VONROC Sverige- Logo - reviews

VONROC Sverige

368 reviews in the last 12 months570 total reviews

May 26, 2023
Snabb leverans och bra kundservice. Vänligt bemötande och välvillig inställning hos kundservice när ett litet problem uppstod i samband med min beställning. Allt löstes till det bästa och dessutom motsvarar produkten mina förväntningar.

Nov 2, 2023
Snabbt svar men osakligt. Produkten har en rostfri behållare och ska inte rosta. Inför faktumet att den ändå rostar hittar man teknikaliteter som att ”vi har inte sagt att materialet är rostfritt ” samt kunden måste torka ur den vid varje ”användning ”. Det där är svepskäl och Inger inte förtroende för er eller era produkter. Uppenbarligen tror ni inte på er egen kvalitet. Svagt!

Reviews for VONROC Sverige

12 days ago
Väldigt bra produkt. Köpte en högtryckstvätt på 170bar. Bra kvalité och otroligt gedigen maskin. Kan rekommendera vonroc till alla.
12 days ago
Hej, och tack för din recension och dina rekommendationer till andra! Vad roligt att du tycker om högtryckstvätten, och hoppas du får mycket rolig användning av den nu i vår och sommar. Rexi VONROC
8 days ago
Sakerna som jag har köpt har fungerat bra och kundservice är väldigt behjälpliga
7 days ago
Hej, tack för ditt fina omdöme! Jättekul att du gillar våra produkter, och vad skönt att vi kunde lösa ditt problem - Snabbt dessutom! Ha en riktigt härlig dag! Rexi VONROC
11 days ago
Det är jatte tyst kompressor, tack vonoc bra jobb , services 😀
9 days ago
Tack så mycket för din feedback! Vi är glada att du uppskattar vår tysta kompressor och vårt arbete. Vi ser fram emot att fortsätta leverera högkvalitativa produkter och service till dig. Ha en fantastisk dag! Rexi VONROC
20 hours ago
Feb 22, 2024
Feb 19, 2024
Mar 5, 2024

Bra pris - ok affär.

Bra pris, bra leverans. Maskinen kan vara i svagaste laget även vid hemmabruk.
12 days ago
Hej! Tack för ditt omdöme! Det låter inte rätt. Om det finns något vi kan göra för dig, tveka inte på att kontakta oss på service@vonroc.se. Vi vill gärna se till att du är nöjd med din produkt. Tills dess önskar jag dig en fin dag, Rexi VONROC
Feb 13, 2024
Bästa service återkommer köpa igen på två dagar fick min beställning bästa.
Feb 28, 2024
Vad roligt att du är nöjd med vår snabba leverans! Det är något vi jobbar hårt på. Ser fram emot din nästa beställning! Rexi VONROC
Jan 21, 2024
Jättbra laddare med bra funktioner och stabilt intryck, inget plastskräp.