VONROC Sverige- Logo - reviews

VONROC Sverige

May 26, 2023
Snabb leverans och bra kundservice. Vänligt bemötande och välvillig inställning hos kundservice när ett litet problem uppstod i samband med min beställning. Allt löstes till det bästa och dessutom motsvarar produkten mina förväntningar.

Nov 2, 2023
Snabbt svar men osakligt. Produkten har en rostfri behållare och ska inte rosta. Inför faktumet att den ändå rostar hittar man teknikaliteter som att ”vi har inte sagt att materialet är rostfritt ” samt kunden måste torka ur den vid varje ”användning ”. Det där är svepskäl och Inger inte förtroende för er eller era produkter. Uppenbarligen tror ni inte på er egen kvalitet. Svagt!

Reviews for VONROC Sverige

Latest first
Nov 6, 2023
Snabb behandling och leverans 👍🙂
Nov 8, 2023
Tack för din positiva feedback och ditt leende i kommentaren! Vi strävar alltid efter att erbjuda en smidig och effektiv köpupplevelse. 😊
GW
Göran W.
Örnsköldsvik
Nov 5, 2023
Bra produkter robusta och känns mycket dyrare än de faktiskt är Har haft en cirkelsåg 20 V i flera år
Nov 8, 2023
Tack för din feedback. Härligt att höra att våra produkter upplevs som bra och robusta. Vi strävar alltid efter att erbjuda produkter med bra värde och hållbarhet till våra kunder. 😊
Nov 5, 2023
Nov 4, 2023
Bra borr och snabb leverans!
Nov 8, 2023
Härligt att du är nöjd med din nya VONROC borr och att leveransen var snabb. Tack för din feedback! Om du har frågor i framtiden, tveka inte att kontakta oss.
Nov 4, 2023
Fick tyvärr inte någon leverans
Nov 8, 2023
Hej Björn, Jag ber om ursäkt för att DPD inte kunde leverera din försändelse. Jag kan se att vi skickade ett mejl till dig angående din beställning den 25/10. Återkom till mig om du har fler frågor angående detta! Jag önskar dig en härlig onsdag. Med vänliga hälsningar, Sara VONROC

Leverans

Snabb leverans till dörren
Nov 8, 2023
Härligt att höra att leveransen var snabb och att den kom direkt till din dörr. Tack för din feedback! Vi strävar alltid efter att erbjuda bekväma och effektiva leveransalternativ för våra kunder. Tack för din feedback! Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Nov 2, 2023

Snabbt svar men osakligt, Inger inte förtroende

Bra snabb leverans
Nov 8, 2023
Tack för att du uppskattade vår snabba leverans! Vi strävar alltid efter att leverera våra produkter i tid och är glada över att du är nöjd med det. Om du har några funderingar i framtiden, tveka inte på att kontkata oss! Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Nov 1, 2023
Snabb leverans och effektiv handdammsugare. Väldigt nöjd!
Nov 8, 2023
Härligt att höra att du upplevde snabb leverans och att handdammsugaren är effektiv. Tack för din positiva feedback! Om du har några funderingar eller frågor i framtiden, tveka inte att kontakta oss. Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Oct 31, 2023
Hela borrkroppen rör sig upp och ner när man borrar. Sliter på elkabeln som måste följa med vid varje borrhål. Borde varit som andra borrmaskiner med spindel istället
Nov 8, 2023
Tack för din feedback, vi uppskattar det! Vi kommer att skicka detta vidare till vår produktutveckling så att de kan kika på det 😊 Tveka inte på att kontakta oss om du har några frågor eller funderingar. Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Oct 28, 2023
Oct 26, 2023
Snabb leverans. Bra pketerat. Bra produkt. Prisvärd.
Väldigt snabb leverans
Bra och snabb service.
Oct 25, 2023
Härligt att höra att du upplevde vår service som bra och snabb. Tack för din feedback! Vi är dedikerade till att ge våra kunder den bästa möjliga upplevelsen och snabba lösningar 😊 Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Oct 22, 2023
Oct 19, 2023
Bra produkter och snabb leverans