VONROC Nederland- Logo - reviews

2,789 reviews in the last 12 months6,405 total reviews

Certified since: Sep 16, 2022
VONROC Nederland fulfils all Trusted Shops quality criteria, including

Aug 23, 2023
Goed gereedschap voor een scherpe prijs accu.s die op ieder apparaat passen heb de 4 ampère accu.s die het lang volhouden gereedschap zit tussen hobby en pro in

Sep 24, 2023
Ik heb de KOLOMBOORMACHINE gekocht en val mij eigenlijk tegen als ik het spaakwiel gebruikt om de boor naar beneden te bewegen dit gaat schokkerig en zwaar! Ook kan je op foto 3 zien dat blijft hangen zonder dat je met je hand het spaak wiel vast hebt

Reviews for VONROC Nederland

5 days ago
2x wat besteld en is beschadigd of krom aangekomen. Ik zou de verpakking aanpassen. Of stoppen met wellicht door gesnoven/ amateur dpd chauffeurs. De prijzen zijn aantrekkelijk, maar zo hoeft het van mij niet.
Mar 13, 2024
Accu's zijn snel leeg en als 1 streepje weg is heeft het bijvoorbeeld niet genoeg power meer om een haakseslijper of zelfs een hand schuurmachine rond te laten gaan.
Mar 10, 2024
De verstellans van de hogedruk functioneert niet terwijl de hogedruk hulpstuk wel functioneert .nu in discussie daar een filmpje over te sturen niet prettig
Mar 8, 2024
Accu's 4AH zijn lang niet te bestellen. Slijpschijf veiligheids kap beter met snelspanner
Mar 11, 2024
Snelle levering tegen een prima prijs
Feb 23, 2024
Betere en duidelijkere verzender contracteren. Eventueel met post.nl. Dat werkt veel beter.
Feb 7, 2024
Dozen beter sluiten zo dat er geen open dozen bezorgd worden met spullen wat ontbreek
RV
René v.
Boxmeer
Jan 28, 2024

Trage levering

Vonroc beloofd bestelliingen snel te versturen. Bij mij was dat allerminst het geval
Feb 11, 2024
Nalevering ontbreken goederen moeizaam
Feb 21, 2024
Jan 23, 2024

Hmmmm

Service OK, maar van de 10 producten die ik gekocht heb, zijn er netjes 4 vervangen.
Jan 15, 2024
Nog geen gebruikservaring met aanschaf
Jan 4, 2024
CD
Cok D.
Amersfoort
Dec 7, 2023
Na eerst een afkortzaag te hebben teruggestuurd, wat soepel verliep, een tweede afkortzaag besteld. Ook nu had ik de neiging het apparaat weer terug te sturen. Reden: men levert niet wat wordt besteld te weten, ik bestelde een 2200 watt machine terwijl een 2000 watt wordt geleverd. Op zich geen probleem de 2000 watt machine zaagt ook goed. Maar het is niet correct. Geen behoefte de machine voor de tweede keer te retourneren.
Dec 27, 2023
Product werd op tijd afgeleverd. Helaas onderste boven vervoerd door bestel dienst. Vuldop van kunststof heeft beschadigde schroefdraad en dicht nu met wat tape er omheen redelijk af. Stel voor om een nieuwe vuldop naar mij op te sturen
Dec 18, 2023
Artikel was goed maar verkeerd gekocht. Dus retour maar dat duurt wel erg lang. Voor dat alles op orde is.
Dec 13, 2023
Vrij lange levertijd, bezorgdienst stond zonder meldingen vooraf voor de deur. Was daardoor ook niet thuis.
Dec 25, 2023
Een droog nat zuiger bezorgd zonder slang, accessoires en schroeven om de wieltjes
Dec 20, 2023
Betere communicatie