VONROC Sverige- Logo - reviews

VONROC Sverige

May 26, 2023
Snabb leverans och bra kundservice. Vänligt bemötande och välvillig inställning hos kundservice när ett litet problem uppstod i samband med min beställning. Allt löstes till det bästa och dessutom motsvarar produkten mina förväntningar.

Nov 2, 2023
Snabbt svar men osakligt. Produkten har en rostfri behållare och ska inte rosta. Inför faktumet att den ändå rostar hittar man teknikaliteter som att ”vi har inte sagt att materialet är rostfritt ” samt kunden måste torka ur den vid varje ”användning ”. Det där är svepskäl och Inger inte förtroende för er eller era produkter. Uppenbarligen tror ni inte på er egen kvalitet. Svagt!

Reviews for VONROC Sverige

Latest first
Dec 4, 2023
Provat några mindre hål o betongvägg och fungerande mycket bra. Snygg också.
Nov 27, 2023
Oerhört snabb leverans o trevlig hjälpsam kundtjänst.
Nov 27, 2023
Nov 22, 2023
Produkten var enligt beskrivningen och enligt de önskemål och behov jag hade. Leveransen Ok
Nov 21, 2023
Trodde att "Lyxig" modell betydde mer power och bättre värme men tyvärr bara krångligare inställningar med app, för mina behov som ändå är hemma då jag använder den.
Nov 18, 2023
Nov 18, 2023
Nov 17, 2023

Utmärkt

Bra kvalité. Bra pris. Mycket konkurrenskraftiga. Inget lulle lull med en massa reklam utan bara rakt på sak med robusta maskiner. / Robert
Nov 16, 2023
Lätt att komma i kontakt med företaget Bra service och fint bemötande.
Nov 16, 2023
Snabb leverans och kvalitet.
Nov 15, 2023
Nov 14, 2023
Nov 14, 2023
Nov 13, 2023

Ett mycket gott helhetsintryck

Produkternas kvalitet och ett trevligt kundbemötande ger totalt ett mycket gott helhetsintryck.
Nov 13, 2023
Snabbt och enkelt att beställa
Nov 11, 2023
Nov 8, 2023
Saknar mitt paket
Nov 7, 2023
Snabb leverans och nöjd med varan!
Answer by VONROC Sverige
Nov 8, 2023
Härligt att höra att du upplevde snabb leverans och är nöjd med varan! Tack för din positiva feedback!