VONROC Sverige- Logo - reviews

VONROC Sverige

Good

May 26, 2023
Snabb leverans och bra kundservice. Vänligt bemötande och välvillig inställning hos kundservice när ett litet problem uppstod i samband med min beställning. Allt löstes till det bästa och dessutom motsvarar produkten mina förväntningar.

Nov 2, 2023
Snabbt svar men osakligt. Produkten har en rostfri behållare och ska inte rosta. Inför faktumet att den ändå rostar hittar man teknikaliteter som att ”vi har inte sagt att materialet är rostfritt ” samt kunden måste torka ur den vid varje ”användning ”. Det där är svepskäl och Inger inte förtroende för er eller era produkter. Uppenbarligen tror ni inte på er egen kvalitet. Svagt!

Reviews for VONROC Sverige

Dec 21, 2023
Snabb leverans . Grejorna ser bra ut har inte testat dom ännu 👍
Dec 18, 2023
Haft era maskiner i några år nu och är helnöjd.
Dec 16, 2023
Snabb leverans till dörren.
Jan 10, 2024
Mycket bra service
Dec 20, 2023
Dec 19, 2023
Dec 19, 2023
Dec 17, 2023
May 26, 2023
Jun 27, 2023
Tack för den positiva recensionen! Snabb leverans, bra kundservice och att produkten motsvarar dina förväntningar är något vi värdesätter. Tack för att du valde oss! Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Sep 16, 2023
Leveransen kom ej på avtalad tid eller dygn. Den kom ej hellre till min adress som var lovat. Fick hämta den på PostNords utlämningställe 5 km från rätt plats och någon dag senare. Emballaget var trasigt men produkten verkar vara ok. Skärpning bör ske så att ni levererar enligt era erbjudande. Dåligt att paketet inte kom utan jag fick ta min bil för att hämta det!
May 29, 2023
Bdetalade utan faktura, kan vara riskfyllt, fick snabbt upplysningar att allt var på gång. Tyckte modellen verkade för billig jämfört andra pumpar.Pumpen motsvarade alla krav med råge och kommer säkert att hålla grundvattnet, som kommer varje år borta lika bra som den gamla pumpen, som fick pension efter 30 år.
Jun 1, 2023
Hej! Tack för ditt fina omdöme! Vi önskar dig en fortsatt härlig torsdag 😊 Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Aug 3, 2023
Gräsklippare som inte riktigt lever upp till förväntningarna. Väldigt plastigt och den lilla batteridrivna modellen skulle funka bra till "liten till mellanstor gräsmatta", jag har 145kvm gräsmatta och det tolkar jag som liten, trots det så är 2x2,0ah batterierna slut när jag klippt 2/3 av gräsmattan.. Suck 😴
Sep 6, 2023
Tack för din åsikt och feedback. Det låter som att du har haft en mindre tillfredsställande upplevelse med produkten. Vi beklagar att batterierna inte räckte till för att klippa hela din gräsmatta. Vi kommer att ta med din feedback i vårt fortsatta arbete med att förbättra och utveckla våra produkter. Om du har ytterligare frågor eller funderingar, tveka inte att kontakta vår kundtjänst så att de kan hjälpa dig vidare. Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Oct 19, 2023
Ni har den klart bästa kundservice som jag har varit med om. Jag har köpt många maskiner av er, och det enda jag skulle kunna klaga på är kvalitén på batterierna. Men som sagt tack vare en suverän kundservice så har jag fått bra hjälp.
Jul 24, 2023
Snabb leverans och bra / gediget parasoll. Hittade inte monterings anvisning förens det var klart, men det gick att gissa sig fram. (Monteringsanvisningen låg inrullad i tyget på parasollet som man sätter på sist)
Oct 12, 2023
Snabb leverans o enkel montering. Kanske var leksakskänslan närvarade vid första användningen men ok den funkar bra kopplat till pris. Batterier har inte fungerande lampor över laddnivån
Nov 21, 2023
Trodde att "Lyxig" modell betydde mer power och bättre värme men tyvärr bara krångligare inställningar med app, för mina behov som ändå är hemma då jag använder den.
Oct 31, 2023
Hela borrkroppen rör sig upp och ner när man borrar. Sliter på elkabeln som måste följa med vid varje borrhål. Borde varit som andra borrmaskiner med spindel istället
Nov 8, 2023
Tack för din feedback, vi uppskattar det! Vi kommer att skicka detta vidare till vår produktutveckling så att de kan kika på det 😊 Tveka inte på att kontakta oss om du har några frågor eller funderingar. Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Jul 29, 2023

Bra kvalité till fantastiskt pris

Konkurrenskraftigt pris, snabb leverans och strålande hjälp via chatten. Köpet kändes tryggt och har nu använt en del verktyg och de fungerar strålande.
Sep 6, 2023
Det är fantastiskt att höra att du är nöjd med ditt köp och att du upplevde konkurrenskraftiga priser, snabb leverans och bra support via chatten. Vi är glada över att du har haft en positiv upplevelse med våra verktyg och att de fungerar bra för dig. Tack för din positiva feedback och för att du valde våra produkter! 🌞 Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Sep 6, 2023
Makinen kom i tid. Alla saker var med. Ett bra Pris för klipparen. Fungerar. Klipphöjden med 4 inställningar kunde vara kunde vara lägre på ettan.
May 28, 2023
Oslagbart pris Går självklart inte att jämföra med ex Makita men kostar ju en fjärdedel av det. Snabb leverans, enkel betalning och allt fungerar
Jun 1, 2023
Hej! Tack för ditt omdöme och kul att höra att du är nöjd med din VONROC upplevelse! Vi önskar dig en fortsatt härlig torsdag 😊 Med vänliga hälsningar, Sara VONROC