Certificaat voor revert95.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 201 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 663 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Voor de levering is het spijtig dat het niet mogelijk is, na keuze van levering aan huis, om alsnog afwezigheid te melden en meteen om levering in een afhaalpunt te vragen.
Qua service ben ik zeer ontgoocheld: ik heb twee weken geleden het product teruggestuurd (aan aanzienlijke kost) en heb nog steeds geen terugbetaling ontvangen
Redelijk

Topprodukt, niets op aan te merken maar de leveringsfirma TNT laat te wensen over (eerst een vertraging zonder echte rechtvaardige reden, dan een 2de leverings-bericht, geen info, zoek het maar online uit)

top
Uitstekend

Groot assortiment petten, snelle levering, goede service. Top
Uitstekend

Prima shirts gekocht, werd nog gebeld dat ze een shirt niet konden vinden en dat ze hem morgen zouden versturen, vandaar de levering 4 sterren, communicatie darintegen was goed
Uitstekend

Geweldig compleet skateboard van Alien Workshop ontvangen binnen 1 of 2 dagen. Ook een goede en betrouwbare service.
Dank je Revert95.
Uitstekend

Geen enkele aanmerking, vlotte levering, vlotte webshop.
Met groet
Philippe

Goed bereikbaar
Uitstekend

Altijd vriendelijk, behulpzaam. Geweldig aanbod. Levering zoals beloofd.
Uitstekend

Klantenservice reageert niet altijd. Handschoenen op laten sturen vanwege garantie, niks meer van gehoord..
Voor de rest super shop met leuk personeel
Goed

top service en mooie producten

Mooi product, snelle levering
Uitstekend

Voor de eerste keer de site gebruikt en is goed meegevallen ga het in de toekomt nog gebruiken gemakkelijk om te bestellen en vlugge service
Goed

Snelle levering en groot assortiment
Uitstekend

Service niet nodig gehad, levering super snel en je wordt goed op de hoogte gehouden
Uitstekend

De bestelling werd de volgende dag al afgeleverd. Betrouwbaar en snel

geen kometaar

Veel keus, Snelle bezorging
Uitstekend

Snel geleverd via goede pakketdienst en ook bij retourzending snel mijn geld terug gekregen
Uitstekend

De winkelmedewerker belde mij persoonlijk om te vragen of mijn wel huisnummer klopte omdat het systeem het nr niet pakte, dat vond ik erg attent. Ik vroeg naar maatadvies betreffende mijn bestelling waarna hij het artikel erbij haalde en mij de juiste maat adviseerde. Gelukkig maar want anders had ik het artikel te klein gekocht.

Snelle levering

Doen wat ze beloven
Uitstekend

alles prima verlopen met de bestelling.

Perfect
Uitstekend

Snelle reactie en goede service
Uitstekend

Vrijdag 07/04 besteld, zaterdag 08/04 al in de bus. Snelste service ooit Product exact zoals beschreven.

Bedankt Revert95

Super chill
Uitstekend

Snel bezorgd en groot assortiment
Uitstekend

correcte tijdige levering, zoals aangegeven
dank hiervoor
Uitstekend

Snelle, juiste levering en goede naservice.

Slecht ingepakt mattie

Snel geleverd,goed contact
Uitstekend

Levering zoals beloofd en dat is enorm snel Zeer tevreden dus. Vriendelijke mail terug op mijn vraag. Als nu de retour (ruilen i.v.m maat) ook nog zo vlekkeloos verloopt is dit zeker niet de laatste keer dat ik hier een aankoop doe. Mvg. S.Moulay
Uitstekend

Geen account op de webshop mogelijk. Onmogelijk om bestelling op de website na betaling te bekijken. Allemaal nogal omslachtig.
Besteld voor 17u, was dag erna niet in huis.
Verzendkosten + retourneren betalend: minpunten.
2 truien besteld: 1 met een kraag die niet meer mooi rond de hals aansluit: precies al meermaals gepast. Trui gehouden omdat hij toch in promo was.
Ga hier niet meer bestelle
Matig

revert95.nl antwoordt: 24-03-2017
Onze excuses voor de vertraging in de bestelling, dat het product vervolgens ook niet helemaal naar wens blijkt te zijn is ook vervelend. Als het goed is kun je wel een account aanmaken bij ons op de website, je krijgt ook in ieder geval een overzicht van je bestelling in de mail nadat je besteld hebt. Als dit niet het geval is gaat er in ons systeem iets fout wat we zullen moeten onderzoeken.

Zonder problemen besteld en ontvangen
Uitstekend

Prima assortiment, snelle en correcte levering
Uitstekend

Al een aantal keer gehad dat producten niet geleverd kan worden. Wel altijd een vriendelijk mailtje met andere opties ontvangen
Verder niks op aan te merken

Goed

Goede levering, producten en Service. Nooit problemen met Revert95.
Goed

Producten die in het echt net zo mooi zijn als op de website.

revert95.nl klantbeoordeling

revert95.nl

revert95.nl werd op 05-06-2014 gecertificeerd door Trusted Shops.

Mollerusweg 38

Kamer van Koophandel 33271482
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
J.S. Blankevoort
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met revert95.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen