VONROC Nederland- Logo - reviews

2,851 reviews in the last 12 months6,620 total reviews

Certified since: Sep 16, 2022
VONROC Nederland fulfils all Trusted Shops quality criteria, including

Aug 23, 2023
Goed gereedschap voor een scherpe prijs accu.s die op ieder apparaat passen heb de 4 ampère accu.s die het lang volhouden gereedschap zit tussen hobby en pro in

Sep 24, 2023
Ik heb de KOLOMBOORMACHINE gekocht en val mij eigenlijk tegen als ik het spaakwiel gebruikt om de boor naar beneden te bewegen dit gaat schokkerig en zwaar! Ook kan je op foto 3 zien dat blijft hangen zonder dat je met je hand het spaak wiel vast hebt

Reviews for VONROC Nederland

13 days ago
de levering was niet volgens de afspraak op tijd en thuis gleverd. ik moest veel energie gebruiken om achter te komen waar de bestelleing was gevelven en bij he tophalen heb ik 55 minuten in de rij gestaan en toen was ook niet gelijk bekend. na veel zoeken in de mails is het uiteindleijk gelukt.
Apr 2, 2024
Misleidende advertentie van product, hogedruk reiniger, staat inclusief accessoires, vervolgens " bijbehorende artikelen met opsomming van deze artikelen, vervolgens slechts gedeelte leveren. Staat onderaan, blijkt later, beperkt aantal ??? Niet erg blij mee, voel mij misleid.
10 days ago
Ik heb de mixer ontvangen en het knopje om het toerental vast te zetten werkt niet, ik moet hem nu klemmen om constant te lten draaien
5 days ago
Bestelling na 10 dagen nog niet ontvangen, geen reactie op mijn vraag via de klantenservice
HV
H V.
Hoofddorp
Mar 29, 2024
Bezorging onvoldoende pakket zonder bericht naar ophaal punt gestuurd.
Apr 1, 2024

Kunnen niet leveren volgens beloffte

Kunnen niet leveren volgens belofte
Feb 29, 2024
Volstrekt klantonvriendelijk gedrag. Vonroc wentelt haar eigen fout in de bezorging af op de klant en staat niet open voor een oplossing die de klant voorstelt. Uiteindelijk moet je als klant veel moeite doen om hun fout op te lossen. En daarvoor bieden ze ook geen excuses aan laat staan dat ze de klant voor al die moeite bedanken en compenseren. Ik ben geen klant meer van Vonroc!
Feb 29, 2024

Nu en voor altijd..

Nu, de derde machine gekocht en helemaal niet tevreden over de service wat geboden wordt bij een mankement. Werd via een berichtje het probleem is doorgestuurd naar de technische afdeling. Ben nu 9 dagen het wachten tot er iets zal gebeuren. Kan de machine niet gebruiken. Als dat bij de eerste machine was gebeurd, werd er niets meer gekocht door mijn familie..
Feb 22, 2024
De machine heeft een defecte steker. Bewijst dat er geen kwaliteitscontrole plaats vind. Serviceafdeling reageert niet op email.
Jan 7, 2024
Defect product en omslachtige manier van omwisselen. Er moet een filmpje worden gemaakt en er word om serienummers gevraagd. Ik wil gewoon een werkende pomp
Jan 8, 2024
Eerst een monteur sturen voor je een update vraagt want ik heb nog geen offerte en nog niemand gesproken of gezien vandaar Gr Sjon van Doorn
Jan 14, 2024
Niet geleverd
Jun 24, 2023
Zondag 11 juni 2023 3 zaagblaadjes besteld order NL00190322: niet ontvangen. Maandag12 juni telefonisch contact met een mevrouw gehad, is niets uitgekomen. Donderdag 15 juni weer contact gehad met een medewerker die zegt contact op te nemen met DPD waar pakketje blijft, hij zal me terug bellen. in de loop van de dag heeft hij dat gedaan en mij verteld dat er Bij DPD wat mis was gegaan. (kan gebeuren) Hij belooft mij dat er nieuw pakketje opgestuurd zal worden. Donderdag 22 juni weer contact opgenomen met VONROC, krijg de zelfde meneer aan de telefoon die mij 15 juni ook geholpen heeft. Hij is verrast dat de zaagblaadjes niet zijn aangekomen en zegt toe weer contact op te nemen met DPD en mij de zelfde dag weer terug te bellen. Helaas is dat niet gebeurd. Ik heb hem zelf voorgestel de zaagblaadjes per post op sturen, kan gemakkelijk door de brievenbus. Hopelijk hoor ik z.s.m. wanneer ik de zaagblaadjes zal ontvangen. Met vriendelijke groet, H. Willemsen Inslagstraat 8 7101 HG Winterswijk Mobiel: 06 48169410
Jul 11, 2023

Het zijn echt niet de schijfjes die ik wil.

Na diverse whatapp berichtjes, daarna via mail en daarna een heel vriendelijke dame dieaangaf dat er een misverstand was. De schuurschijfjes zoals ik die wilde, waren exact dezelfde als op de website, want die pastten op mijn handpalm schuurmachine. Zoals op de foto's te zien is zijn deze schijfjes groter dan die op mijn machine en is helft overbodig. Terwijl bij de aankoop schijfjes war meegekomen die precies passen op de schuurvoet. Hans Visser
Jun 2, 2023

Slechte service

Beschadigd artikel ontvangen, en dan ga je te maken krijgen met de service medewerker. Inmiddels 9 dagen verder met de ene belofte na de andere zit ik nog steeds met een beschadigde levering. Dagen zit er iemand te wachten op de vervoerder van Vonroc die niet komt, en de service medewerker vind het na dagen klooien allemaal wel best. Voorstel van de klant om het op te lossen word ook totaal genegeerd door 'm, waardeloos!!
Jun 5, 2023
elekrische (op accu) kitspuit gekocht. Dit is gewoon een slecht apparaat dat niet verkocht zou mogen worden. Het is me niet gelukt om 1 kitpatroon ermee leeg te spuiten, het apparaat stopt niet als je de knop loslaat en trekt helemaal krom waardoor de kitpatroon van binnen gaat lekken. Ik heb dit gemeld aan de klantenservice en ben benieuwd of, en hoe snel dit afgehandeld gaat worden en ik mijn geld terug heb.
Oct 20, 2023

Incomplete bouwstofzuiger geleverd.

Heb vorige week een bouwstofzuiger besteld en deze is incompleet geleverd, hiervan is direct melding gemaakt met foto's van kapotte verpakking welke dichtgeplakt was. Heb inmiddels 3 e mails gestuurd maar nog steeds geen reactie ontvangen. Heb niets aan een stofzuiger zonder zuigbuis en mondstuk.
Jun 11, 2023
Kwaliteit verbeteren en ook jullie bereikbaarheid. Dit hangt ook aan elkaar vast, want als je veel klachten krijgt krijg je het druk.
JV
Jos v.
Annen
Oct 28, 2023

Helaas slechte ervaringen

Instellen Wifi verwarming functioneert niet. Nu al 4 apparaten teruggezonden met allemaal zelfde probleem. Klantenservice is vriendelijk maar neemt probleem niet serieus. Voor het verzenden van het vierde apparaat dringend verzocht functie vooraf te testen, is niet gebeurd. Eerder ook met een accubladblazer probleem gehad. Eerste apparaat werkte niet, teruggestuurd, tweede werkte wel goed.
Aug 17, 2023
Zeer slechte klantenservice, al 2 keer hetzelfde besteld, moeilijk bereikbaar, telefonsiten zeggen stuur maar een email. Via whatsapp zeggen ze stuur maar een email. Email sturen allemaal extra vragen terug of ik wel zeker weet dat iets kapot is of incompleet. Een paar jaar terug had ik problemen en toen werd ik wel goed geholpen, dus dit valt me erg tegen.