VONROC Nederland- Logo - reviews

2,851 reviews in the last 12 months6,620 total reviews

Certified since: Sep 16, 2022
VONROC Nederland fulfils all Trusted Shops quality criteria, including

Aug 23, 2023
Goed gereedschap voor een scherpe prijs accu.s die op ieder apparaat passen heb de 4 ampère accu.s die het lang volhouden gereedschap zit tussen hobby en pro in

Sep 24, 2023
Ik heb de KOLOMBOORMACHINE gekocht en val mij eigenlijk tegen als ik het spaakwiel gebruikt om de boor naar beneden te bewegen dit gaat schokkerig en zwaar! Ook kan je op foto 3 zien dat blijft hangen zonder dat je met je hand het spaak wiel vast hebt

Reviews for VONROC Nederland

Zeer tevreden

Duidelijke website, compleet assortiment en kwaliteits producten! En bovendien super snel geleverd! Geen suggesties voor verbetering!
4 days ago

Zeer tevreden!

Ik kan niets zeggen dat ik zeer tevreden ben met de producten als de service van VONROC. Ik koop er graag mijn gereedschap.
5 days ago

Goede service

Na melding van een kapotte levering, kregen we snel antwoord en een week later hadden we een nieuwe in huis. Goede service!
Apr 3, 2024

Zeer content

Inmiddels een aardig assortiment aan gereedschap van Vonroc in mijn bezit. Zeer content mee en de service is ook erg goed.
Apr 4, 2024

I.v.m retourzending betaling terug ontvangen

I.v.m. foutief bestellen heb ik een apparaat retour gezonden. Retourbon en terugbetaling binnen no time geregeld. Klasse.
Mar 22, 2024
Klantenservice is goed en ik zou graag zien dat er Bie het elektrische gereedschap koffers bij geleverd kunnen worden
Mar 31, 2024
Hogedrukreiniger functioneerde top, maar wekte opeens geen druk meer op. Meteen werd er een nieuw aparaat gestuurd.
Mar 29, 2024

Fijn apparaat

Sterke motor hakt alle takken snel klein. Helaas is het beschermrubber direct gescheurd door de invoer van de takken
Mar 24, 2024
Alles wat ik bestel is netjes aangekomen zonder beschadigingen het werkt allemaal goed en netjes op tijd bezorgd
Apr 5, 2024
We hebben hem nu een keer gebruikt voor de tuin en zijn zeer tevreden. Vooral de roterende borstel was ideaal.
Apr 3, 2024
De klantenservice is goed. Snel afgehandeld en zonder moeilijk te doen. Jammer dat het product zelf tegenviel.
Mar 28, 2024
Goede producten en prijs/kwaliteidsverhouding. Correcte levering Prima service bij defect product. Ga zo door.
JV
9 days ago
Hele goede producten en een super service en garantie. Ik bestel tegenwoordig bijna alleen maar bij Vonroc.
Mar 31, 2024
ik had een verkeerde kleur parasol besteld. snel retour en snel mijn geld weer terug gestort gekregen. top!!
Mar 21, 2024

Perfect product en snelle levering

Beschrijving van het product is correct en levering volgens planning. Goed voorbeeld voor andere bedrijven
Mar 27, 2024
In het begin was ik een beetje sceptisch over het met merk vonroc. Nu kan ik er niet meer zonder . 🤣
Mar 26, 2024
Snelle levering, netjes verpakt en machine doet wat het moet doen nl. wielbouten los- en vastzetten.
Mar 26, 2024
Accu boor na anderhalf jaar defect,was nog binnen de garantie,zonder probleem een nieuwe gekregen.
10 days ago
Beste koop voor de beste prijs. Accu uitstekend en mini kettingzaag perfect en praktisch.
Apr 4, 2024
degelijk apparaat aangeschaft , snelle levering, duidelijke communicatie omtrent levering