VONROC Nederland- Logo - reviews

2,840 reviews in the last 12 months6,606 total reviews

Certified since: Sep 16, 2022
VONROC Nederland fulfils all Trusted Shops quality criteria, including

Aug 23, 2023
Goed gereedschap voor een scherpe prijs accu.s die op ieder apparaat passen heb de 4 ampère accu.s die het lang volhouden gereedschap zit tussen hobby en pro in

Sep 24, 2023
Ik heb de KOLOMBOORMACHINE gekocht en val mij eigenlijk tegen als ik het spaakwiel gebruikt om de boor naar beneden te bewegen dit gaat schokkerig en zwaar! Ook kan je op foto 3 zien dat blijft hangen zonder dat je met je hand het spaak wiel vast hebt

Reviews for VONROC Nederland

11 days ago
Ik heb op 28 maart een bestelling geplaatst en betaald en nog niets ontvangen. Bij boeking waren er nog 4 op voorraad, na betaling nog 3 op site. Bij navraag gaf men aan dat er toch geen artikelen meer voorradig zijn. Naar verwachting medio april weer nieuwe artikelen in magazijn. Ik wacht nog even af.
13 days ago
de levering was niet volgens de afspraak op tijd en thuis gleverd. ik moest veel energie gebruiken om achter te komen waar de bestelleing was gevelven en bij he tophalen heb ik 55 minuten in de rij gestaan en toen was ook niet gelijk bekend. na veel zoeken in de mails is het uiteindleijk gelukt.
Apr 2, 2024
Misleidende advertentie van product, hogedruk reiniger, staat inclusief accessoires, vervolgens " bijbehorende artikelen met opsomming van deze artikelen, vervolgens slechts gedeelte leveren. Staat onderaan, blijkt later, beperkt aantal ??? Niet erg blij mee, voel mij misleid.
Apr 5, 2024
Ik had vragen over het gekochte apparaat en ik heb 3x vervelend als antwoord gekregen maar geen oplossing voor mij geen vonroc meer dan maar een ander misschien duurder merk gereedschap met.betere klantenservice om mijn accu gereedschap te vervangen
9 hours ago
Eerste stofzuiger sterk beschadigd. Deze vervangen voor een andere. Helaas deze ook licht beschadigd. Het aanmelden voor omruilen ging vlot en goed. Waar het aan ligt dat geheel beschadigd is weet ik niet. Lijkt mij transport.
Apr 1, 2024

Onbeantwoorde vraag MultiPlus

In dec. 23 een Victron MultiPlus gekocht en daar had ik een vraag over ivm een Applicatie. Helaas tot op heden april 24 geen antwoord gekregen, wel een reactie van een medewerker dat er contact opgenomen zal worden.
Mar 24, 2024
2x wat besteld en is beschadigd of krom aangekomen. Ik zou de verpakking aanpassen. Of stoppen met wellicht door gesnoven/ amateur dpd chauffeurs. De prijzen zijn aantrekkelijk, maar zo hoeft het van mij niet.
7 days ago
Ja de schakelaars van diversen gereedschap apparaten heb al twee vervangende accu's mogen ontvangen nu weer een defect waar ik me niet prettig bij voelt om weer een vervangende verder tevreden
Apr 3, 2024
Simpele afkortzaagmachine. Geen toeters en bellen. Wel 2 extra zaagbladen. Prima voor het geld. Niet geschikt voor het betere werk. Goed voor wat klein hobby-werk.
10 days ago
Ik heb de mixer ontvangen en het knopje om het toerental vast te zetten werkt niet, ik moet hem nu klemmen om constant te lten draaien
5 days ago
Bestelling na 10 dagen nog niet ontvangen, geen reactie op mijn vraag via de klantenservice
HV
H V.
Hoofddorp
Mar 29, 2024
Bezorging onvoldoende pakket zonder bericht naar ophaal punt gestuurd.
Mar 30, 2024
De bestelling was snel en goed en de service.de service hoog houden.
6 days ago
Hete lucht pistool al 3 a 4 keer binnen 2 maanden kapot
Apr 1, 2024

Kunnen niet leveren volgens beloffte

Kunnen niet leveren volgens belofte
Apr 5, 2024
Duurde 3 dagen deze bestelling.
6 hours ago
10 days ago
Mar 11, 2024

Kwaliteit viel tegen.

De kwaliteit van het geleverde product viel in mijn geval helaas tegen. Tijdens het zagen viel er een schroef uit en de hoek indicatie is een sticker die al bij aankomst los zat. Daarnaast moet bij het wisselen van de hoek ook vaak de werkstukhouder worden verplaatst, hetgeen de workflow niet tegen goede komt. De klantenservice voor de retouraanvraag gaat tot nu toe helaas ook traag.
Feb 29, 2024
Volstrekt klantonvriendelijk gedrag. Vonroc wentelt haar eigen fout in de bezorging af op de klant en staat niet open voor een oplossing die de klant voorstelt. Uiteindelijk moet je als klant veel moeite doen om hun fout op te lossen. En daarvoor bieden ze ook geen excuses aan laat staan dat ze de klant voor al die moeite bedanken en compenseren. Ik ben geen klant meer van Vonroc!