VONROC Nederland- Logo - reviews

2,851 reviews in the last 12 months6,620 total reviews

Certified since: Sep 16, 2022
VONROC Nederland fulfils all Trusted Shops quality criteria, including

Aug 23, 2023
Goed gereedschap voor een scherpe prijs accu.s die op ieder apparaat passen heb de 4 ampère accu.s die het lang volhouden gereedschap zit tussen hobby en pro in

Sep 24, 2023
Ik heb de KOLOMBOORMACHINE gekocht en val mij eigenlijk tegen als ik het spaakwiel gebruikt om de boor naar beneden te bewegen dit gaat schokkerig en zwaar! Ook kan je op foto 3 zien dat blijft hangen zonder dat je met je hand het spaak wiel vast hebt

Reviews for VONROC Nederland

11 days ago
Ik heb op 28 maart een bestelling geplaatst en betaald en nog niets ontvangen. Bij boeking waren er nog 4 op voorraad, na betaling nog 3 op site. Bij navraag gaf men aan dat er toch geen artikelen meer voorradig zijn. Naar verwachting medio april weer nieuwe artikelen in magazijn. Ik wacht nog even af.
Apr 5, 2024
Ik had vragen over het gekochte apparaat en ik heb 3x vervelend als antwoord gekregen maar geen oplossing voor mij geen vonroc meer dan maar een ander misschien duurder merk gereedschap met.betere klantenservice om mijn accu gereedschap te vervangen
Apr 1, 2024

Onbeantwoorde vraag MultiPlus

In dec. 23 een Victron MultiPlus gekocht en daar had ik een vraag over ivm een Applicatie. Helaas tot op heden april 24 geen antwoord gekregen, wel een reactie van een medewerker dat er contact opgenomen zal worden.
Mar 11, 2024

Kwaliteit viel tegen.

De kwaliteit van het geleverde product viel in mijn geval helaas tegen. Tijdens het zagen viel er een schroef uit en de hoek indicatie is een sticker die al bij aankomst los zat. Daarnaast moet bij het wisselen van de hoek ook vaak de werkstukhouder worden verplaatst, hetgeen de workflow niet tegen goede komt. De klantenservice voor de retouraanvraag gaat tot nu toe helaas ook traag.
Sep 13, 2023

Bad delivery and customer services

I have been a happy Vonroc fan for more than one year, I own a number of their 20V tools. The products are good, but the delivery experience of this time was not good also the customer service was really disappointing. The package was sent to a pickup point 2km away from my home 3 work days after my order, which the website promising one day delivery. I contact the support via email on the second work day after my order, firstly I get responses quickly, the staff helpt me chech the tracking status and asked me to wait patiently. Because I need the tool urgently to fix my ceiling, I have to buy one in my local store, then I request a cancellation via email on before the package was delivered to the pickup point, no one reply to my email again. It's been exactly a week since I send the email to the customer service without a reply, so I have to walk 2km+2km and pick up the tool that I don't need any more and pay for it.
MV
Marianne v.
Roosendaal
Aug 24, 2023

bestelde spullen zijn niet in orde.

Ik had een parasol besteld met de kleur taupe. Dit bleek een bruíne parasol te zijn. Deze is teruggestuurd en heb ik een grijze parasol besteld. Van deze parasol was het doek een stuk groter dan de baleinen die er in moeten…… Mijn constatering is dus dat goederen niet worden gecontroleerd door Vonroc vóórdat ze naar klanten worden gestuurd. Ik zal niets meer bij Vonroc bestellen. Dat ik nog 2 punten geef is dat ik keurig te woord ben gestaan bij Vonroc, én snel. Maar helaas verbetert dat niet de kwaliteit van de spullen die Vonroc levert. Mijn geld, van de eerste parasol, heb ik ook nog terug. Foto’s heb ik al opgesuurd en nu zelf gewist. Ik ben klaar met Vonroc.
Jun 8, 2023
Maar twee sterren omdat dit bedrijf zich niet aan hun eigen verzendregels houdt nl. Later verzend alsdan ze beloven waardoor het pakket ook later wordt aangeboden. Daarnaast levert men een alternatief product. Dus niet het bestelde product. Of dit gelijkwaardig, meer of minder is... dat weet ik niet. Maar ze behoren minimaal in dit geval even contact op te nemen in dit soort gevallen en niet klakkeloos verzenden.
AF
Arjen F.
Lelystad
Dec 1, 2023

3x een artikel moeten laten versturen… en nog niet in orde

3x een artikel moeten laten versturen en nog niet onbeschadigd binnen kunnen krijgen. Verzendwijze laat ernstig te wensen over, zelfs niet na herhaalde klachten en de belofte het anders te verzenden, wat niet gebeurd. Moet het artikel nu maar gaan gebruiken met lijmkit e.d. Product zelf is oké, voor de prijs, behalve dat het eerst aangepast moet worden als je het veilig wilt gebruiken.
Aug 24, 2023
Na week nog niks gezien of gehoord over mijn bestelling. Paar keer proberen te bellen, slecht bereikbaar. Mail gestuurd daar wwrd wel snel op gereageerd. Iets fout in het systeem of iets, daarna bestelling wel snel geleverd. Je zou verwachten dat als er iets fout in het systeem staat, jullie de klant ff berichten.
Jun 3, 2023
Diversen redenen. Heb zoveel gekocht bij vonroc zeker 7 machines en als ik klaag over 1 accu en vraag naar garantie dan krijg ik te horen dat ik 1 nieuwe kan bestellen. Was een 4 ampere accu die ineens niks meer deed. Dit vind ik heel slecht als ik zoveel apparaten bij jullie koop.
Jul 2, 2023

Leveringen goed, garantie maar onzeker

Leveringen zijn altijd goed en snel, het werkplezier ook, maar als er wat defect is en de garantie komt om de hoek kijken dan is het enthousiasme minder. Jammer, want dat hoort ook bij een goede zaak.
LK
Leo K.
Wagenborgen
Oct 2, 2023
het bestelde een auto polijst machine besteld ik heb het ontvangen in de doos zonder omdoos het apparaat was niet kompleet en er zaten flekken op en de stekker was defect . daarna retour gestuurd
Oct 22, 2023
Inmiddels 2x een vraag gesteld aan de service afdeling van VonRoc maar daar krijg je totaal geen reactie op terug. Dus aan service doen ze niet bij VonRoc, heel jammer maar helaas.
Jun 26, 2023
minder ongevraagde mails sturen over van alles waar ik geen behoefte aan heb , als ik iets wil weten zoek ik het wel op ./ hou niet van ongevraagde mails en andere zooi .
Sep 22, 2023
Invalzaag machine besteld, echt WAARDELOOS. Nog niet in staat om laminaat van 7 mm fatsoenlijk te zagen, motor totaal geen vermogen.
Dec 4, 2023
Voorbeld kanit goed booren doen is slecht beetje en klopboormachine is slecht ook maar voor deze prijs is goed mag niet uit
Jul 30, 2023
Pas de maten van het bijgeleverde bevestigingsmateriaal aan naar de hier gehanteerde maatstaven.
Dec 14, 2023
Product kwam beschadigd aan en op mijn opmerking heeft Vonroc niet meer gereageerd
May 22, 2023

Mail gestuurd over ontbrekende…onderdelen

Mail gestuurd over ontbrekende onderdelen. Nog geen reactie gehad.
Sep 23, 2023
Antwoord geven op de vragen die gesteld worden