VONROC Sverige- Logo - reviews

VONROC Sverige

376 reviews in the last 12 months610 total reviews

Good

May 26, 2023
Snabb leverans och bra kundservice. Vänligt bemötande och välvillig inställning hos kundservice när ett litet problem uppstod i samband med min beställning. Allt löstes till det bästa och dessutom motsvarar produkten mina förväntningar.

Nov 2, 2023
Snabbt svar men osakligt. Produkten har en rostfri behållare och ska inte rosta. Inför faktumet att den ändå rostar hittar man teknikaliteter som att ”vi har inte sagt att materialet är rostfritt ” samt kunden måste torka ur den vid varje ”användning ”. Det där är svepskäl och Inger inte förtroende för er eller era produkter. Uppenbarligen tror ni inte på er egen kvalitet. Svagt!

Reviews for VONROC Sverige

7 days ago
Leverans och butiken i sig är bra men då INGENTING av beskrivningen av min produkt stämde (köpte 2 dessutom) så känns det intr så seriöst tyvärr.. :(
6 days ago
Hej! Tack för ditt omdöme. Jag skulle jättegärna vilja kika på ditt ärende och se om vi kan göra något för dig, så om du skulle kunna maila oss på service@vonroc.se så hade det varit toppen. Ser fram emot att höra från dig! Med vänliga hälsningar, Rexi VONROC
Mar 28, 2024
Trasig kontakt vid leverans,bytte ut den själv då jag var tvungen att ha igång maskinen.åf tar inget ansvar då jag mekat själv…funkar bra dock
Mar 29, 2024
Hej! Tack för att du tog dig tid att dela dina erfarenheter med oss. Vi värdesätter feedback från våra kunder och vi beklagar djupt att du inte var nöjd med din senaste upplevelse hos oss. För att kunna tillhandahålla bästa möjliga service och stöd behöver vi dokumentation när det gäller eventuella defekter eller skador på våra produkter. Det hjälper oss att inleda garantiprocessen och säkerställa att våra kunder får en snabb och effektiv lösning på sina problem. Vi förstår att situationen kan vara frustrerande, och vi vill göra allt vi kan för att hjälpa till. Vi noterade att du ersatte den defekta delen själv innan du kontaktade oss. Tyvärr komplicerar det vår möjlighet att hjälpa dig på bästa sätt eftersom vi behöver inspektera produkten i sitt ursprungliga skick för att korrekt bedöma eventuella garantianspråk. Vi rekommenderar att du sparar eventuella defekta delar och kontaktar oss omedelbart om du upplever några problem i framtiden. Tack för din förståelse och ditt tålamod. Rexi VONROC
9 days ago
Företaget sätter ut lockpriser och sen försöker dom höja priset, om man vägrar då annullerar dom ordern. Ett oseriöst företag
6 days ago
Hej! Vi uppskattar din återkoppling och vill tacka för att du tog dig tid att dela ditt omdöme med oss. Vi vill framhålla att det felaktiga priset som uppstod inte var en medveten åtgärd från vår sida. Snarare var det en olycklig följd av ett systemfel som orsakade att priset för produkten felaktigt angavs som 104 kronor istället för 104 euro. Vår avsikt var aldrig att locka kunder med missvisande prissättning. Vi har istället tagit ansvar för felet genom att omedelbart annullera ordern och återbetala beloppet till dig. Vi beklagar djupt den besvikelse som detta missförstånd har orsakat dig. För att adressera dina bekymmer och möjligtvis erbjuda dig ytterligare assistans, uppmanar vi dig att kontakta oss via e-post på service@vonroc.se. Vi kommer att göra vårt bästa för att hantera din fråga och hjälpa till på bästa möjliga sätt. Tack för din förståelse och tålamod i denna situation. Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag. Med vänliga hälsningar, Rexi VONROC
10 days ago

Obefintlig återkoppling vid slutsåld produkt

Varan jag beställde sålde slut och min order avbröts. Dock fick inte jag någon information om detta
10 days ago
Hej! Jag har kontaktat dig via din e-mail som du gjorde ordern med. Om du skulle vilja kontakta oss på service@vonroc.se så skriver vi gärna meddelandet på nytt, om det var så att din e-mail inte stämde från början. Med vänliga hälsningar, Rexi VONROC
9 days ago
Köpte en vara och då det visade sig att dom satt fel pris fick jag inte köpa den.
9 days ago
Hej! Tack för ditt omdöme. Vi ber innerligt om ursäkt för den upplevelse du hade hos oss. Tyvärr uppstod det tillfälligt ett prisfel på vår plattform på grund av ett systemfel, vilket resulterade i att priserna visades i euro istället för svenska kronor. För att förtydliga, istället för 104 euro, så blev det 104 kronor. Vi försäkrar dig dock om att våra priser normalt sett är rimliga och att detta var ett undantagsfall till följd av tekniska problem. Om det finns något du vill prata om eller något vi kan göra för dig, tveka inte på att kontakta oss på service@vonroc.se. Rexi VONROC
När man köper 10 dammsugare håller dom ej pris Så rekomderas inte
10 days ago
Hej, Tack för ditt omdöme. Jag ville förtydliga att det inte handlade om antalet dammsugare du köpte, utan att prissättningen var felaktig på vår webbplats efter ett systemfel, vilket jag förklarade när vi hade kontakt. Vi värdesätter din feedback och kommer att arbeta för att förbättra vår service baserat på din erfarenhet. Med vänliga hälsningar, Rexi VONROC
4 days ago
Vad tråkigt att du är missnöjd med din upplevelse hos oss. Om det finns något vi kan göra, tveka inte på att höra av dig på service@vonroc.se. Med vänliga hälsningar, Rexi VONROC
11 days ago
Hej. Tack för ditt omdöme, men tråkigt att du inte är nöjd. Om det finns något vi kan göra för dig, så kan du höra av dig på service@vonroc.se. Jag önskar dig en fin dag. Rexi VONROC
Mar 21, 2024
Mar 21, 2024
Hej, tack för omdömet. Vad tråkigt att du känner dig missnöjd. Finns det något vi kan göra för dig så kan du höra av dig till service@vonroc.se. Jag önskar dig en fin dag. Rexi VONROC
Apr 24, 2023
Köpte en tigersåg med 2 batterier, ena batteriet funkar inte alls o den andra går inte att få fulladdat. Har mailat 4-5ggr utan att ha fått något svar….vi är så blåsta på pengar vi har samlat ihop!! Usch! Det blir Arn nästa
Apr 25, 2023
Hej, Tack för ditt omdöme. Det var tråkigt att höra att dina batterier inte funkar som dem ska, tyvärr så kan jag inte hitta några mejl från din email adress. Jag har istället skickat dig ett mejl från service@vonroc.se , svara gärna på det så ska vi hitta en lösning! Med vänliga hälsningar, Sara VOROC
May 29, 2023
Fortfarande inte fått leverans av parasoll som beställdes 19 maj. Bara Parasollplattor är levererade men ingen info om när själva parasollet levereras. Dåligt tycker jag
Jun 1, 2023
Hej! Tack för ditt omdöme. Vad jag kan se så har vi varit i kontakt redan och parasollet är nu levererat. Tyvärr hade vi en del förseningar och även IT problem som gjorde att leveranserna tog något längre. Vi ber om ursäkt för det! Skulle du ha några funderingar så kan du kontakta oss via service@vonroc.se. Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
May 31, 2023
Kvaliteten är inte bra. Det är ett jobb sen är maskinen slut. Ska det verkligen vara så?
Jun 1, 2023
Hej Niklas, Tack för ditt omdöme. Vad jag kan se så har vi varit i kontakt för att lösa problemet med din maskin och du kommer att få den ersatt. Skulle du kan några funderingar eller frågor så kan du kontakta oss via service@vonroc.se. Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Jul 11, 2023

La av efter en timme

Pumpen fungerade klockrent... I en timme.... Sen startade den aldrig igen...
Jul 18, 2023
Vi beklagar verkligen det besvär du har haft med pumpen. Det är inte det resultat vi strävar efter, och vi förstår hur frustrerande det kan vara när produkten inte fungerar som den ska. Vad jag kan se så har vi en pågående email konversation där vi inväntar svar från dig. Återkom gärna till oss där så ska vi lösa situationen. Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Aug 23, 2023
Totalt värdelös. Automaten fungerar inre. Lägger av efter 3 timmars gång.
Sep 6, 2023
Jag beklagar att höra om dina problem med produkten. Det låter verkligen frustrerande. Jag rekommenderar att du kontaktar vår kundtjänst så att vi kan hjälpa dig att lösa detta problem eller överväga en retur eller utbyte om produkten inte fungerar som den ska. Du kan kontakta oss via länken här nedan: https://vonroc.se/kontakt Vi strävar efter att säkerställa att våra kunder är nöjda och att produkterna fungerar korrekt. Tack för din feedback och tålamod.
May 27, 2023
Inget svar från kundservice angående saknade delar i produkten jag köpte.
Jun 1, 2023
Hej! Tack för ditt omdöme. Jag har svarat på ditt mejl tidigare i veckan. Återkom gärna till mig via det mejlet eller skicka oss ett nytt mejl på service@vonroc.se så ska vi hitta en lösning! Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Aug 15, 2023
Skicka den vara som visas på hemsidan inte nåt annat föråldrat skit.
Aug 22, 2023
Hej, Tack för att du tog dig tid att uttrycka din åsikt. Din feedback är värdefull för oss, och vi tar detta på stort allvar. Jag kan se att vi har varit i kontakt redan via email där vi erbjöd dig att returnera produkten kostnadsfritt men att du valde att behålla maskinen. Vi hoppas att du kommer få användning av produkten och skulle du ha några funderingar så kan du alltid kontakta oss. 🛠 Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Jun 21, 2023
Postnord funkar inte. Försenad leverans, ingen kommunikation.
Jun 22, 2023
Vi beklagar verkligen de problem du har upplevt med PostNord och den försenade leveransen. ' Detta är inte den standard vi strävar efter och vi förstår att det kan vara frustrerande att inte få tillräcklig kommunikation om din beställning. Jag har precis skicka iväg ett mejl till dig med information. Återkom gärna till mig via email. Vi ber om ursäkt för de besvär det har orsakat dig och tackar dig för ditt tålamod. Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Sep 19, 2023
Batteri fungerar inte. Kan inte prova maskin
Sep 26, 2023
Hej Sven-Åke, Tack för ditt omdöme! Jag kan se att vi redan varit i kontakt och att vi skickat dig ett nytt batteri. Skulle du ha några funderingar eller frågor så kan du alltid kontakta vår kundtjänst via service@vonroc.se Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Nov 4, 2023
Fick tyvärr inte någon leverans
Nov 8, 2023
Hej Björn, Jag ber om ursäkt för att DPD inte kunde leverera din försändelse. Jag kan se att vi skickade ett mejl till dig angående din beställning den 25/10. Återkom till mig om du har fler frågor angående detta! Jag önskar dig en härlig onsdag. Med vänliga hälsningar, Sara VONROC
Jun 22, 2023
Har ej mottagit leveransen ännu.
Jun 22, 2023
Hej Mats, Tack för din feedback. Jag har precis skickat dig ett mejl. Svara gärna på det så ska vi lösa detta! Med vänliga hälsningar, Sara VONROC