No Excess- Logo - reviews

No Excess

221 reviews in the last 12 months486 total reviews

Certified since: Jan 13, 2022
No Excess fulfils all Trusted Shops quality criteria, including

This company offers Trusted Shops’ buyer protection up to €2,500. Find out how this secures your transaction.

Aug 2, 2023
Uitstekende kwaliteit kleding. Gaat lang mee. Perfecte pasvorm. Veel keus. Vaak betaalbaar. Wat beter kan: Doe nou alles eens in de Nederlandse taal. Ik lees en spreek behoorlijk Engels, maar ik vindt dat als er een product in Nederland verkocht wordt, Nederlands geschreven en gesproken moet worden. Bij de aflevering van de kleding, zit er een in het Nederlands geschreven kaartje bij. Dus, het kan wel. Ik weet toevallig van diverse personen, dat ze niets kopen bij No Excess, omdat het in het Engels is geschreven. Graag verandering. Het haalt nieuwe klanten binnen.

Jan 22, 2024
Ik heb nog steeds geen reactie op mijn bestelling gekregen. Terwijl het bedrag al betaald is. Echt niet te geloven.

Reviews for No Excess

11 days ago

Nice en Good clothes

Its nice en good. Good material and fit Why all this in Englis and not Dutch?
Feb 2, 2024
WV
Dec 11, 2023
Aug 2, 2023
Aug 9, 2023
Dank je wel voor je berichtje en comments. Wij hebben onze Webshop in het Engels omdat wij niet alleen in Nederland via onze Webshop verkopen maar ook in de Benelux, Frankrijk & Oostenrijk vandaar dat onze site op dit moment in het Engels is. Maar wij zijn druk bezig om de site ook in andere talen om te zetten. Groetjes Team No Excess
Jun 15, 2023
I do not like DHL. It never states a delivery time and when I am not at home they just put the package in front of my house. Worth about € 160. I prefer PostNl.
Jun 16, 2023
Beste Herman, Dank je wel voor je berichtje en wat vervelend om te horen dat DHL je bestellingen niet na behoren bezorgt. Wij zullen DHL hierover informeren. Groetjes Team No Excess
LV
Lutgard V.
Heist op den berg
Oct 4, 2023
Zeer snelle levering en omruiling maar jammer genoeg komen de maten van de shorts niet overeen met de broeken
Sep 27, 2023
Fast shipment, but packaging of the products could be better. Overall very happy with my order!
Sep 28, 2023
Thanks for the compliment and the critical not about the packaging of the products. Have a lovely day. Greetings Team No Excess
Jul 19, 2023
Fast delivery, nice clothes, and it’s easy to return if needed
Nov 5, 2023
Very quick delivery and high quality product.
Aug 15, 2023
Parima