topregal.dk- Logo - reviews

topregal.dk

20 reviews in the last 12 months35 total reviews

Good

Jul 19, 2023
varen var som beskrevet , hurtig afsendelse , eneste minus var at man ikke blev oplyst på forhånd om at forsendelsen skulle afhentes i en pakkeshop

Jan 24, 2024
Produkterne jeg bestilte or som sådan ok på nær det ene. Bestilte en rampe til opkørsel i container. Rampen er beskrevet at den er 150mm i højden men selve knækket på rampen gør at rampen for enden af opkørslen er 200mm hvilket gør at du køre op og så ned igen for at komme ind i containeren. Det giver problemer med at palleløfter skal skraves Ind over. Havde det stået i beskrivelsen klart og tydligt havde jeg undladt at købe rampen på denne shop. Levering overholde heller ikke de beskrevet 2-3 dage.

Reviews for topregal.dk

Latest first
6 days ago
Super betjening. Hurtig levering af varen i forhold til danke leverings tider. Suger kvalitet på reoler, også til store emner og paller. Ikek sidste gang Topreal skal leverer for mig
6 days ago
Kære TOPREGAL-kunde, Mange tak for din positive feedback. Vi er glade for, at du er tilfreds med de forskellige reolsystemer, du har købt. Vi ser frem til din næste ordre. Dit TOPREGAL-team!
Feb 28, 2024
Har bestilt en vare som der var 4-6 dages leveringstid på. det er nu over måned siden og min vare er ikke kommet, men de har trukket pengene. Når man snakker med dem fraligger de sig alt ansvar, da de mener at leverandør har fået pakken væk.
Mar 5, 2024
Kære TOPREGAL-kunde, Dine bekymringer vedrørende den ikke rettidige levering af din vare er af største betydning for os, og vi forstår fuldt ud den utilfredshed, det har medført. Vær venlig at vide, at vi straks har truffet foranstaltninger ved at kontakte vores leverandør for at afklare statussen på din bestilling. Vi holdt tæt kontakt med dig og transportfirmaet indtil leveringen endelig fandt sted. Vi glæder os til at have muligheden for at overbevise dig om vores service ved næste lejlighed og give dig en problemfri indkøbsoplevelse. Venlig hilsen, Dit TOPREGAL-team!
Feb 7, 2024
Super god og professionel service. Af hjertet tak
Feb 14, 2024
Kære Topregal-kunde, Vi er glade for, at du var tilfreds med vores service, og vi ser frem til at arbejde sammen med dig i fremtiden. Dit Topregal-team !
Jan 31, 2024
Alt var OK !
Jan 24, 2024
Kære TOPREGAL-kunde, tak for din hjælpsomme anmeldelse, og vi undskylder oprigtigt for den ulejlighed, du har forårsaget. Kontakt venligst vores kundeservice, så vi kan løse dit problem med det samme. Dit TOPREGAL-team!
Jan 10, 2024
Dec 13, 2023

Gren reol

Hurtig tilbagemelding efter ordre, hurtig levering. Alle dele var med.
Dec 13, 2023
Kære Topregal-kunde, Mange tak for din positive feedback. Vi vil med glæde give den videre til fru B. Vi ser frem til yderligere samarbejde. Dit Topregal-team !
Nov 15, 2023
Hurtig levering, og super kvalitet
Nov 15, 2023
Kære TOPREGAL-kunde, Mange tak for din positive anmeldelse. Vi er glade for, at du er tilfreds med dit køb, og håber, at vi snart kan byde dig velkommen igen. De bedste hilsner fra TOPREGAL-teamet
Nov 8, 2023
Nov 8, 2023

Elstabler

Vi bestilte en elstabler vi betale og den kom efter 4 dage så alt var som det skulle være.!
Nov 2, 2023
Oct 25, 2023
Det var nemt og hurtigt. God opfølgning.
Nov 2, 2023
Kære TOPREGAL-kunde, Tak for din positive anmeldelse. Vi vil give feedbacken videre til vores kolleger og ser frem til dit næste køb. Dit TOPREGAL-team
Oct 17, 2023
Aug 21, 2023
Aug 21, 2023

Good maschine

Was not delivered same week as promised, but looks to be working really well.
Aug 25, 2023
Dear TOPREGAL customer, Thank you for your comment and for taking the time to post this review. It's important that our customers are satisfied with our service. We value your feedback as it helps us to improve every day. Your TOPREGAL-team !
Jul 19, 2023
Jul 20, 2023
Kære TOPREGAL-kunde, Mange tak for din positive feedback. Vi er glade for, at du er tilfreds med dit køb. Normalt leverer pakkeservicen til din angivne adresse og bør kun levere til en pakkeshop i tilfælde af dit fravær på leveringsdagen. Vi håber, at det vil fungere bedre med leveringen af din næste ordre, og vi ser frem til at byde dig velkommen tilbage snart.
Jul 6, 2023
Apr 6, 2023
Alt vel. Jeg kan sagtens anbefale.
Apr 14, 2023
Kære Topregal-kunde, Vi er glade for den positive feedback, og at du var tilfreds med vores service. Vi ser frem til et fortsat samarbejde. Dit Topregal-team!