VONROC Sverige- Logo - reviews

VONROC Sverige

May 26, 2023
Snabb leverans och bra kundservice. Vänligt bemötande och välvillig inställning hos kundservice när ett litet problem uppstod i samband med min beställning. Allt löstes till det bästa och dessutom motsvarar produkten mina förväntningar.

Nov 2, 2023
Snabbt svar men osakligt. Produkten har en rostfri behållare och ska inte rosta. Inför faktumet att den ändå rostar hittar man teknikaliteter som att ”vi har inte sagt att materialet är rostfritt ” samt kunden måste torka ur den vid varje ”användning ”. Det där är svepskäl och Inger inte förtroende för er eller era produkter. Uppenbarligen tror ni inte på er egen kvalitet. Svagt!

Reviews for VONROC Sverige

Latest first
Oct 19, 2023
Oct 19, 2023
Ni har den klart bästa kundservice som jag har varit med om. Jag har köpt många maskiner av er, och det enda jag skulle kunna klaga på är kvalitén på batterierna. Men som sagt tack vare en suverän kundservice så har jag fått bra hjälp.
Oct 18, 2023
Jag köpte 2 pumpar som fungerar mycket bra, i alla fall till en av dom gick sönder. Men det gick bra att reklamera den och få en ny.
Oct 18, 2023
Oct 17, 2023
Oct 16, 2023
Oct 16, 2023
Bra pris .snabb leverans. Kan rekommenderas.
Oct 15, 2023
Bra saker till rätt pris köpte 20volts grästrimmer för 2års sedan mycket bra förutom spolen som är svårt att byta tråden på!

Kap&gersåg

Snabb leverans,bra pris,har inte provat sågen ännu men ser bra ut
Oct 14, 2023
Bra produkt
Oct 13, 2023
Bra kvalitet och snabb leverans!
Oct 12, 2023
Den gör det den ska så jag är nöjd
Oct 12, 2023
Snabb leverans o enkel montering. Kanske var leksakskänslan närvarade vid första användningen men ok den funkar bra kopplat till pris. Batterier har inte fungerande lampor över laddnivån
Oct 7, 2023
Smidiga och bra produkter, batterierna håller över förväntan i förhållande till priset.
Oct 5, 2023
Oct 5, 2023
Oct 4, 2023
Oct 3, 2023
Smidigt och snabb leverans av en perfekt produkt.
Oct 2, 2023
Snabb leverans bra pris.