 3, 2023
VONROC Nederland is checked and certified according to the Trusted Shops quality criteria

At VONROC Nederland, you can use the guarantee from Trusted Shops and protect up to €20,000. Find out more

certified since: Sep 16, 2022
updated on: Feb 3, 2023

Reviews for VONROC Nederland

Jan 5, 2023
Veel waar voor je geld, maar kwaliteit soms ook onder de maat en dan is goedkoop, duurkoop. Bijvoorbeeld de IR thermometer die waarden uitleest die nergens op slaan. Niet een paar tienden ernaast, maar hele graden. Dan kan ik net zo goed met de hand voelen hoe warm het is. Gelukkig is er een retour prcedure, die wel werkt, maar niet meer van deze tijd is... Wat een waanzinnig omslachtig gedoe om een artikel terug te sturen via DPD: PDF uitprinten, invullen, inscannen en mailen. Een volle week wachten op een antwoord in de mail met een linkje die wijst naar wéér een formulier om in te vullen(?!), ditmaal gelukkig wel een webformulier. Dan komt er een retourlabel in pdf tevoorschijn, weer uitprinten en plakken. Niet meer van deze tijd.

Nov 7, 2022
Het duurde eerst langer dan 1 tot 2 werkdagen voordat mijn pakket aankwam. Dit lag bij dpd wat een vervelend bedrijf is dat. Er stond een chauffeur voor de deur met de vraag hoe groot mijn pakket was.... Vonroc heeft netjes gereageerd op mijn email. De tuinslang echter valt tegen zeker voor deze prijs. Vrij dunne slang en als je de slang helemaal uitrolt, wat ook moet anders heb je geen druk, gaat deze heel snel knikken. Mijn buren hebben ook een tuinslang van 25 meter,ander merk, en met hun tuinslang had ik wel voldoende druk. Als ik dit had geweten was ik voor een ander merk gaan.

Reviews for VONROC Nederland

Jan 5, 2023
Mooie deal voor een polijstmachine. Wordt echter los in een kartonnendoos gestuurd (geen nette verpakking of iets dergelijks). Bij ontvangst van het pakket bleek een onderdeel te missen. De klantenservice reageert op zich erg snel, maar het kosten het nodige heen en weer mailen voordat duidelijk was welk onderdeel ontbrak. Bij nalevering werd in eerste instantie het verkeerde onderdeel geleverd. Dus opnieuw mailen. Uiteindelijk na kleine 2 weken het juiste missende onderdeel ontvangen. Conclusie; klantenservice is zeer welwillend, maar in het magazijn en de afdeling die bestellingen verzend, is wel ruimte voor verbetering.
De bestelling en de daarbij benodigde (E-mail) informatie was prima. Wel heb ik een kanttekening bij de bezorgdienst. Het is dat de 'mini Kamado' heel goed was ingepakt door de fabrikant. De mini Kamado werd bij de buren, onderste boven afgeleverd. Met al de op de doos aanwezige vermeldingen ten spijt. Verder ben ik tot nu toe erg tevreden over mijn aanschaf. Gr. Adrian
Jan 10, 2023
Zonder vonroc ga ik niet meer klussen. Alle a-merken wel in mijn handen gehad en ja de kwaliteit is dan ook wel wat beter. Maar kan zeggen dat vonroc er niet ver naast zit. En de prijs en kwaliteitverhouding is daarmee vele malen beter dan a merken. En de service mag van mij wel 10 sterren hebben vonroc heeft mij nog nooit laten zitten!!!
Jan 15, 2023
Komen de afspraken na. Ook als de bestelling door DPD op een ander adres wordt afgeleverd. Er werd direct een andere machine verzonden. Die 2e levering liep ook weer fout door DPD. De bezorger van DPD heeft iets bij dat de bewakingscamera tijdelijk uitschakelt. Ik zou een andere vervoerder kiezen
Ik had 2 apparaten besteld. Toen de draadloze boormachine werd geleverd, lag de kop los in de doos en was afgebroken. Nadat ik gebeld had en wat foto's gestuurd, werd er direct een nieuwe opgestuurd en die had ik de volgende dag al. Prima service van Vonroc.
Zeer snelle levering. Vrijdagavond 19:45u besteld en zaterdagochtend om 10:15u bezorgd. Was er verbaasd over, zo snel. De bestelde momentsleutel is ook prima en met ijkrapport. Wat je bij andere leveranciers vaak niet hebt.
Ik heb nu bijna al mijn gereedschap van Vonroc met het universele accu systeem. Alles wat ik al had bevalt mij prima, daarom pas alle overige gereedschappen ook gekocht.
Goed materiaal in functioneel en esthetisch opzicht. Tot zo ver veel plezier met het gereerdschap en zal zeer waarschijnlijk in de toekomst meerdere artikelen afnemen.
Jan 13, 2023
Na een positief contact gehad te hebben, de 750W .dompelpomp besteld.. was snel binnnen en in gebruik genomen. Ben zeer tevreden over het produkt
Jan 19, 2023
Sinds 4 jaar werk ik met Vonroc gereedschappen. Tot nu toe met tevredenheid. Bijna alle gereedschap met dezelfde accu is bijzonder handig.
Jan 16, 2023
Snelle service, tot nu toe goed product, netjes verpakt ik mis wel een sticker op de verpakking waarmee ik kan zien dat het ongeopend is.
Supersnelle levering, top. Minpuntje is dat het vervangende 3ledige zaagblad voor de grote muurfrees niet in het assortiment zit.
Jan 19, 2023

Bestelling en verwerking tot aankomst ,prima service. Maar om 5 sterren te geven zal ik éérst mijn toestel moeten uittesten.
Prettige en adequate afhandeling. Altijd aardig in reactie. En erg mooie fijne producten. Top in organisatie en product.
21 hours ago
Snelle levering en goede service . Ik heb al meerdere low budget machines besteld en ik mijn hele huis ermee verbouwd .
Ik had een manco onderdeel bij mijn hogedrukreiniger. Na een mailtje het onderdeel 2 dagen later netjes ontvangen.
Klantenservice zeer behulpzaam en reageerde in no time op vragen. Product volgens afspraak keurig op tijd geleverd.
Zeer goed En veel stiller Of mijn andere Top Nu nog afwachten wat hij doet met pistolen voor nogels 8mm on
Goede en snelle service en levering mooi en degelijk gereedschap een goede prijs kwaliteit verhouding