Certificaat voor revert95.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 105 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 676 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Perfect
Uitstekend

Zeer tevreden over deze winkel.
Uitstekend

Snelle levering en duidelijke productbeschrijvingen op de website. Zou hier elk moment weer kopen
Uitstekend

Ontzettend goede service en advies van de webshop medewerker Daan

Snel en perfect geleverd
Uitstekend

Er zit een bug in de website als je een product bekijkt op bijvoorbeeld pagina 6, als je dan op back drukt gaat ie helemaal terug naar pagina 1 dit is erg vervelend

Kapot chille service Super vriendelijk
Uitstekend

Volgende dag in huis, en het deck skate goed

Alles verliep top

Uitstekend.
Uitstekend

Alles ging soepel en vooral de website is fijn De levering mag in de toekomst wel binnen 1 dag maar dat is luxe. Tot nu heel tevreden.
Goed

Koerier kwam later als dat ze hadden gezegd voorderest was het gewoon super
Goed

Alles was gewoon top en snel geleverd
Uitstekend

Voor de levering is het spijtig dat het niet mogelijk is, na keuze van levering aan huis, om alsnog afwezigheid te melden en meteen om levering in een afhaalpunt te vragen.
Qua service ben ik zeer ontgoocheld: ik heb twee weken geleden het product teruggestuurd (aan aanzienlijke kost) en heb nog steeds geen terugbetaling ontvangen
Redelijk

Topprodukt, niets op aan te merken maar de leveringsfirma TNT laat te wensen over (eerst een vertraging zonder echte rechtvaardige reden, dan een 2de leverings-bericht, geen info, zoek het maar online uit)

top
Uitstekend

Groot assortiment petten, snelle levering, goede service. Top
Uitstekend

Prima shirts gekocht, werd nog gebeld dat ze een shirt niet konden vinden en dat ze hem morgen zouden versturen, vandaar de levering 4 sterren, communicatie darintegen was goed
Uitstekend

Geweldig compleet skateboard van Alien Workshop ontvangen binnen 1 of 2 dagen. Ook een goede en betrouwbare service.
Dank je Revert95.
Uitstekend

Geen enkele aanmerking, vlotte levering, vlotte webshop.
Met groet
Philippe

Goed bereikbaar
Uitstekend

Altijd vriendelijk, behulpzaam. Geweldig aanbod. Levering zoals beloofd.
Uitstekend

Klantenservice reageert niet altijd. Handschoenen op laten sturen vanwege garantie, niks meer van gehoord..
Voor de rest super shop met leuk personeel
Goed

top service en mooie producten

Mooi product, snelle levering
Uitstekend

Voor de eerste keer de site gebruikt en is goed meegevallen ga het in de toekomt nog gebruiken gemakkelijk om te bestellen en vlugge service
Goed

Snelle levering en groot assortiment
Uitstekend

Service niet nodig gehad, levering super snel en je wordt goed op de hoogte gehouden
Uitstekend

De bestelling werd de volgende dag al afgeleverd. Betrouwbaar en snel

geen kometaar

Veel keus, Snelle bezorging
Uitstekend

Snel geleverd via goede pakketdienst en ook bij retourzending snel mijn geld terug gekregen
Uitstekend

De winkelmedewerker belde mij persoonlijk om te vragen of mijn wel huisnummer klopte omdat het systeem het nr niet pakte, dat vond ik erg attent. Ik vroeg naar maatadvies betreffende mijn bestelling waarna hij het artikel erbij haalde en mij de juiste maat adviseerde. Gelukkig maar want anders had ik het artikel te klein gekocht.

Snelle levering

Doen wat ze beloven
Uitstekend

alles prima verlopen met de bestelling.

Perfect
Uitstekend

Snelle reactie en goede service
Uitstekend

Vrijdag 07/04 besteld, zaterdag 08/04 al in de bus. Snelste service ooit Product exact zoals beschreven.

Bedankt Revert95

Super chill

revert95.nl klantbeoordeling

revert95.nl

revert95.nl werd op 05-06-2014 gecertificeerd door Trusted Shops.

Mollerusweg 38

Kamer van Koophandel 33271482
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
J.S. Blankevoort
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met revert95.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen