VONROC Sverige- Logo - reviews

VONROC Sverige

Good

May 26, 2023
Snabb leverans och bra kundservice. Vänligt bemötande och välvillig inställning hos kundservice när ett litet problem uppstod i samband med min beställning. Allt löstes till det bästa och dessutom motsvarar produkten mina förväntningar.

Nov 2, 2023
Snabbt svar men osakligt. Produkten har en rostfri behållare och ska inte rosta. Inför faktumet att den ändå rostar hittar man teknikaliteter som att ”vi har inte sagt att materialet är rostfritt ” samt kunden måste torka ur den vid varje ”användning ”. Det där är svepskäl och Inger inte förtroende för er eller era produkter. Uppenbarligen tror ni inte på er egen kvalitet. Svagt!

Reviews for VONROC Sverige

Jul 17, 2023
Jul 17, 2023
Answer by VONROC Sverige
Jul 18, 2023
Tack för din feedback! Vi är glada över att du är nöjd med vår snabba service och våra låga priser. Vi strävar alltid efter att erbjuda våra kunder den bästa möjliga upplevelsen genom att leverera produkter och tjänster snabbt och till konkurrenskraftiga priser. ☀️ Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Jul 15, 2023
Answer by VONROC Sverige
Jul 18, 2023
Tack för din feedback! Vi är glada över att du är nöjd med vår snabba och smidiga leverans 🚚 Ha en underbar dag! Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Jul 14, 2023
Jul 9, 2023