topregal.dk- Logo - reviews

topregal.dk

Good

Jul 19, 2023
varen var som beskrevet , hurtig afsendelse , eneste minus var at man ikke blev oplyst på forhånd om at forsendelsen skulle afhentes i en pakkeshop

Jan 24, 2024
Produkterne jeg bestilte or som sådan ok på nær det ene. Bestilte en rampe til opkørsel i container. Rampen er beskrevet at den er 150mm i højden men selve knækket på rampen gør at rampen for enden af opkørslen er 200mm hvilket gør at du køre op og så ned igen for at komme ind i containeren. Det giver problemer med at palleløfter skal skraves Ind over. Havde det stået i beskrivelsen klart og tydligt havde jeg undladt at købe rampen på denne shop. Levering overholde heller ikke de beskrevet 2-3 dage.

Reviews for topregal.dk

Latest first
Jan 24, 2024
Kære TOPREGAL-kunde, tak for din hjælpsomme anmeldelse, og vi undskylder oprigtigt for den ulejlighed, du har forårsaget. Kontakt venligst vores kundeservice, så vi kan løse dit problem med det samme. Dit TOPREGAL-team!
Jan 10, 2024
Nov 8, 2023
Nov 8, 2023

Elstabler

Vi bestilte en elstabler vi betale og den kom efter 4 dage så alt var som det skulle være.!
Nov 15, 2023
Kære TOPREGAL-kunde, Mange tak for din positive anmeldelse. Vi er glade for, at du er tilfreds med dit køb, og håber, at vi snart kan byde dig velkommen igen. De bedste hilsner fra TOPREGAL-teamet
Oct 17, 2023
Aug 21, 2023

Good maschine

Was not delivered same week as promised, but looks to be working really well.
Aug 25, 2023
Dear TOPREGAL customer, Thank you for your comment and for taking the time to post this review. It's important that our customers are satisfied with our service. We value your feedback as it helps us to improve every day. Your TOPREGAL-team !
Jul 6, 2023