VONROC Sverige- Logo - reviews

VONROC Sverige

Good

May 26, 2023
Snabb leverans och bra kundservice. Vänligt bemötande och välvillig inställning hos kundservice när ett litet problem uppstod i samband med min beställning. Allt löstes till det bästa och dessutom motsvarar produkten mina förväntningar.

Nov 2, 2023
Snabbt svar men osakligt. Produkten har en rostfri behållare och ska inte rosta. Inför faktumet att den ändå rostar hittar man teknikaliteter som att ”vi har inte sagt att materialet är rostfritt ” samt kunden måste torka ur den vid varje ”användning ”. Det där är svepskäl och Inger inte förtroende för er eller era produkter. Uppenbarligen tror ni inte på er egen kvalitet. Svagt!

Reviews for VONROC Sverige

MN
mikael n.
stockholm
Sep 12, 2023
Allt fungerade utmärkt utom Postnords försenade leverans. Bra produkt till rimligt pris.
Jun 6, 2023
Ena batteriet fungerade inte. Mejlade och inga problem. De skickade ett nytt omgående.👍💐
Jun 21, 2023
Tack för att du delade din erfarenhet! Vi beklagar att ena batteriet inte fungerade, men det är bra att höra att du hade en smidig och problemfri hantering när du kontaktade oss via mejl. Vi är glada att vi kunde skicka ett nytt batteri till dig snabbt. Tack för ditt tålamod och för att du valde VONROC! Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Sep 4, 2023
Good quality Compressor behaves as expected, fills air fast and at decent noise level
Sep 6, 2023
That's great to hear! It sounds like the compressor is meeting your expectations by providing fast air filling with a reasonable noise level. Thank you for sharing your experience with us.☀️ Kind regards, Sara VONROC
Aug 21, 2023

snabb leverans och hög kvalitet

snabb leverans , bra hemsida, bra packat och inte minst bra produkt av hög kvalitet
Aug 21, 2023
Tack så mycket för dina vänliga ord! Vi är glada att höra att du är nöjd med vår snabba leverans, hemsida, och produkternas höga kvalitet. Din feedback betyder mycket för oss!☀️ Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Jul 24, 2023
Varför köpa för 30% högre pris med exakt samma kvalitet som stora namn? Jätte nöjd
Jul 22, 2023
Snabb leverans trots att Postnord strulade till det. Fungerade som den var tänkt.
May 21, 2023
Bra produkter, snabb leverans, bra service, prisvärt….kan varmt rekommendera en
Jun 7, 2023
Snabbt och smidigt bra priser. Så nöjd med de grejjer jag köpt hos dem. Micke S
Jun 21, 2023
Tack för ditt positiva omdöme, Micke! Vi är glada att höra att du upplever våra priser som bra och att du är nöjd med de produkter du har köpt hos oss. Vi strävar alltid efter att erbjuda snabb och smidig service till våra kunder. Tack för att du valde oss och för att du delade din upplevelse! Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Dec 4, 2023
Provat några mindre hål o betongvägg och fungerande mycket bra. Snygg också.
Apr 20, 2023
Bra produkter till bra priser. Snabba leveranser och en superbra support.
Nov 16, 2023
Lätt att komma i kontakt med företaget Bra service och fint bemötande.
May 16, 2023
Det bästa var att jag fick hjälp direkt och fick svar väldigt snabbt .
Jul 31, 2023
Tillmötesgående och vill verkligen hjälpa så kunden känner sig nöjd.
Sep 6, 2023
Det är kul att höra att vår kundtjänst är tillmötesgående och engagerad i att göra kunder nöjda. Vi värdesätter din feedback och strävar efter att erbjuda den bästa möjliga kundupplevelsen. Tack för din positiva kommentar! 😊 Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
May 18, 2023
Finns inget att klaga på..(inte än i alla fall:)..jag är mycket nöjd.
May 10, 2023

El-gräsklippare, prisvärd

Köpt en enkel el-gräsklippare. Helt okej för det riktigt bra priset.
Oct 15, 2023

Kap&gersåg

Snabb leverans,bra pris,har inte provat sågen ännu men ser bra ut
Aug 4, 2023
helt ok kvalitet till vettiga priser med väldigt snabb leverans.
Aug 22, 2023
Vi tackar för din kommentar! Det är kul att höra att du är nöjd med både produktkvaliteten, priserna och den snabba leveransen. Om det finns något mer vi kan göra för att förbättra din upplevelse, tveka inte att kontakta oss. Din feedback är värdefull för oss 🌞 Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Jul 30, 2023
Väldig snabb leverand samt trevligt bemötande vid mottagandet
Sep 6, 2023
Det är glädjande att höra att du upplevde både snabb leverans och ett trevligt bemötande vid mottagandet av din beställning. Tack för din positiva feedback! Vi strävar efter att erbjuda en bra kundupplevelse från början till slut. Om du har några ytterligare kommentarer eller behöver hjälp i framtiden, tveka inte att kontakta oss. 😊 Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Jul 28, 2023
Vi kommer att tömma båten med pumpen och de fungerar jättebra.
Sep 6, 2023
Det är fantastiskt att höra att pumpen fungerar jättebra och att ni kan tömma båten med den. Tack för att ni delade er positiva erfarenhet med oss. Om ni har några frågor eller funderingar, tveka inte att kontakta oss. Vi önskar er en fortsatt smidig användning av produkten! ⛵️🌞 Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Aug 11, 2023
Väldigt bra produkt (pump) samt en professionell kundservice.
Aug 22, 2023
Tack för dina vänliga ord! Det gläder oss att du är nöjd med vår pump och kundservice. Om du någonsin behöver hjälp eller har några funderingar, tveka inte att kontakta oss 🌞 Med vänliga hälsningar, Sara VONROC